Jump to content

W dniu dzisiejszym został odblokowany i oddany z powrotem do użytku garaż dla klubowiczów VKP

Znajdziecie go w menu pod nazwą Garaż lub pod linkiem:

https://forum.vectraklub.pl/garage/

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

radeqs

Forumowicz
  • Content Count

    742
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

21 Neutral

About radeqs

  • Rank
    Obeznany Vectrowicz

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Ruda Śląska

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Auto
    VC Caravan 19 CDTI 150 km '06

Recent Profile Visitors

901 profile views
  1. W związku z tym, że dostałem od jednego z kolegów zapytanie o użytkowane przeze mnie łączniki o których wspominałem na 3 stronie tego wątku melduję posłusznie, że nadal sprawują się idealnie, a mają już za sobą jakieś 70 tys. km po polskich drogach. Myślę, że jak za tą cenę (35 zł/szt.) warto... Kupiłem je od tego sprzedawcy na allegro: http://allegro.pl/li...hp?us_id=454489 PS. Widzę, że teraz nawet do wersji z IDS'em mają za całe 40 PLN/szt :-)
  2. Chcesz się bawić w spawanie jak powyżej masz linka do gotowca plug'n'play za 110 (z przesyłką 130) brutto? Ma to jakikolwiek sens?
  3. Sprawdź kolektor dolotowy: oraz łącznik elastyczny tzw. plecionkę na wydechu.
  4. Podaj najlepiej adres gdzie tak ładnie zdzierają to już ich chyba nikt nie odwiedzi. Nawet w ASO da się to taniej zrobić...
  5. To w takim razie powinieneś napisać "MOJA Vectra to samochód specjalnej troski", a nie "Vectra to samochód specjalnej troski".
  6. Bo to nie jest auto miejskie i powinieneś zdawać sobie z tego sprawę przed zakupem. Jak chcesz śmignąć to punto spod świateł kup Abarth'a 500-tkę, będziesz szybszy. Czy zapakujesz do niego tyle samo klamotów/ludzi i w takim samym komforcie przejedziesz kilkaset kilometrów za jednym zamachem to już inna sprawa. Nie istnieje rozwiązanie które jest duże, komfortowe, szybkie, jeździ o kropelce i w dodatku kosztuje tyle co matiz. Najwyraźniej źle dobrałeś samochód do swoich potrzeb. Trzeba było kupić przynajmniej Z19DTH a nie Z19DT to mniej punciaków by Ci odchodziło ze świateł
  7. Sam z siebie nie koniecznie. Mi zrobili aktualizację po mojej wyraźnej prośbie - nie miałem wgranego nowego softu.
  8. Na 3 przy 115 jest w okolicach 4,5 tys obr/min, a nie 3,5 Sprawdzone empirycznie 20 minut temu
  9. Sprawdziłem dzisiaj na mojej Viki i do 140 idzie na 4 bez najmniejszego problemu (najlepiej buja się od 100 w górę). Na większą prędkość niż 140 nie było warunków na drodze... Coś masz faktycznie zdrowo skopane, jak na 4 masz problem z wyjściem powyżej 110. Może przy demontażu pompy wysokiego ciśnienia coś się z rozrządem rozjechało? PS. Też mam kolektor od Jablokg'a , ale skutków ubocznych brak
  10. Chyba wszystko co potrzebujesz wiedzieć jest w tym wątku: Wystarczyło poszukać...
  11. Przecież to (o ile pamiętam) w instrukcji obsługi jest napisane.
  12. Ja testuje wynalazki Kupiłem z Allegro od tego użytkownika: http://allegro.pl/listing.php/user?us_id=454489. Koszt 35zł/szt. Zrobiłem już na nich 40 tys i nadal żadnych objawów zmęczenia. Będę meldował kiedy się skończą, ale na razie nic tego nie zapowiada
×
×
  • Create New...