Jump to content

W dniu dzisiejszym została dodana do menu forum wyszukiwarka google 

Link google

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

KrisGW

Forumowicz
  • Content Count

    301
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

8 Neutral

About KrisGW

  • Rank
    Średnio obeznany

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Gorzów
  • Zainteresowania
    http://www.facebook.com/DupaKropkaOsiem

Dodatkowe pola

  • Województwo
    lubuskie
  • Auto
    VB V6
  1. stożkowe od opla pasują do każdych fegl oplowskich SG S4 / GT-I9505 - Tapatalk
  2. Gdybym miał to napisane odnośnie 17 cali w instrukcji lub na klapce, to bym tutaj nie pytał. Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
  3. Słuchajcie... jakie jest w końcu zalecane ciśnienie dla 215/45 R17... Bo szukałem tego na forum i znalazłem kilka wersji... i nie wiadomo, które są prawidłowe... znalazłem takie (na pusto): Przód tył 2,7 - 2,4 2,6 - 2,8 2,4 - 2,4 2,6 - 2,4 Czy ktoś może powiedzieć, które jest prawidłowe (na pusto i przy załadunku)... było chyba w papierach od i500 wpisane...
  4. Wymieniłem u mnie wszystkie tarcze i klocki + szczęki + czujniki na nowy zestaw TRW. Spisuje się dobrze. Zero pisków i pylenia... zniknęło także bicie przy hamowaniu ;-) yeee oby tak dalej.
  5. Hej, Ktoś spotkał się tarczami i klockami ROTINGER (unionparts.pl) ???? Jeżeli tak to proszę o info jak się to sprawuje, czy warte wydania kasy... itd itp.. ;-) Z góry dzięki ;-) Pozdro
  6. Użyj opcji szukaj i wpisze to co Cię interesuję... przed chwilą właśnie gdzieś czytałem o tym....
  7. Tak napisałeś, że wynika z tego, że nie ;-)
  8. Czasami jeszcze wydech o coś stuka i dziwnie się dźwięk niesie po całej budzie... sprawdzałeś ?
  9. To wypadało by jeszcze pojechać i ustawić zbieżność.
  10. Raczej tuleje pływające, dodatkowo może skrzypieć lub stukać z tyłu... po wymianie tego jedź zrobić zbieżność.
  11. Amorek bez różnicy, całe mocowanie w którym siedzi amorek i sprężyna też pasuje tylko na swoją stronę więc nic nie pomieszasz. Zbieżność raczej nie trzeba robić. Jak będziesz ściągał plastikową osłonę nadkola to będą tam śrubki do odkręcenia i dwa plastikowe gówienka w których trzeba wydusić kołeczki aby ściągnąć ten plastikową osłonę.
  12. skoro był lany syntetyk i było wszystko dobrze to lej dalej ten olej bo to najlepsze co może być dla silnika. 5w30 lub 5w40 co wolisz... najtaniej chyba wyjdzie GM.
  13. KrisGW

    więcej kucy

    Pewnie, że najlepiej kupić coś mocniejszego... ale może poczytaj sobie to TUTAJ
×
×
  • Create New...