Jump to content

W dniu dzisiejszym został odblokowany i oddany z powrotem do użytku garaż dla klubowiczów VKP

Znajdziecie go w menu pod nazwą Garaż lub pod linkiem:

https://forum.vectraklub.pl/garage/

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

gruberek11

Forumowicz
  • Content Count

    74
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About gruberek11

  • Rank
    Nowy

Informacja o profilu

  • Skąd
    3miasto

Dodatkowe pola

  • Województwo
    pomorskie
  • Auto
    vc 2.2

Recent Profile Visitors

328 profile views
  1. Dziękuje za pomoc. Auto wróciło pełne sił. Dla innych - po wymianie na oryginał przepływkę i wymianę wtrysku na uzywkę auto działa prawidłowo. Temat uważam za rozwiązany Pozdrawiam
  2. Koledzy chyba źle się zrozumieliśmy. Metodą prób i błędów mechanik szukał przyczyny. Stąd odłączanie wszystkiego po kolei. Okazało się że jeden z wtrysków był martwy po sprawdzeniu na maszynie źle rozpylał paliwo do tego przepływomierz był uszkodzony źle wskazywał wartości, dopiero wymiana na nowy oryginał pomogła, a był wymieniany na zamiennik który wprowadzał w błąd - zamiennik za 150 zł niestety nie zdał egzaminu. Dlaczego komputer nie pokazywał błędu wtrysku skoro źle działał?
  3. Witam Pacjent to viki 2006 rok. 1.9 150 km. Pojazd z usunietym dpf , zaslepiony egr wyrzucony z ecu. Auto odpala i jeździ super. Natomiast przy mocnym przycisnięciu auto kopci jak lokomotywa czyli zły stosunek paliwo/powietrze. Co sprawdziłem: - brak dziur/w systemie doładowania - brak błędów w ecu - podczas jazdy ok 120 km/h zapala się i gasnie samochód z kluczykiem - brak błędów zapisanych - sprawdzone wtryski metodą przelewową - jeden wyraźnie przelewa 2x więcej niż inne - ale czy jeden mógłby tak kopcić? Ciekawostka jest to że gdy odłącze przepływkę dymienie znacząco zanika, lecz po 200-300 metrach auto traci moc i kręci się do 2000 rpm (tak powinno się dziać z odpięta przepływką? Może koledzy nakierujecie mnie co sprawdzić? Czy ten jeden przelewający wtrysk może tak kopcić?
  4. Witam Pacjent to vectra c. Kierownica chodzi topornie i cięzko. Jakby brak wspomagania. Jak powoli kręce jakieś wspomaganie śladowe jest ale jak chce szybciej zakręcić kierownicą to stawia opór. Brak błędów w sterowniku, przesmarowałem z góry nawet krzyżak. Co może być przyczyną?
  5. Witam Mam opla vectre c.Odpala ciepły zimny na dotyk. Jak jest okey nie kopi nawet przy obciązeniu i nawet jakos to jedzie jak na ok 100 km. Zdarzyło mi się ze odpalilem jade i nagle auto traci mocy ciezko wkręca się na obroty do ok 2 tyś i kopci na siwo. Podłączyłem kompa i wyszedł błąd p0638 czyli nastawnik przepustnicy raz pojawił się błąd egr. Więc zdjąem przepustnicę wyczyscilem z góry wyczyscilem ile moglem egr złożyłem i odłączyłem wężyk od podcisnienia idący do przepustniy tj do tego grzybka zaslepiłem go i auto jeździ. Ta gruszka do czego sluzy? na przepustnicy? i czy takie objawy mogly byc od tego czy moge sie spodziewac kolejnych niespodzianek?
  6. Check sie nie swieci, rano podłacze kompa. A przewody podcisnienia sprawdzę oglądając je, w którym miejscu szukać ich
  7. Witam Mam vectre c po liftingu 1.9 120 km. Auto odpala od 1 strzala. Potrafi zgasnąć, nie równo pracuje. Nie reaguje na początku na gaz. Po paru min na wolnych rozkręca się po wcisnęciu gazu. Troszke przykapca. Nie na ciemno tak na ja jasno. Moc ma, ale mam wrażenie jakby ciężko wkręcała się na obroty. Jak jedzie turbo załacza od ok 2800 rpm. Obstawiam egr, czy egr po odpaleniu powinien byc zamknięty czy otwarty? Jutro podłącze kompa
  8. Witam! Szukałem ale chciałbym dopytac, mam vc 2005 lift. Nie grzeją mi fotele . Fotel kierowcy wlączam pokrętełko od pogrzewania - świeci się ale nie grzeje. Fotel pasażera przekręcam ale nie podświetla się włącznik grzania i też nie grzeje. Który dokładnie bezpicznik odpowiada za grzanie fotele? (zaczne od tego) ? w Bagażniku? Są osobne do mat i do właczników?
  9. Witam Posiadam astre g rok 2000. Silnik 2.0 dth 83 km. Mam wrażenie ze turbo nie ładuje. Po podpięciu pod komputer wyskoczył błąd egr. Sprawdziłem przewody ciśnieniowe. I sprawa wygląda następująco: - Po odłączeniu słownika od egr i zaślepieniu rurki sztanga od turbo pięknię się wciąga, po podłączeniu do elektrozaworu sztanga odpuszcza tak jakby zawór był nie sprawny dobrze wnioskuję? Druga sprawa to brak wspomagania,pompa elektrohydrauliczna nie startuje. Co może być przyczyną? Uszkodzona pompa? Czy były tam jakieś specjalne typy tych pomp? czy pasuje każda? Pozdrawiam
  10. Witajcie! Mam problem, z astrą g ale to ten sam silnik co w vectra. Silnik to 2.0 dtl. Auto nie ma mocy jakby turbo nie działało. Auto pali na dotyk, nie kopci brak błędów. Muł straszny. Wygląda jakby turbina nie pompowała. Na szybko sprawdzałem tylko rurki które idą od turbiny do zaworka. Po podłączeniu do zaworka ten zaworek pyka czy tak ma być? Cięgno pod odpaleniu auta od gruszki nie da się poruszyć jest wciągnięte. Może ktoś poradzi co może być przyczyną?
  11. Sprawdzone dwa selektory i to nie to. Potrzebuje o ile ktos posiada schemat elektryczny skrzyni biegów. Vectra 2,0 16v pazdziernik 1997
  12. Witam Objawy są takie: - czasami wpadnie w tryb awaryjny, na duzym wyswietlaczu pojawiasie blad skrzyni. I nie jedzie, jedzie na 2 biegu , czasem ginie wsteczny, Zalezy jak zalacze stacyjka. Pozycjometr byl czyszczony bylo min lepiej ale tonie to. Moze ktos znanamiary gdzie mozna kupic w trojmiescie ta czesc?
  13. Witajcie Mam problem z moja vectra. Czasem jest tak że odpalam autko i nie działa mi tryb sniezynki, przycisk S. Wtedy auto zamula - tryb awaryjny - tj. zero bledow. Pomaga czasem zgaszenie i poruszanie galka od biegow. Problem jest taki ze mechanik wyczyscil selektor i jest troche lepiej ale nie na 100%. Chce kupic nowy selektor, prosze o poradę gdzie on sie znajduje i czy to musi byc selektor konkretnie pod wersje skrzyni, silnika. Ewentualnie o jakas inna sugestie?
  14. witam czy beda pasowac fotele z calibry do vectry? chodzi o mocowanie naturalnie pozdrawiam
×
×
  • Create New...