Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

nanek84

Forumowicz
  • Content Count

    229
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

5 Neutral

About nanek84

  • Rank
    Średnio obeznany
  • Birthday 08/30/1984

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Małomice-BL(Bilzen)
  • Zainteresowania
    Motoryzacja,kulturystyka,komputery i tyle chyba...

Dodatkowe pola

  • Województwo
    lubuskie
  • Auto
    Vikunia B było X16XEL jest C20XE

Kontakt

Recent Profile Visitors

993 profile views
  1. Witam.Panowie jak w temacie nieco wyzej,poszukuje informacji z jaka sila nalezy dokrecic zebatke lancuchowa co siedzi na walku rozrzadu...jezeli ktos podzielil by sie ta informacja to bede wdzieczny... Vectra B rok 99. 2.0diezel 74kw. dzieki z gory...
  2. Jestem podobnego zdania jak kolega Furman czyli najpierw zrób swapa i wtedy martw się gazem.a co do swapa to zależny jak ty na to patrzysz,chcesz wsadzić silnik aby śmigał to swapuj ale dla mnie akurat swap to wiąże się z tym ze silnik już który wkładasz to ma chodzić jak pszczółka...czyli remont to musi być a to wiąże się z kosztami.No chyba ze znajdziesz naprawdę zdrowy silnik ale to tak jak trafić w totka powodzonka przy swapie jak cos to pisz i pytaj jeszcze...dawno w ten temat nie zaglądałem...
  3. to akurat odpada kolego,felgi które mam dawałem rok temu do kompletnej renowacji,są jak nowe więc nie chciał bym się ich tak szybko pozbyć.Dodam że na ten moment brak funduszy!poszukam jakieś tarcze pod moje 4 śruby...wentylowane.
  4. Również muszę przyznać że fajny bajer z tą navi.podoba mi się :)sam bym spróbował takie cacko zamontować lecz narazie mam inne rzeczy do zrobienia.pozdro
  5. najlepiej by było zmierzyć suwmiarką wewnętrzną stronę tarczy,lub przy samej piaście,wtedy było by bardziej pewne.
  6. no wszystkiego nie ogarniesz na raz na pewno,do tego finansowo też cienko było swego czasu,teraz trochę kasy nazbierałem więc chce kupić dobre tarcze,na szczęście jeszcze takich prędkości aż nie rozwijałem swoim bolidem... czyli te tarcze podejdą pod te zaciski...dzieki za linka.
  7. Takie małe pytanko,odnośnie hamulców do was.bo dałem większe zaciski hamulcowe w swojej viki są od 2.0 vectry,no na pewno są większe od tych starych seryjnych co były montowane przy x16xel,problem w tym że tarcze są teraz za małe,i pytanie do was jest takie jaka ma być średnica tych większych tarcz hamulcowych co by pasowały do tych zacisków?
  8. to ten czujnik przy termostacie na dwa kable ten na jeden wtyk to temp.cieczy na zegarach.
  9. a błędy jakieś pokazuje??? lampa się nie pali Tobie od checka???może czujnik cieczy na ecu coś świruje...filter paliwa wyieniałeś?lewego powietrza nie zaciąga?ściągnij filter i spróbuj zatkać rurę ręką...słuchaj czy gdzieś bokiem przypadkiem nie zaciąga,lewego powietrza. tu poczytaj... http://forum.vectraklub.pl/index.php/topic/144513-ciezko-pali-na-benzynie-po-dluzszym-postoju-dlawi-sie/page__pid__1769228__st__0entry1769228
  10. a co ma ABS wspólnego z licznikiem???niech ktoś mi wytłumaczy bo nie kumam... yhm to licznik działa poprzez te ząbki przy przegubie,tak...a dlaczego mi tak obrotomierz fałszuje???
  11. No Viki już śmiga aż miło,puki co spokojnie jeżdżę bo silnik jednak stał ponad rok,wiec puki co niech się ułoży wszystko tak jak trzeba w silniczku... --silnik zalany olejem texaco 5w40 --założony filtr stożkowy jakiejś holenderskiej firmy,ogólnie cały dolot jest do poprawki muszę kupić rury gumowe pod stożek aby wszystko ładnie ułożyć do tej pory zrobiłem jakieś 150km.jazda spokojna i mogę napisać ze silnik c20xe jest ekonomiczniejszy od starego x16xel,tamten to chlał paliwko jak smok. Parę fotek z pod maski,jeszcze trochę i tak muszę popracować pod maską... pompę od wspomagania i od airco oddzieliłem izolacją aluminiową,kolega mi załatwił taką izolację stosowali w tirach...chciałby i tak kolektor wydechowy owinąć tą taśma specjalną... Mam jeszcze parę pytań do was: --nie działa mi licznik od km/h tzn.nie mam tej kostki co idzie do skrzyni tu zaraz nad półosiami,jak można to podłączyć??? --oraz skazówka od obrotomierza mi szaleje,oszukuje jak cholera dodam więcej gazu to wskakuje na 7tyś obrotów,czemu tak się dzieje??? --i jeszcze jedno czy można jakoś wyregulować obroty silnika samemu??? mile widziana wasza pomoc:) jeszcze krótki filmik ... pytanko do was jeszcze,jakie półosie podejdą do mojej VB,czy tylko od x20xev czy tez od 1.8 by podeszły, bo dziś mi przegub wyskoczył,na szczęście nie daleko domu...
  12. to jutro i ja pomyśle nad takim regulowanym popychaczem.. oby to wypaliło bo jak pomyśle że mam wyciągać skrzynie to masakra dzięki.
  13. majster musisz dorobić sobie ten bolec z wysprzęglnika na odpowiednią długość bo pojemność pompki hamulcowej z vb trochę się różni z pojemnością wysprzeglnika z nexi czy z czego go tam zamontowałeś...właściwie to powiem ci ze bolec musi być na styk(oczywiscie nie zapomnij odpowietrzyc).....a co do pompki to w sumie nie czytałem postów i nie wiem co dokładnie się kroi ale miałem kiedyś taki problem w c20ne....uszkodzona była jednostka ecu ...ale u ciebie pewnie to wina podłączenia przewodów lub przekaznik pompy chodz ten zazwyczaj jak sie spali to nie przekazuje napięcia.......przejrzyj jeszcze raz instalacje...pozdrawiam...... tak ale pompkę regulowałem podkładając pod nią podkładki,podłożyłem ich na tyle że bolec się prawie schował w pompkę...i łapa sprzęgła chodziła wydaje mi że wystarczająco...od dołu odkręciłem pokrywę koła zamachowego i tam widać ze wszystko jest tak jak należy,kolega mówił mi że to może tak być przez nową tarczę sprzęgłową otóż ta może być za gruba...nie chciał bym wyciągać teraz skrzyni bo już mam dość ostatnio tego kręcenia ze wszystkim,ale jak będę musiał to niestety będzie trza ją wyrwać... docisk sprzęgłowy był dobry,blaszki nie były powyginane lub krzywe,kolega mechanik który widział docisk też powiedział że spokojnie mogę go wsadzić,tarcza nowa więc o co chodzi...może i brakuje jeszcze trochę ruchu aby ten bolec dalej popchał łapę sprzęgła!
  14. plus od stacyjki podłączyłem pod ten czarno-zółty,a znowu czerwono niebieski podłączyłem tak jak niżej wpiąłem się zaraz koło przekaznika: czerwony gruby idzie pod bezpiecznik 30A,ale on już jest w innym miejscu nie tu jak na fotce... Poza tym zostało parę rzeczy do ogarnięcia: -wydech pospawać -ułożyć kable na swoim miejscu -założenie zderzaka i lamp oraz nadkoli, -montaż filtra stożkowego z doprowadzeniem rury zimnego powietrza ze zderzaka no i jutro mam wolne więc chce wszystko poskręcać aby nabrała Viki kształtu:)no i chcę zobaczyć co z tymi kablami od przekaźnika pompy paliwa,bo pompka nie powinna mi chodzić kiedy mam zapłon włączony.także jutro ogarniam wszystko ile się da i zobaczymy potem jak to bedzię wyglądało Serducho chodzi ładnie,zostało zalane płynem i nagrzane do momentu aż włączą się wentylatory...ale radość trwała krótko bowiem mam problem ze sprzęgłem,biegi gdy silnik nie pracuje to wchodzą,lecz gdy silnik chodzi to nie mogę wrzucić żadnego biegu a jak się już uda to słychać jakby lekkie wycie,próbowałem regulować trochę pompkę tą przy skrzyni co jest ale bez rezultatu,nie wiem co to może być,dociski był dobry i sprawny więc został stary,tarcze dałem nową...wydaje mi się że będę musiał wyciągnąć skrzynie,już powoli tracę cierpliwość do tego SWAPA. problem z pompką paliwa dalej nie rozwiązany...
×
×
  • Create New...