Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

chicken1983

Forumowicz
  • Content Count

    101
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

chicken1983 last won the day on January 14 2013

chicken1983 had the most liked content!

Community Reputation

1 Neutral

About chicken1983

  • Rank
    Średnio obeznany
  • Birthday 10/13/1983

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    zielona góra / gubin
  • Zainteresowania
    motoryzacja (w ostatnim czasie VB) i wszelkiego rodzaju technika

Dodatkowe pola

  • Województwo
    lubuskie
  • Auto
    vectra b 1996 x18xe + LPG sekwencja

Kontakt

Recent Profile Visitors

1299 profile views
  1. no ale co tam może być pomieszane?? styki zasniedziałe czy co?? bo juz nie wiem gdzie i czego szukać. rozumiem jeden czujnik jakby był uszkodzony, ale nie dwa. ten przewód co idze od czujnika to gdzie on dalej biegnie??
  2. Jakiś czas temu zaczęły sie problemy z moją Viki X18XE. Typowe objawy uszkodzenia czujnika wałka rozrządu: odcinka przy 4,5 tys obr. spadek mocy, większe spalanie, sprawdzałem metodą zwarkową błąd- 0340. Wymieniłem czujnik i dalej to samo. Myslałem że to czujnik wiek kupiłem nowy tym razem cały zestaw naprawczy razem z wtyczką, załozyłem i nic. dalej pokazuje błąd i sa objawy uszkodenia czujnika. Już nie wiem co to może być. czytałem o jakiej kalibracji, czy błąd trzeba kompem usunąć? prosze o odp. bo juz nie wiem co robić.
  3. błąd 0130 - Regulacja poza zakresem / nieprawidłowy sygnał sondy ? sprawdź filtry paliwa i cały układ zasilania benzyną
  4. kolego winą jest pokrętło od regulacji fotela. Miałem podobnie. Otóż to pokrętło ma jeszcze taki pręt który idzie przez całą długość fotela. na obu bokachfotela, pod tapicerką są koła od regulacji położenia oparcia fotela( metalowe). Cały problem w tym że ten pręt ma rowki niesymetrycznie, podobnie jak koła w fotelu. musisz tak włożyć ten pręt aby pasował w rowki( po uprzednim ustawieniu oparcia) to jest ciężkie, męczyłem się dobre 2 h z tym ale uda się. oparcie wyregulujesz wkładając ten pręt z jednej strony i kręcić aż oparcie się wyrówna w razie pytań pisz
  5. kolumna pasuje, ja mam założoną od anglika bo zmieniałem. różnice są w kolumnie przed i poliftowej a konkretnie w stacyjce. a co do schowka to nie wiem
  6. jeżeli masz czas i jesteś cierpliwy to polecam takie małe urządzonko to czyszczenia ubrań, na baterie, coś w stylu maszynki do golenia.Można to kupić w marketach za grosze. Tak to wygląda http://www.ceneo.pl/Golarki_do_ubran?se=_FAkHMm6apmrfRSgEn4d3z_H4ZjbMHZt&gclid=CLv5x8Cu26cCFQQQfAod8nA6XA Ewentualnie może jeszcze być zwykła maszynka do golenia. Powoli, delikatnie a też zejdzie
  7. Guz na oponie najczęsciej pojawia się dopiero po jakimś czasie. załóż zapasówkę i zobacz co się będzie działo. jeżeli nadal będzie trzepać to winne będzie zawieszenie, a jeżeli nie to koło
  8. u mnie nie dało się wyjąć więc pozostało jedynie rozwalić kluczyk. Jeżeli masz 2 stare kluczyki to nie problem gorzej jak masz 1
  9. milo mi, tylko ja sie nie mam czsu !zaglebic" jak ta strona tak do konca chodzi

    pozdrawiam z UK

    Jasiu

    1.8 125 Km dualfuel , kierownica z dziwnej strony :)

  10. Harry w książce sam naprawiam napisane jest aby dokręcać wartością 8 Nm. Napisane jest też aby przed założeniem uszczelek nałożyć na nie masę uszczelniającą np. Opel 1503166 czyli pospolity czerwony silikon. z doświadczenia wiem że należy zwrócić uwagę na miejsca przy wałkach rozrządy
  11. szukałem ale nie znalazłem. tył podniósł się choć troszeczkę??
  12. witam wszystkich. Mam pytanie takie jak w temacie. jaka jest różnica w sprężynach na tył od kombi i habety?? czy różnią się długością, sztywnością lub czy są takie same. I jeszcze jedno pytanko- jak można podnieść zawieszenie z tyłu?? nie chodzi o dużo, kilka cm wystarczy. pozdrawiam i czekan na odpowiedź
  13. u mnie po wymianie tulei pływających i głównych noszenie na boki ustało więc tak jak wcześniej pisali zacząłbym od tego.
  14. jeżeli od dawna nie zmieniałeś amortyzatorów to możesz mieć problem z odkręceniem łącznika stabilizatora. Od razu Ci powiem że odkręcasz chyba 18 lub 19 i przy samym przegubie(przy gumie) masz miejsce gdzie wkładasz klucz 16(będą 2 nacięcia pod ten klucz) a jeżeli nie pójdzie to jedynym sposobem jest rozwalenie-przecięcie śruby od łącznika. Miałem tak u siebie więc mówię z doświadczenia.powodzenia. Od razu sprawdź łożyska na Macphersonie czy nie są wywalone
  15. I dobrze Ci radzę zrób to jak najszybciej nim całkiem CI stacyjka padnie..wiem z doświadczenia że jak ktoś z tym zwleka to nie wychodzi na tym dobrze
×
×
  • Create New...