Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

mar111

Forumowicz
  • Ilość treści

    498
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    2

mar111 wygrał w ostatnim dniu 22 Wrzesień 2010

mar111 ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

32 Best

O mar111

  • Ranga
    Średnio obeznany
  • Urodziny 1985.01.10

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Zainteresowania
    Motocrosssss
    Mechanika
    Hobby: Siłownia ;P

Kontakt

Dodatkowe pola

  • Województwo
    lubelskie
  • Auto
    EX:VB X16XEL 97'LPG >Mondeo2,5V6 PB >Mazda323S B6e

Ostatnio na profilu byli

1 363 wyświetleń profilu
  1. Ja jak zwichrowałem tarcze (depnięcie na max na gorących tarczach przy 180km/h) dwie sztuki z tyłu, to dałem do sąsiada i za 15zł mi przetoczył, więc jakbym miał sobie kupić nowe to by mnie 'lekko bardziej" szarpneło po kieszeni, więc dziwi mnie to że piszesz że to niema sensu. Miały bicie jak cholera, nie dało się wogóle naciskać hamulca bo trzęsło całym autem, po tym - idealnie.
  2. O faktycznie było już było i to kilka razy!, nie zauważyłem
  3. nic nie trzyma więcej, popukaj mocno w tą część gdzie są śruby i powinna zejść, na pewno jest zapieczona
  4. Odłączasz kable i odkręcasz śrubę u góry (w niektórych jest to klucz bodajże 17 a w innych zaledwie 8) i ją wyciągasz, wtey przesuniesz go lekko w bok żeby wyszedł z tego metalowego "ceownika" (jeśli akurat taki jest) i masz już wszystko na wierzchu, możesz wyczyścić, metalowy walec z magnesem i gumową uszczelkę jakimś rozpuszczalnikiem, z tej smoły, będzie szczelniejszy i nie będzie się przyklejał do dyszy. Uważaj żeby nie zgubić sprężynki (jak od długopisu) od zamykania zaworu, Na prawde bardzo prosta robota.
  5. Na lovato wymieniałem co 5tyś i na prawdę był wyeksploatowany po tym czasie, jednak teraz Tomasetto wymieniam co 20tyś i jest mniej zużyty niż tamte w lovato, ale na to dobrze wiemy ma wpływ jakości gazu, Masz racje jeśli to elektrozawór czy ciepły czy zimny nie robiło by to różnicy (lecz miałęm przypadek że na ciepłym było ok, ale na zimnym nie, powodem być jego przymarzanie i przyśniedziałe styki co za tym idzie za mały prąd na cewce żeby rzuszyć zmarznięty zawór)
  6. filterek kosztuje 4zł wymienia się go w 2min, aż zwlekałeś z tym 1,5 roku ?? - Styki na elektrozaworze przeczyść - regeneracja lub czyszczenie parownika by się przydało + reg. gazu - i na końcu zostaje centralka, jak problem się powtórzy lub będzie narastał to zapewne przekaźnik w centralce.
  7. mar111

    Humor

    A ja to już słyszałem, ale to nie wyklucza że to było gdzieś kiedyś naprawdę
  8. Zjeździłem jakieś 4 komplety używek z niemiec i powiem szczerze że takie stare opony >6lat chodź na suchej nawierzchni jakoś jadą to, na mokrej się na nich pływa nie jedzie wiec nie poleam, kupowałem ze względu na oszczędność ale teraz tylko nowe lub góra 2-3letnie (rok prod.) Aha druga sprawa zdarzały się opony "jajowate" (źle przechowywane) i też takie na których kierownica od razu była inaczej ustawiona
  9. o to mi chodziło pisałem o tym wcześniej. I jak po tej operacji wygląda sprawa z olejem jest jakaś minimalna poprawa czy nie ma na to wpływu?? dokładnie takie 2 montował brat http://allegro.pl/simota-filtr-odmy-na-odme-odma-2-kolory-tanio-new-i1474929987.html
  10. Racja świńskie przeoczenie w takim razie muszę jak najszybciej udać się do okulisty :21:
  11. czyli proste jak budowa cepa , jeśli jednak tak na chłopski rozum mamy "wszystko" wymienione mimo tego dalej nasza przepustnica ,egr dolot są cały czasz brudzone przez opary (osadza się kleista maź), zastosowanie (nielegalne) zaślepienia podciśnienia w dolocie lub filtru wyeliminuje brudzenie co za tym idzie minimalne straty oleju?? myślę że tak
  12. Czyli jak myślałem że pomoże na "chwilę"
  13. czyli teoretycznie niema się co zapychać... :22: bo jeśli niema ślimaka niema się bardzo gdzie to osadzać, ale wielu z nas wie jak nieraz wygląda silnik od "środka" (smoła na wszyskim) czy na pewno to nie może nic zapchać...? A czy ktoś miał styczność czym się różni odma w przedlifcie od polifta? Największa zagadka to dlaczego bierze olej po remoncie silnika... wszystkie elementy przez które możliwe jest żłopanie oleju wymieniamy (pierścienie, uszczelniacze, uszczelki zimeringi itd...) a odmy wtedy mechanik nie czyści może w tym problem...
×
×
  • Utwórz nowe...