Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

marcinas10nv

Forumowicz
  • Content Count

    33
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About marcinas10nv

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 11/22/1984

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Aleksandrow Kujawski

Dodatkowe pola

  • Województwo
    kujawsko-pomorskie
  • Auto
    vectra C 2.2 DTI

Recent Profile Visitors

498 profile views
  1. Witam chciałbym się dowiedzieć coś o aucie o numerze vin W0L0ZCF4861036406 Z góry dziękuję :-)
  2. witam mam problem odnośnie zaworu EGR ponieważ jak jest w takiej pozycji to wszystko jest ok dolne zdjęcie a jak jest ustawiony w innej pozycji co następuje po kilku minutach już włącza się tryb awaryjny górne zdjęcie i dołączam film jak silnik pracuje w trakcie przełączenia się w tryb awaryjny . Proszę o pomoc videoplayback.mp4
  3. Witam ma moze ktos opis tej prostokontnej kostki od wiazki haka ktora wpina sie w REC pod modul haka jakie kolory kabli w jakim pinie powinny byc ?
  4. Dzieki kolego znalazlem i jutro sie za to wezme tylko nie wiem jak to poprawic jak zrobic ?
  5. mam 2002 rok a wiesz jak to ogarnac
  6. Witam koledzy w Nowym Roku . Mianowicie mam nastepujacy problem jestem po wymianie cim i pompy wspomagania poniewaz bylo podejrzenie ze najprawdopodobniej cim byl uszkodzony dokladnie czujnik kata skretu poniewaz opadaly zegary i palila sie kontrolka kierownicy z wykrzyknikiem po ogledzinach elektryka i wymianie cim kontrolka kierownicy sie palila nadal elektryk stwierdzil ze pompa do wymiany poniewaz ona jest nie od tego modelu poniewaz ta pompa byla od Vectry z czujnikiem na maglu a ja mam bez takiego czujnika u siebie a ja wymienalem pompe znacznie wczesniej bo stara sie spalila . kupilem nowa pompe zmienilem i ok kontrolka zgasla wspomaganie lepiej dziala jest ok a zauwazylem ze od czasu do czasu zegary nadal opadaja ale zauwazylem tez to ze jak otworze drzwi np kierowcy albo pasazera a nawet tylne ktores to zegary zaczynaja dzialac ale nie zawsze czasami wlaczam awaryjne i tez sie budza do zycia co to moze byc bo juz jestm glupi w tej kwestii bo moze stary cim byl dobry ?
  7. Ale ogolnie to tylko trzeba zamienic jedna na druga bez problemu bedzie pasowac kurcze z op comem bedzie problem bede musial goscia sciagnac do siebie ale to sie zobaczy
  8. No kolega Rafalg ma ale musze do jutra czekac ale napisze do drugiego kolegi moze cos ma dzieki bardzo pomoc
  9. A powiedz lepiej kupic uzywany czy nowy znalazlem na allegro nowy http://allegro.pl/modul-cim-opel-vectra-c-signum-nowy-gm-i5002175799.html i teraz nie wiem ??
  10. Wiem kolego ale bylem u elektryka i nawet na serwisie i to wszystko wskazuje na cim od poczatku byla tylko kontrolka ESP pozniej padlo mi wspomaganie i od tamtej pory jak wymienilem to nie mozna skasowac kierownicy z wykrzyknikiem i do tego doslo opadanie zegarow i nawet jak wlacze zaplon to tylko zapala sie kontrolka CHECK i nic wiecej nie ma a po chwili sie pojawia i kurcze mac nie wiem co mam robic czy regenerowac czy wstawiac DL
  11. Witam mam problem z CIM - em standardowe usterki opadajace zegary , kontrolka ESP , kerownica wykrzyknikiem i chcialbym zapytac czy ktos naprawia na forum jesli tak to bym prosil o jakies namiary . A moje drugie czy to wogole warto regenerowac i jaka pewnosc bedzie ze to wszystko zadziala bo czytalem tu o podmianach calych plyt tych cimow na XR takiego ja mam na DL i jakie koszty sa mniej wiecej takiej uslugi
  12. Witam koledzy mam mianowicie nastepujacy problem bylem a ASO i stwierdzili ze mam zwalony Cim poniewaz pali mi sie od dluzszego czasu kontrolka z wykrzyknikiem i czasami ESP i powiedzieli mi ze to moze dzialac ale ktoregos dnia moze mi to pasc do konca i nawet auta nie bede mogl odpalic a mam Vectre z 2002 przed lifta z cimem XR 13112784 i czytam tu na forum i mowia jedni ze DL podejdzie ale nie bedzie wszystkich funkcji ze np on jest na jedna poduszke a ja mam 8 np i nie wiem co mam zrobic czy tego starego zregenerowac czy kupic DL np prosze o pomoc
  13. A jest Roznica miedzy nimi nie beda pasowac ???
  14. A powiedz kolego zaklada sie je od strony tloczka czy od zewnatrznej strony ??
×
×
  • Create New...