Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

chicken1983

Forumowicz
  • Content Count

    101
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Everything posted by chicken1983

  1. no ale co tam może być pomieszane?? styki zasniedziałe czy co?? bo juz nie wiem gdzie i czego szukać. rozumiem jeden czujnik jakby był uszkodzony, ale nie dwa. ten przewód co idze od czujnika to gdzie on dalej biegnie??
  2. Jakiś czas temu zaczęły sie problemy z moją Viki X18XE. Typowe objawy uszkodzenia czujnika wałka rozrządu: odcinka przy 4,5 tys obr. spadek mocy, większe spalanie, sprawdzałem metodą zwarkową błąd- 0340. Wymieniłem czujnik i dalej to samo. Myslałem że to czujnik wiek kupiłem nowy tym razem cały zestaw naprawczy razem z wtyczką, załozyłem i nic. dalej pokazuje błąd i sa objawy uszkodenia czujnika. Już nie wiem co to może być. czytałem o jakiej kalibracji, czy błąd trzeba kompem usunąć? prosze o odp. bo juz nie wiem co robić.
  3. błąd 0130 - Regulacja poza zakresem / nieprawidłowy sygnał sondy ? sprawdź filtry paliwa i cały układ zasilania benzyną
  4. kolego winą jest pokrętło od regulacji fotela. Miałem podobnie. Otóż to pokrętło ma jeszcze taki pręt który idzie przez całą długość fotela. na obu bokachfotela, pod tapicerką są koła od regulacji położenia oparcia fotela( metalowe). Cały problem w tym że ten pręt ma rowki niesymetrycznie, podobnie jak koła w fotelu. musisz tak włożyć ten pręt aby pasował w rowki( po uprzednim ustawieniu oparcia) to jest ciężkie, męczyłem się dobre 2 h z tym ale uda się. oparcie wyregulujesz wkładając ten pręt z jednej strony i kręcić aż oparcie się wyrówna w razie pytań pisz
  5. kolumna pasuje, ja mam założoną od anglika bo zmieniałem. różnice są w kolumnie przed i poliftowej a konkretnie w stacyjce. a co do schowka to nie wiem
  6. jeżeli masz czas i jesteś cierpliwy to polecam takie małe urządzonko to czyszczenia ubrań, na baterie, coś w stylu maszynki do golenia.Można to kupić w marketach za grosze. Tak to wygląda http://www.ceneo.pl/Golarki_do_ubran?se=_FAkHMm6apmrfRSgEn4d3z_H4ZjbMHZt&gclid=CLv5x8Cu26cCFQQQfAod8nA6XA Ewentualnie może jeszcze być zwykła maszynka do golenia. Powoli, delikatnie a też zejdzie
  7. Guz na oponie najczęsciej pojawia się dopiero po jakimś czasie. załóż zapasówkę i zobacz co się będzie działo. jeżeli nadal będzie trzepać to winne będzie zawieszenie, a jeżeli nie to koło
  8. u mnie nie dało się wyjąć więc pozostało jedynie rozwalić kluczyk. Jeżeli masz 2 stare kluczyki to nie problem gorzej jak masz 1
  9. milo mi, tylko ja sie nie mam czsu !zaglebic" jak ta strona tak do konca chodzi

    pozdrawiam z UK

    Jasiu

    1.8 125 Km dualfuel , kierownica z dziwnej strony :)

  10. Harry w książce sam naprawiam napisane jest aby dokręcać wartością 8 Nm. Napisane jest też aby przed założeniem uszczelek nałożyć na nie masę uszczelniającą np. Opel 1503166 czyli pospolity czerwony silikon. z doświadczenia wiem że należy zwrócić uwagę na miejsca przy wałkach rozrządy
  11. szukałem ale nie znalazłem. tył podniósł się choć troszeczkę??
  12. witam wszystkich. Mam pytanie takie jak w temacie. jaka jest różnica w sprężynach na tył od kombi i habety?? czy różnią się długością, sztywnością lub czy są takie same. I jeszcze jedno pytanko- jak można podnieść zawieszenie z tyłu?? nie chodzi o dużo, kilka cm wystarczy. pozdrawiam i czekan na odpowiedź
  13. u mnie po wymianie tulei pływających i głównych noszenie na boki ustało więc tak jak wcześniej pisali zacząłbym od tego.
  14. jeżeli od dawna nie zmieniałeś amortyzatorów to możesz mieć problem z odkręceniem łącznika stabilizatora. Od razu Ci powiem że odkręcasz chyba 18 lub 19 i przy samym przegubie(przy gumie) masz miejsce gdzie wkładasz klucz 16(będą 2 nacięcia pod ten klucz) a jeżeli nie pójdzie to jedynym sposobem jest rozwalenie-przecięcie śruby od łącznika. Miałem tak u siebie więc mówię z doświadczenia.powodzenia. Od razu sprawdź łożyska na Macphersonie czy nie są wywalone
  15. I dobrze Ci radzę zrób to jak najszybciej nim całkiem CI stacyjka padnie..wiem z doświadczenia że jak ktoś z tym zwleka to nie wychodzi na tym dobrze
  16. Nie mam TC u siebie i raczej nie będę zakładał. Interesowało mnie bardziej to o czym napisałem. Jeżeli udało by się zrobić coś podobnego do układu montowanego w ML, byłoby to także przydatne zimą podczas ruszania gdy jedno koło się ślizga a drugie stoi w miejscu. w normalnym aucie można spróbować delikatnie naciskać na pedał hamulca aby przyblokować koło buksujące i dać napęd na 2 koło. Fajnie by było gdyby to robiła elektronika i nie trzeba by było mysleć o tym
  17. Mam pytanie do wszystkich odnośnie kontroli trakcji w VB Rozumiem że układ ten powoduje że podczas ruszania koła napędzane nie buksują. Sprawa dotyczy tego jak to jest realizowane- czy poprzez przyblokowanie przednich kół hamulcami czy poprzez ograniczenie mocy silnika. O co cały temat się rozdrabnia. Jeżeli koła są przyblokowywane przez hamulce to dzieje się to chyba poprzez pompę ABS. Czy była by możliwość takiego zaprogramowania sterownika abs lub TC (nie wiem jak to jest realizowane) by wykorzystać ten układ jako elektroniczną szperę? Chyba każdy wie o co mi chodzi. Kolejne pytanie- czy dało by się zrobić coś podobnego do układu stosowanego w Mercedesie ML, mianowicie nie ma tam blokady mostu czy mechanizmów różnicowych lecz poprzez układ który hamulcami blokuje to koło które jest w powietrzu przenosząc cały moment na koło mające kontakt z nawierzchnią. Ostatnio jeździłem troszkę bo bezdrożach i doszedłem do wniosku że to mogło by byś pozyteczne np. w wypadach na ryby lub czymś podobnym. Pytanie czy jest to możliwe do zrobienia
  18. nie wiem od czego to może być u Ciebie ale wiem od czego miałem podobne objawy u siebie. otóż miałem założoną zapasówkę na tylką os która była troszkę mniejsza od drugiego koła, czujnik abs wykrywał różnicę prędkości i włączała się kontrolka- za zmianie opon kłopot znikł. piszę to po to aby uświadomić niektórym że przyczyna usterki może być naprawdę śmieszna i błaha pozdrawiam
  19. jak oglądam to wszystko to aż się wierzyć nie chce. ciekawe co było inspiracją tych wszystkich "tuningów"
  20. czyli tak woli ścisłości.. wystarczy kupic centralkę, obojetnie jaką, i podłączyć do centralnego tak?? kiedyś słyszałem opinie że wystarczy mieć samą obudowę od kluczyka z pilotem i ową obudowę zaprogramować.. czy ktoś wie czy to prawda??
  21. HEJKA I JAK PASOWALA STACYJKA??

  22. sprawdź poziom oleju. ten silnik ma hydrauliczna regulacje luzów zaworów.. jak masz mało oleju to możliwe że nie ma ciśnienia aby wykasować luz.. mam podobnie u siebie i jak będę miał chwile czasu to postaram się coś z tym zrobić.. o efektach napiszę
  23. to że autko bierze tyle oleju to norma "ten typ tak ma". olej powinno sie sprawdzać na zimnym silniku jak autko stoi dłuższą chwilę aby olej ściekł do miski olejowej. jeżeli kopci na niebiesko to raczej olej bierze
  24. a jak wygląda pestka od immo?? rozbierałem dzisiaj kluczyk i jest tak kawałek jakiegos metalu- chyba magnes czy cos podobnego
  25. nie wiem jak z mocowaniami ale dam Ci jedna rade.. jeżeli masz przedlifta to szukaj takiej kolumny. w polifcie jest zupełnie inna, nawet kostki do stacyjki się różnią
×
×
  • Create New...