Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

addams

Forumowicz
  • Content Count

    19
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About addams

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 02/11/1983

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Jaworzno

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Auto
    Vectra C Caravan 150KM

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Dzieki za informacje, w sumie zaponialem zapytac gdzie dokladnie znajduje sie ten kod na wtrysku boscha 0445110159. Jesli w opcomie widze gwiazdki to znaczy, ze zaden nie jest zakodowany czy w opcomie to zawsze sie tak wyswietla? Czy moge narobic jakies szkody, jesli je po prostu zakoduje - czy moga byc dawki gorsze niz obecnie mam ? Dodam, ze ten nowo zalozony wtrysk to uzyzwka - w tym wypadku kody beda nadal aktualne(nie ma znaczenia tu zuzycie ? )
  2. Hej, moze podlacze sie pod temat, posiadam silnik 1.9 dth i chcialem zapytac czy opcomem moge odczytac obecne kody wtryskiwaczy ? W tym momencie jak wchodze opcomem w programowanie to w polach tekstowych sa samem gwiazdki "***********" i ciekaw jestem czy to normalne i czy moge w innym miejscu dostepne sa te kody ? Pytam bo generalnie musialem wymienic jeden wtrysk i ten wtrysk zaraz po odpaleniu ma wysoka dawke, ktora potem sie stabilizuje i wszytkie maja okolo 0.2 - 0.4. Czy jest sens wogole kodowac ten jeden wtrysk ? Pozdrawiam addams
  3. A co powiecie o tych : http://allegro.pl/wtyk-wtryskiwacza-z-2-typ-delphi-2pin-szara-i5493735810.html ? Wygladaja identycznie jak te, ktore mam obecnie. Pozdrawiam addams
  4. Witam, ja chcialem generalnie zapytac jakie sa objawy padajacego czujnika cisnien ? Mam nastepujacy problem, jeszce przed wyjazdem na wakacje zaczal pojawiac mi sie blad za duzej roznicy cisnien w DPF - oczywiscie odlaczanie turbiny, brak mocy etc. Wypalilem wtedy DPF na postoju opcomem (zeszlo do 70%). Potem pojechalem na wakacje i filtr niebawem sie wypalil, a nastepnie przejechalem 1200km bez zadnych bledow. Wowczas znowu nasycenie zblizalo sie do 80% i zaczal pojawiac sie blad duzej roznicy cisnien DPF - nie udalo mi sie wtedy wypalic opcomem. Ruszylem w trase powrotna z wakacji z kompem i zalaczonym opcomem kasujac powyzszy blad i po paru km na autostradzie DPF sie wypalil i znowu zrobilem ponad 1200km. Po kilku dniach po powrocie do domu znowu zaczal pojawiac blad za duzej roznicy cisnien, znowu jazda z kompem i kasowanie bledow i wypalenie sie wykonalo. Po czym znowu bezproblemowo ponad 1000km i obecnie zapchanie DPF znowu okolo 90% i pojawiajacy sie po kilku kilometrach jazdy blad za duzej roznicy cisnien. W opcomie wtedy roznica cisnienia dochodzi do 50-60i wtedy wylauje blad. Generalnie na wolnych obrotach obecnie roznica cisnien wynosi okolo 4, ale po wypaleniu pokazywal -1 - 0. Dlatego zastanawiam sie wlasnie czy to juz filtr jest tak zapchany, ze w gornych granicach zapchania po prostu roznica cisnien jest zbyt duza i musze przeprowadzic jakies "plukanie" czy tez pada czujnik roznicy cisnien ? Pozdrawiam
  5. Ja rowniez dziekuje za rady. Okazalo sie przy okazji, ze mam cos takiego jak system autopoziomowania(AUTOMATIC SELF LEVELLING DEVICE). Ktos kojarzy jak to dziala ? Bo patrzylem na zawieszenie z tylu i nie ma tam zadnej magii, poprzednie amortyzatory(oryginalne) z tylu tez nie mialy zadnych zaworkow etc, nic co pozwallalo by na jakas regulacje (obecnie mam zwykle kayaby, nie bylem swiadomy, ze mam taki system). Pozdrawiam
  6. Czy ktos moglby doradzic/sprawdzic(VIN W0L0ZCF3571008036) jakie sprezyny na tyl powinienem zalozyc do vectry kombi 1.9 DTH ? Posiadam fabryczny hak, ale nie zamierzalem wozic ciezarow - wakacje z rodzina - tyle. Obecnei wydaje mi sie, ze mam sprezyny MB i z tego co sie zorientowalem w ofercie Kyabay do wybory : - RX6217 - zwykle - 292 mm - RJ6653 - MB - 318 mm - RX6223 - zwykle wzmacniane - ale nie wiem czy nie za niskie beda 280mm - RJ6223 - MB wzmacnaine - ale te sa drogie Dodam, ze na przod zalozylem wczesniej KYB RH2661 i przod jest w gorze w stosunku do tylu. Pozrawiam
  7. Dzieki za odpowiedz, a czy ktos moglby sie wypowiedziec jeszcze a propos pasujacej sprezyny Kayaba ? Z tego co sie zorientowalem to chyba jednak do mojego auta(wedlug IC, info w poprzednim poscie) pasowac bedzie KYB RH2661, a nie jak wczesniej myslalem RH2660. Pozdrawiam
  8. Czesc, ja rowniez chcialem zapytac o sprezyny. Mam vectre kombi, silnik 1.9 dth, poliftowa, zwieszenie (chyba) zwykle, nie wiem czy to ma znaczenie, ale opony 205/55/R16, VIN W0L0ZCF3571008036. Pytanie czy moge na przod zalozyc wspominane tu sprezyny KYB RH2660 bez jakis wiekszych problemow, by jezdzilo sie tak jak na dotychczasowych (oryginalnych, chyba sachs) ? Przeanalizwalem watki na forum i generalnie planowalem wymienic je we wlasnym zakresie i jest jeszcze watpliwosc w zwiazku z tym. W ksiazce Sam naprawiam napisane jest, by przed odkreceniem srub mocujacych kolumne do zwrotnicy(te dwie duze sruby na dole) oznaczyc ich polozenie by potem przykrecic je tak samo. Jednak w swietle tego co czytalem tu na forum generalnie w vectrze c ustawia sie zbieznosc tylko na drazkach i nie ma innych mozliwosci regulacji(kata, etc). Jaki sens ma zatem zaznaczanie pozycji tych srob skoro w amortyzatorze sa otwory, ktore chyba jednoznacznie wyznaczaja jak to sie przykreca. Czy ktos moglby mi to wyjasnic/rozwiac watpliwosci ? Pozdrawiam
  9. Czesc, czy ktos moze potwierdzic, ze kostka zolta z linka z poprzednich stron (http://archiwum.allegro.pl/oferta/wtyk-kostka-wtryskiwacza-wtrysku-z2-nt-z-2-jtp-i3395820606.html#) pasuje do 1.9cdti ? Pytam, gdyz ja zakupilem swego czasu wygladajaca identycznie jak pod maska kostke boscha(http://allegro.pl/wtyk-kostka-obudowa-czujnika-wtryskiwacza-bosch-i3630852513.html) i okazalo sie, ze nie pasuje - nie wchodzila cala w gniazdo, musialem ja bardzo konkretnie podszlifowac. pozdrawiam
  10. Moze glupie pytanie, ale jak ustawic ten czujnik sprzegla? Bo probowlaem juz pare razy ustawic i nadal tempomat dziala tylko jak lekko podwaze pedal sprzegla do gory. pozdrawiam
  11. Witam, mam problem z zapowietrzajacym sie pedalem sprzegla. Rozmontowalem plastyki spod kierownicy i popatrzylem na wystajaca tam czesc pompki(gumka) - widac tam slady plynu. Z tego co widzialem po zdjeciach samej pompki to raczej wyciaga sie ja od strony silnika. Wymontowalem akumulator oraz jego "loze" i nadal nie widze pompki. Czy ktos moglby mi powiedziec jak w Vectra C 1.9 cdti wymontowac/wymienic pompke sprzegla(co wymontowac, moze jakies zdjecia pogladowe, wskazanie gdzie jest pompka)? Da sie to zrobic we wlasnych zakresie czy raczej warsztat? Czy oprocz sprawdzenia czy nie ma wycieku da sie potem zbadac szczelnosc takiej pompki ? pozdrawiam addams
  12. Przechodzilem przez to samo, polecam na poczatek: Generalnie mialem takie objawy jak Ty: czyli brak cieplego powietrza oraz grzejacy sie silnik, brak jednak ubytkow plynu. Na poczatek poszedl odrazu termostat. Po tej zabawie wielokrotnie probowalem odpowietrzac uklad, a takze sama nagrzewnice. Raz przynioslo to nawet efekt w postaci cieplego powietrza, ktore jednak im jechalem szybciej bylo cieplejsze, jak zwalnialem coraz zimniejsze, by kolejnego dnia znowu przywitac dzien z zapowietrzona nagrzewnica. Zauwazylem rowniez, ze na postoju jak przygazowalem go mocniej to od czasu do czasu temperatura troche spadala, ale jazda autostrada to temperatury wysoko powyzej 100st. I tak mialem wymieniac rozrzad - zatem i pompe wody. Okazalo sie, ze wirnik pompy byl uszkodzony - krecil sie luzno na osi. Po wymianie uklad odpowietrzony, gorace powietrze z nawiewow, temperatura gora 95-100st w stresie, ale generalnie trzyma sie na stalym poziomie. Tak wiec bardzo mozliwe, ze to wlasnie pompa wody nie dziala i jest przyczyna Twoich zmartwien w tym momencie. Na szczescie pompa nie jest az tak duzym wydatkiem. Ja zalozylem DOLZa, tylko nalezy uwazac, gdyz na allegro sprzedawcy sugeruja, ze do 1.9 cdti 150KM pasuje ta nowa s314, a tak naprawde powinna byc a300(u mnie dobierali to po numerze vin). pozdrawiam addams
  13. Mam opcoma, bez problemu zczytal vectre c, dzisiaj nie udalo mi sie polaczyc z airbag z vectry B 97. Taki mialem blad: Plik nie może być załadowany AIR BAG-SAE4-MBF Czy mozecie cos na to doradzic? pozdrawiam
  14. Zastanawialem sie ostatnio, jakie moga byc skutki calkowitego zaslepienia badz tez wylaczenia(wyciagniecie wtyczki) egr? Poza oczywiscie ciagle wystepujacym bledem oraz swiecacym sie autkiem z kluczykiem? Czy bedzie wchodzil w tryb serwisowy? @jabolkg - calkowicie uwalony egr? to znaczy, ze nie dalo sie nic z nim zrobic? pozdrawiam
  15. Zeby usunac nieszczelnosci wystarczy "dotrzec zawor" krecac metalowa oska czy tez nalezy wymienic jakies uszczelki/sama oske? Prosilbym o jakies porady w tym wzgledzie (moga byc ze szczegolami )? pozdrawiam
×
×
  • Create New...