Jump to content

W dniu dzisiejszym został odblokowany i oddany z powrotem do użytku garaż dla klubowiczów VKP

Znajdziecie go w menu pod nazwą Garaż lub pod linkiem:

https://forum.vectraklub.pl/garage/

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

gasolinex

Forumowicz
  • Content Count

    13
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About gasolinex

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 05/15/1979

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Nowa Sól

Dodatkowe pola

  • Województwo
    lubuskie
  • Auto
    OPEL Vectra 2,0 DTI HB

Kontakt

  1. Witam Mam ten sam problem co wiekszosc w tym temacie. Zapala się check (brak mocy) i gasnie dopiero przy ok 2000 2500 obr. Bład zczytany P0400 i raz pojawił się P1125. Sprawdziłem układ podciśnienia i uważam ze uszkodzony jest egr (jesli wciśne ten grzybek i zatkam palcem otwor do ktorego podlącza się przewód to grzybek wraca-nie trzyma). Odpiołem EGR i przewód zatkałem auto odzyskało moc- nawet niewiedziałem ze taką ma to auto. Ale check jest dalej. Odpalam auto wszystko ok ciśnienie w całym układzie okolo -08do -0.85 nagle słychać pstryk w zaworze elektrycznym sprężarki i ciśnienie ucieka. Zastanawiia mnie co steruje tym zaworem. Sprawdziłem w ab-comie Mass air flow sensor i wskazywal na wolnych obrotach 500-520 mg/strk przy dodaniu gazu szybki spadek do 480 i poznie wzrost nawet do 600. Podczas jazdy tak okolo 80km/h wartośc ta wynosila okolo 540 . To tyle. Jak sprawdzić przepływomierz i czujnik w kolektorze dolotowym.
  2. Dzieki za pomoc. Jak bede mial wszystko zmontowane to dam znac czy wszystko ladnie pasuje.
  3. ...przełożenia... tzn ze bedzie przyspieszał albo lepiej albo gorzej. Jesli mialem przełożenie 3.85 a teraz 3.90 to poprostu bedzie bardziej mułowaty. półośki beda pasowac, jedynie tarcza sprzegła bedzie z mniejszym (drobniejszym) wielowypustem.
  4. Witam Prosze o pomoc. Mam vectre X20dth 2000r ze skrzynia F23 SL ( z gróbym wałkiem na sprzegle), niestety skrzynia padła i kupilem drugą, ktora tez okazala sie chyba walnieta o oznaczenie SS. Skrzynia z oznaczeniem SS wg EPC jest od benzynowca, po zamontowaniu jej do diesla potrafila sie zblokowac podczas jazdy oraz sa problemy z wbijaniem biegów. Moge ja wymienić na skrzynie z X20DTL o oznaczeniu SM (według EPC) stosowana tylko do silnika X20dtl. W tej skrzyni najpradopodobniej jest maly walek na sprzeglo, ale to nie byłby problem bo dostal bym ja z kompletnym sprzeglem. Czy ktos montował taka skrzynie do silnika X20DTH 101KM i czy niebedzie z nia problemów podczas montażu. Skrzynie te pochodza od anglików a moje auto to europejczyk. Prosze o niekasowanie tego postu do wtorku, bo jutro musze miec skrzynie. Pozdrawiam
  5. Sprawdziłem i u mnie wezyki polaczone sa jak na schemacie w pierwszym poscie. Oprócz tego jednego trójnika ktory jest zaslepiony nitem. Natomiast przewód od zaworu kolo filtra kabinowego http://forum.vectraklub.pl/index.php?act=a...st&id=12330 idzie do tego miejsca Wiec co powinno byc podlaczone w ten tajemniczy trojnik. A moze niepowinno go tam byc, moze to ktos sam wstawil?
  6. Mam silnik X20DTH i klime manualna, model z pierwszej polowy 2000 roku . A co do tych przewodów to sprawdze gdzie ida popoludniu. PS. A jest gdzies dokladniej pokazana droga tych przewodów niz na tym schemacie co jest we wczesniejszych postach.
  7. Tak klima dziala. Niedzialala ale sie okazalo ze przewod masowy ktory idzie do przekaznika klimy byl odkrecony. Ale wiatraki mi niedziałaja na chlodnicy od klimy i od chłodnicy wody.
  8. Witam ostatnio w tych przewodach w swojej viki znalazlem NITA (otwor zaslepiony nitem) mam pytanie, dlaczego ktos to zrobil i co daje albo niedaje takie rozwiazanie, bo nieiwm czy uzupelnic ten przewód ten trojnik znajduje sie za filtrem paliwa.
×
×
  • Create New...