Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

mahatma

Forumowicz
  • Content Count

    100
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About mahatma

  • Rank
    Średnio obeznany

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Berkhamsted

Dodatkowe pola

  • Auto
    Vectra Elite CDTI 150A 1.9 2006

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Dziekujé za odpowiedzi jedno co mnie martwi to to ze wyjalem caly panel I odczepil go I nadal wentylator dzial na full. Dodatkowo jak sobie przypomnial to to sie zaczelo od tego ze jak jechal zaparowala mu szyba I nacisnal przycisk nawiewu na szybe. I od tej pory sie nie wylaczylo.
  2. Niestety nie nie dziala pokretlo mozan krecic ale caly czas pokazuje 7. Nawet jak panel odczepil to dalej wialo na full.
  3. Witam Mój znajomy Vectre 2006 rok W tym tygodniu wlaczyl nawiew powietrza na full I od tego czasu nie da sie go wylaczyc. Nawiew nie reaguje na poziomy ustawiane na pokretlach. Jedyne co wtlacza to wyjecie bezpiecznika 23. Wymontowanie przyciskow czy pokretel nic nie zmienia wentylator dalej wieje na full. Zastanawiam sie gdzie I czego on moze szukac.
  4. I tak zrobie jutro tylko musze droge jakas opuszczona znalezc
  5. Witejcie Wymienilem dzis olej w silniku, olej w skrzyni i przy okazji wyciek plynu chlodniczego na przewodzie jak narazie to wyglada i slychac wszystko ok ale poczekam jak trafie na korek czy zacznie slizgac
  6. Witam Pod koniec tamtego ruku kiedy stalem w dlugim korku po wyjechaniu z niego samochod utknal mi n a 3 biegu. Zatrzymalem jak wystygl bylo juz normalnie zaczely wchodzic normalnie. Od kilku dni jednak mam dziwne objawy jak ruszam to z 1 na 2 cos jakby slizga. Wchodzi na wyzsze obroty i potem dopiero puszcza na 2 i to powoduje takie dosc mocne uderzenie. Dodam ze samochod ma 285 tys km przejechane i nie mam pojecia czy byl wymieniany olej w skrzyni. Ja nim przejechalem z 50 tys. Czy to sa normalne objawy do wymiany oleju? Jak moge to sprawdzic?
  7. Witejcie Ostatnio zaczelo mi smierdziec ropa w samochodzie. Otworzylem klape i widze ze ropa cieknie z filtra paliwa. Odkrecilem, popatrzylem, wycisnalem czarny szlam i zalozylem. Przestalo smierdziec i ciec ale zastanawiam sie co to bylo. Filtr wymieniany 10K mil temu. W tym tygodniu wymienie olej to wymienie znowu wszystkie filtry ale zastanawiam sie co bylo tego przyczyna?
  8. A czy jesli to batera to OPcom Powinien pokazywac jakis blad??
  9. No tak ale pamietaj ze jak sie wepniesz w RGB to bedziesz mial sygnal tylko jak jest zakladka nawigacji. A SIG-MAN sie PODDAL??
  10. No dobra to w koncu ma ktos ta kamere cofania na fabrycznym wyswietlaczu? Zadaje pyrania na tej "innej" stronie ale nikt nie odpowiada ni nie wiem co, jak i za ile? TO sig-man sie poddal? Czy ktos wie ile to kosztuje? http://www.opel-elektronika.cba.pl/index.php?option=com_content&view=frontpage&Itemid=1 bo jakos brak kontaktu ze sprzedajacym
  11. Nowe info ja mam anglika to gdzie ta bateria? A przy okazji to rozebralem klape i poizolowalem przewody do zasilania kamery i sprawdzam czy bedzie wyl
  12. no z pol roku temu mi programowali techem2 uwa do telefonu bo dolkadalem
  13. no raczej tak. Fabryczny od nowosci
  14. Tak mam kombi Hmmmm Z tym zwarciem w tylnej tablicy to jakis slad bo podlaczalem kamere cofania i moze cos zmascilem Niestety opcom nie pokazuje zadnego bledu a alarm sie odzywa po jakich 5 minutach od zamknieia samochodu.
×
×
  • Create New...