Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

pawelxl

Forumowicz
  • Content Count

    398
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

pawelxl last won the day on August 26 2011

pawelxl had the most liked content!

Community Reputation

23 Neutral

About pawelxl

  • Rank
    Średnio obeznany

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Szczecin

Dodatkowe pola

  • Województwo
    zachodniopomorskie
  • Auto
    Fiat Bravo 1.9 MultiJet Była VC DTI 2.0

Kontakt

Recent Profile Visitors

920 profile views
  1. Jeżeli chcecie to mogę wam obmierzyc albo obpstrykac zdjęciami co tam chcecie . Czeka u mnie w garazu na wymianę . Nie ma tej szpilki na która narzekacie ale dla równowagi projektanci wymyślili sobie że w bravo wkręcą ją w blok silnika i na tej samej przykręcą najpierw termostat a potem rurkę co doprowadza spaliny do EGR-u żesz kur.. ma... . Nad tym dali jeszcze jakieś inne ustrojstojstwo napieprzyli rurek i weź to wymieniaj . Miałem wymieniac sam ale jak na to wszystko popatrzyłem to grubo się zastanawiam . W warsztacie mi powiedzieli ze producent przewiduje na to ok 1,5 h więc w zaokrąglili to do 2 i powiedzieli 100 zł . Więc muszę to jeszcze raz przemyślec Piotreq termostat który jest w VC występuje też we Fiatach tylko że np w Cromie i do bravo jest inny . Ale w przypadku bravo nie ma aż takich cyrków , przynajmniej nie występuje ten problem na forum . A już na pewno nie w takiej ilości . Może poszperajcie na forach Cromy ,Sedici , Punto No i ten do bravo jest droższy
  2. Niestety ale i mnie to dopadło , choc z tego co widzę akurat do bravo troszkę zmodyfikowali termostat do tego samego silnika VC , Croma itd.http://e-katalog.intercars.com.pl/#/produkty/3030333213140-TH697888J-O17939-termostat-cieczy-chlodzacej.html Natomiast Bravo , Lancia itd http://e-katalog.intercars.com.pl/#/produkty/3021163032320-TH682688J-O22544-termostat-cieczy-chlodzacej.html No i z tego co widzę nie mam tu tej upierdliwej szpilki Więc mam pytanko jak dużo wylewało wam się płynu ? Mam 1l koncentratu w garażu jeszcze po vectrze i zastanawiam się czy wystarcz
  3. Version

    7 downloads

    "Witam muszę wymienić czujnik ciśnienia oleju w 2.0 DTI i w związku z tym mam pytanie czy tą wtyczkę z kabelkiem wchodzącym w czujnik trzeba po prostu wyciągnąć na siłę czy może w jakiś określony sposób trzeba ją ścisnąć lub wykręcić ?" Jako że już doszedłem co i jak to za namową Zubka ku potomnym opisze rozwiązanie problemu żeby wyjąć wtyczkę trzeba podważyć zatrzask , ogólnie jest dobrze widoczny i dostęp jest dobry (ja miałem problemy bo czujnik był dokręcony akurat w takiej pozycji że zatrzask był od góry i stojąc w kanale ni jak go nie widziałem.) Więc wypinamy wtyczkę i wykręcamy ( bodajże klucz 22 , jak sprawdzę to potwierdzę) wykręca się lekko i z kanału dziecko zrobi ( bez kanału to już duży problem ) Do podglądu kilka fotek Ja u siebie wymieniałem bo ciekło z niego a jak się silnik dobrze nagrzał a obroty spadały poniżej ok. 800 obrotów to pokazywał że ciśnienie jest słabe (czerwona oliwiarka na zegarach)Po wymianie wszystko wróciło do normy.
  4. Te łożysko co podałem link w 3 poście jest nowy ( przynajmniej tak jest opisany w aukcji ) Tylko cholera ten stosunek ceny części do robocizny jest przerażający Trudno pojezdzimy zobaczymy , może uciułam na komplet to bym wymienił koło , sprzęgło i łożysko za jednym razem . Mam nadzieje że skrzynia się nie rozsypie do tego czasu
  5. A wysprzęglik to nie jest po prostu kompletne łożysko oporowe? http://allegro.pl/wysprzeglik-lozysko-oporowe-fiat-bravo-1-9-d-i2634095646.html Najlepiej by było za jednym razem wymienić bo pewnie za robociznę krzykną z 500 a częsć 150 , ale 2500 za komplet to teraz trochę mi nie po drodze .. Ale tak sobie myślę ze skoro narazie hałasuje tylko powyżej 2000 obrotów to jeszcze nie jest w takim strasznym stanie i jeszcze pojeżdżę trochę
  6. Witam , niedawno kupiłem brawo 1.9 120HP 8v (Piszę tutaj bo silnik ten sam to może i skrzynie , a zawsze otrzymałem jakieś naprowadzenie jak miałem problem ze swoją viki ). Jak robiłem jazdę próbną może podchodziłem za bardzo emocjonalnie bo nic nie słyszałem , ale jak robili mi przegląd przed zakupowy w ASO i pytałem o sprzęgło powiedzieli że wszystko jest w porządku . Niestety jak już wracałem samochodem do domu to zauważyłem taki dziwny dzwięk przy używaniu sprzęgła (tylko i wyłącznie przy wciskaniu i puszczaniu "pedeła") powyżej ok. 1900 obrotów . Wciskając lub puszczając sprzęgło czuje na pedale lekkie drganie dodatkowo słyszę dźwięk, ciężko go opisać, brzmi jak by coś tarło , takie chrobotanie fonetycznie takie whhhhhhhhhhrrrrrrruuuummm. Na niższych obrotach kompletnie nic nie słychać , tym bardziej na postoju wciskając sprzęgło . mam wrażenie że nawet ok 2000 nie zawsze to słyszę (może czasem jest po prostu ciszej). Myślałem ze to może koło dwu masowe ale ono na postoju podobno też hałasuje , lub łozysko oporowe . Jeżeli to łożysko oporowe to lepiej jak najszybciej to wymienić czy można pojezdzić? W sensie w najgorszym przypadku co może się stać ? Dzwoniłem do ASO w którym robiłem przegląd przed zakupowy to facet stwierdził że to najprawdopodobniej trzpień w "pedale" sprzęgła ale wydaje mi się że wtedy hałasował by tez na postoju . Na forum bravo czytałem że to może być też siłownik sprzęgła . Więc już sam nie wiem POMOCY
  7. Problemu trzeba szukać w zbyt cichym radiu , zwiększ głośność i problem zniknie . A tak na poważnie to mysle że jak przez przypadek nie odkryjesz to nigdy się nie dowiesz . Ja tez zawsze starałem się eliminować nawet najmniejsze "usterki" ale nie dość ze siwych włosów tyko przybędzie to jeszcze koszty eksploatacji wzrosną ci nieproporcjonalnie do wartosci samochodu. Zbyt dużo pierdół w aucie zeby dojść , musiał byś ze stetoskopem szukac. Mimo wszystko szczere POWODZENIA !
  8. Podobno odcień zółtego najlepiej swieci w mglistych i deszczowych warunkach. Białe światło inaczej się rozprasza.
  9. Ano diesel na miasto bo w jedna stronę robie kilkanaście kilometrów ( nie mieszkam w scisłym centrum ) a różnica w spalaniu baardzo duża ( t-jeta podobno lepiej nie truć gazem bo odda ) . Temat owszem pewnie był wałkowany ale ja teraz mam DTI !! dlatego pytam o cdti . Wielkie dzięki za odpowiedzi , czyli generalnie uroki klekotów jak w każdej marce DPF , EGR , DWUMASÓWKA . A jak się dba tak się ma. A co z tymi zaworami w 120-tce ? ktoś to rególował kiedyś? A klapy wirowe to w turbo szaleją? bo nie ogarniam o jakie chodzi :-(
  10. Tam też napisałem , ale ze z tego forum duuzo już skorzystąłem i zawsze byłem zadowolony z porad to chciałem tez wykorzystać zródło . A silniki to chyba te same pakowali i do opli i do fiatów
  11. Witam , planuje kupić Bravo ( 2007-2008r )z silnikiem MULTIJET 1.9 ( najprawdopodobniej 120 KM , jak się trafi to 150 KM ) I tu moje pytanie , czy zwracac uwagę na coś szczególnego w tych silnikach przy zakupie? Żeby nie ufać w trwałość rozrządu to już wyczytałem Polecacie bardziej 120 czy 150 ? ( spokojna jazda 70 % miasto - myślałem o benzynie ale przebiegi roczne ok 20.000 odradzają mi ten wybór ) 120-tki są ponoc 8 zaworowe z ręczna regulacją ? Prawda? Jeżeli tak to co ile i za ile taka przyjemność ? No i jedno z ważniejszych ostatnio jak sobie radzą na mrozie z odpalaniem ?
  12. Moim zdanie te gadanie o wypadkach to albo ktoś sobie wymyślił albo to gruuuuuba ściema. A w przed liftach nikogo nie zabije? czyli że grodzie w poliftach są z papieru czy co ? . Ja mam przed lifta więc mnie problem nie dotyczy , ale radze popatrzec u znajomych albo w komisach w autach które mają daleko zachodzące na maskę reflektory jak tam to jest rozwiązane, bo wydaje mi się że to w tym miejscu leży problem . A dokładnie mało miejsca . POWODZENIA
  13. Ale na dłuższa mete nie taniej
  14. Jest dokładnie tak jak piszesz. Miałem stłuczke , jechałem sam (miejsce pasazera wolne ) a poducha wystrzeliła i mam teraz fajny kokpit z rozerwaniem po poduszce . A cena nowego to jakaś chora sprawa , niby opel a ceny jak za min mercedesa
  15. To dziwne bo mi nabili w spray lakier bez najmniejszego problemu , a z tego co kojarze to tez mam perłe. Więc może to jednak nie jest njlepsza mieszalnia w twoim mieście ?
×
×
  • Create New...