Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

VnPablo

Forumowicz
  • Content Count

    134
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

5 Neutral

About VnPablo

  • Rank
    Średnio obeznany
  • Birthday 07/09/1989

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Białystok

Dodatkowe pola

  • Województwo
    podlaskie
  • Auto
    BMW E46
  1. Może ci pękła jedna sprężyna i jej odłamany kawałek dzwoni Ja tak miałem z przodu. Taki metaliczny dźwięk przy wsiadaniu i na niektórych nierównościach.
  2. Obrotomierz bierze sygnał z alternatora a predkściomiez z czujnika abs, więc mało prawdopodobne ze oba padły w tym samym czasie. W moich zegarach uszkodzeniu uległ wsad eeprom. Najpierw padł obrotomierz, później kolejne wskaźniki, aż w końcu przestał działać całkiem. Ja bym wyjął licznik i pomierzył napięcia w złączu, na pinach obrotomierza i prędkościomierza. Jeżeli będzie sygnał to bedziesz wiedział, że należy szukać w liczniku. Później możesz sprawdzić czy ścieżki w liczniku od tych 2 pinów nie są nigdzie przerwane. No a w ostateczności jak nic innego nie przyjzdie Ci do głowy i sygnał z czujników dochodzi do licznika to pozostaje po prostu wymiana licznika.
  3. Witam Mam raczej niestandartowy problem z centralnym zamkiem. Czy ma ktoś może pomysł jak otworzyć tylne prawe drzwi, jeżeli zamek jest zaryglowany i nie działa? Zdjełem boczek, sprawdziłem przewody, napiecie dochodzi do zamka więc winny jest mikroprzełącznik. Sprawa prosta i tania, nie raz juz to robiłem ale tym razem jest o tyle trudniej że drzwi są zamknięte na amen i żeby wyjąć zamek trzeba je w jakiś sposób otworzyć. Do dziś miałem nadzieje że winne są przewody i wystarczy podać napięcie żeby otworzyć zamek, ale niestety jest tak jak napisałem wyżej.
  4. VnPablo

    Virtual Tuning

    Mi też się nie udało odwzorować idealnie takiego samego.
  5. Pod samym radiem lepsze midwoofery też będą "burczeć" przy wyższym poziomie głośności, bo po prostu radio mające 19W na kanał nie jest w stanie ich wysterować, więc przydał by się wzmacniacz. Nie musi to być wcale duży wydatek np. dwukanałowy Alpine z serii 3xxx lub V12 lub kenwood (ja za Alpine V12 mrv-t407 2x50W lub 1x200W zapłaciłem 200zł za kenwooda kac-8xx 4x50W lub 2x150W 90zł ) są to stare ale dobrze grające wzmacniacze. Do tego trzeba jeszcze doliczyć ok 100zł na kable. Niestety trzeba rozwiercać kostki żeby pociągnąć kable do drzwi ale ja bez problemu zmieściłem tam 2x2,5mm. Wystarczy trochę cierpliwości Pod radiem pewnie zagra to lepiej niż teraz ale nie będzie to kolosalna różnica ale zawsze możesz najpierw wytłumić drzwi i podłączyć nowe głośniki pod radio, i jeżeli stwierdzisz że jest mało to dopiero pomyśleć o wzmacniaczu. Samo wytłumienie powinno dużo pomóc. Będzie niższe zejście i przestanie "grać" tapicerka drzwi. A co do głośników to lepiej kupić gotowy zestaw odseparowany ze zwrotnicą, bo wtedy mamy pewność że będzie to dobrze zestrojone. Żeby samemu zrobić zwrotnicę trzeba mieć sporo wiedzy no i najlepiej sprzęt do pomiarów, a przede wszystkim parametry fabrycznego głośnika wysoko-tonowego. A puszczanie midwoofera całym pasmem bez zwrotnicy również nie da zadowalających efektów.
  6. VnPablo

    Virtual Tuning

    To dobrze Ci się wydaje
  7. Po przeczytaniu pierwszego postu od razu mi się te forum skojarzyło Często tam zaglądam mimo że VB żadnej nie znajdę
  8. Widocznie jest skoro ludzie to robią Trzeba dużo pracy, kasy i kombinowania Z tego co się orientuję to zbiorniczki najczęściej upycha się gdzieś pod deską albo w podszybie, aku do bagażnika.
  9. VnPablo

    lakierowanie

    Tak sam polerowałem. Na początku papier wodny od 400, 800, 1000, 1500, 2000, później wiertarka kątowa z regulacją obrotów z filcem i dremel z małym filcem do zakamarków. Używałem pasty automax, można też autosolem. Do felg przyda ci się jeszcze scansol żeby usunąć stary lakier. Wystarczy regularnie myć, tak jak ktoś już wyżej napisał woda z ludwikiem wystarczy. Ostatnio nie dbam bo zima to mi trochę zaśniedziało ale na wiosnę przetrę automaxem i będzie jak nowe
  10. Zegary z angola będą działać. Żeby zmienić jednostki przebiegu z mil na kilometry wystarczy przytrzymać guzik kasowania przebiegu i przekręcić zapłon. Przydało by się jeszcze założyć tarcze europejskie żeby to wyglądało, ale jeżeli chcesz z obrotkiem a masz bez to stare tarcze nie podejdą Co do obrotomierza to nie wiem. Powinien działać, jeżeli w złączu licznika masz doprowadzony przewód. No i zegary muszą być od modelu z takim samym silnikiem żeby obroty nie przekłamywały. I jeżeli kupisz przedliftowe zegary ale z 97 lub nowsze będziesz musiał zamienić 2 piny w złączu licznika, bo będziesz miał zamienione ze sobą kontrolki ręcznego i grzania świec.
  11. VnPablo

    lakierowanie

    Felgi proste do polerki i myślę, że mogłyby ciekawie się prezentować wypolerowane na lustro ;D Po polerce wystarczy regularnie myć, nie powinno zaśniedzieć. Felg w polerce nie mam osobiście, ale mam wypolerowany kolektor dolotowy, sprężarkę klimy, i kilka innych elementów i nie są trudne do utrzymania. Ewentualnie możesz pomalować, ja bym został przy oryginalnym kolorze, mając taki kolor karoserii.
  12. Sprayem żaroodpornym na pewno będzie na dłużej, wiadomo żarówki trochę grzeją, ale ja mam u siebie pomalowane czarnym akrylem z pistoletu i jak do tej pory jest w porządku (malowałem 4 czerwca). Jak się zacznie łuszczyć to zrobię przy okazji stage 2 czyli: dół odbłyśników w lampach na czarno, w kierunkach te białe szkiełko przy żarówce sprayem do lamp delikatnie przyciemnić i środki halogenów na czarno (no i oczywiście już żaroodpornym sprayem) Fota z 1 listopada: Co prawda VB ale kierunek to kierunek
  13. Pożyczyłem od znajomego interfejs pod com taki jak w linku http://www.e-volt.pl/opel_vag_bmw_rs232_obd2.html I mam pytanie. W jaki sposób przy pomocy Opel Tech2 zmienić wsad licznika. Mam licznik od diesla 2.0 ale źle pokazuje obroty. Ściągnąłem eeprom do 1,7td (plik *.bin), w Tech2 są opcje odczyt eeprom, zapis eeprom, wieć wnioskuję ze da sie to zrobić przy pomocy tego programu. Czy mógłby ktoś napisać dokładnie jak to się robi, bo nie chcę niczego popsuć w liczniku
×
×
  • Create New...