Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

osvch

Forumowicz
  • Content Count

    323
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

osvch last won the day on April 26 2011

osvch had the most liked content!

Community Reputation

29 Best

About osvch

  • Rank
    Średnio obeznany
  • Birthday 06/18/1990

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Pabianice

Dodatkowe pola

  • Województwo
    łódzkie
  • Auto
    Astra H GTC Z19DTH @180KM & VC Z19DT @120KM

Kontakt

Recent Profile Visitors

882 profile views
  1. Hej! Auto używam rzadko, przez tydzień co 1,5 miesiąca. Wiadomo że postoje nie są fajne dla auta i lepiej gdy jeździ... Tym razem zaczęło coś wyć w okolicach pompy podciśnienia: 3 lata temu ja wymienialem jako nie trafiona diagnoza mechanika, więc stara miałem, dziś ja wymieniłem i jest w 100% ten sam odgłos. W tym miejscu oprócz wałków nie ma innych obrotowych mechanizmów w tych okolicach. Co zostało zrobione i sprawdzone: -wymiana pompy na poprzednią - wcześniej - sprawną -brak błędów opcom -poziom oleju ok - poziom i ciśnienie wg opcom - normalne Macie pomysły co może być? Olej nie dochodzi do pompy?
  2. Czy ktoś wie od czego jest czarny zaznaczony zbiorniczek? Silnik Z19DTH EDIT: Ok, to jest odma
  3. Ja często sprawdzam temp na dodatkowym BC, często zdarza się że temp jest np ok 83stopni a wskazówka nawet nie drgnęła...
  4. Wydaje mi się że masz dobry termostat. Otwarty to ja mam u siebie ponieważ czy w trasie czy w mieście mam 72 stopnie i koniec- ani drgnie więcej. Dopiero po podpięciu przyczepy która swoje waży, nagrzeje się ładnie do 90.
  5. U mnie dwa miesiące temu strzelił pasek rozrządu i pękł jeden cylinder, głowica również oberwała, najbardziej opłacalne było wymienić cały słupek...
  6. Nic nie wymieniaj na obecnym etapie. Dobrze by było sprawdzić połączenia przewodów które idą do pompy (łącznie z bezpiecznikiem przy akumulatorze), szczególnie przy samej pompie.
  7. Niestety brak. Był tylko list przewozowy od kuriera.
  8. Wiecie co, potrzebuję Waszej rady prawnej. Zamówiłem silnik, dogadałem się z gościem przez telefon że przyśle, przesyłka kosztowała 200zł- ok. silnik przyszedł-złom- nie nadaje się do założenia. Dzwonie ponownie przedstawiam sytuację i żądam 100% zwrotu za przesyłkę, dostaje informacje że odda mi pieniądze za silnik a koszty przesyłki w obydwie strony ja pokrywam. Mieliście kiedyś podobną sytuacje? Czy możliwe jest odzyskanie pieniędzy za transport silnika? Udać się ze sprawą do rzecznika praw konsumenta czy jak? Tragedia jakaś, tak mnie jeszcze nikt w balona nie zrobił...
  9. Stało się nieszczęście, przy przebiegu 217kkm coś dostało się pod pasek wieloklinowy w skutek czego niefortunnie przedostał się przez osłonę do rozrządu- resztę można się domyślić, dźwięk rozrywanych zaworów przez tłoki i unieruchomione auto. Rysy na cylindrach dosyć głębokie, trzeba wymienić silnik. Czy macie sprawdzonego sprzedawce silników diesla do Vectry? Poszukuje Z19DT.
  10. A zestaw dobry kupiłeś, pod Twoją skrzynie wszystko się zgadza? Powiem Ci że jak oddałem swoją Viki do mechanika (pierwszy raz u niego robiłem auto) wsadził mi inne bebechy (od innej skrzyni) i też pedał nie podnosił się i sprzęgło "szybko" łapało gdy puszczałem pedał. Jeździłem tak dosyć długo aż wał starł mi wieloklin na tarczy sprzęgłowej, wtedy musiałem jeszcze raz wymieniać sprzęgło i dwumasę bo była zła założona... Ale bez paniki, podjedź jeszcze raz do mechanika niech jeszcze raz odpowietrzy sprzęgło.
  11. Spróbuj najpierw z płynem. W mojej VC miałem podobie że zaczyna brać od dołu i od połowy już nic, okazało się że ze słoneczka prawie nic nie zostało...
  12. Zadam głupie pytanie, czy na pewno masz DPFa? U mnie opcom pokazuje nasycenie 114% a DPFa nie mam. Sprawdź na naklejce- znajdziesz ją na słupku od przednich drzwi pasażera- w kwadraciku jaką masz cyfrę, jeśli inną niż 0.5 to nie masz dpfa.
  13. To są zaciski do tej "dokładki", je wygina się do góry i zaczepia. Wiem bo jedna ciągle u mnie się odpina
  14. A jeśli będzie to styk NC? ;> Po przecięciu zacznie wyć. Albo odkręć plastikową osłonę pod kolumną kierownicy i tam go gdzieś uwiąż opaską- tylko porzadnie, żeby się nie bujał- niech sobie wisi
×
×
  • Create New...