Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Czarny

Klubowicz
  • Zawartość

    574
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

13 Neutral

O Czarny

  • Ranga
    Obeznany
  • Urodziny 1974.01.14

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Łódź
  • Zainteresowania
    Różne

Dodatkowe pola

  • Województwo
    łódzkie
  • Nr klubowy
    596
  • Auto
    VC GTS Z19DTH '07
  • Oddział VKP
    Łódzki

Kontakt

  • GG
    3978259

Ostatnio na profilu byli

2 619 wyświetleń profilu
  1. Czarny

    Astra H

    Chyba pokrowce bo takie jakieś pofałdowane dziwnie
  2. Czarny

    Astra H

    Ja w grudniu kupilem AH 2005 1,7 100KM i nawet daje rade Zadnej rudy, lakier bez zadnej rdzy i nie byla lakierowana Fakt ze kultura pracy silnika ma wiele do zyczenia ale ten silnik tak ma.
  3. Czarny

    Opel Astra

    Opel Astra
  4. Tzn? Jakiego źródła? Już poszło PW do Luckiego
  5. Odświeżę kotleta Mianowicie znalazłem kilka aut w Belgii i zamierzam wybrać się tam i zakupić któreś z nich. Czy może mi ktoś podpowiedzieć jakie dokumenty należy przy kupnie zabrać lub uzyskać od sprzedającego i krok po kroku jakie formalności trzeba zrobić żeby zakupić tam auto. Nie wiem jeszcze czy pojadę lawetą czy auto przyjedzie na kolach. Mniej więcej trochę poczytałem w necie na ten temat ale opinia doświadczonej osoby była by bezcenna.
  6. Czarny

    Dymi na niebiesko

    Podobno dobrze. Po wieeelkich bojach
  7. Czarny

    Dymi na niebiesko

    No i sie wyjasnilo Turbina byla poprawiana i dlatego dymilo.
  8. Czarny

    Dymi na niebiesko

    Auto ma moc i chodzi normalnie Pali moze troche wiecej ale tragedii nie ma Nieszczelnosc mialem wlasnie przed regeneracja (uszkodzony byl waz gumowy) syczalo i wyskakiwal blad chyba jak dobrze pamietam P2279 Jak tylko wroce do domu to sprawdze.
  9. Czarny

    Dymi na niebiesko

    Dla mnie jest jedno dziwne. Na poczatku jak kupilem kopcil przeogromnie tak jak teraz. Potem jak levy wymienil turbo przestalo kopcic tzn. wciaz turbo bylo nieszczelne ale nie bylo tragedii. Zauwazylismy to z Rafalem przypadkiem ze ta levego turbina tez leje jak spadl waz ktory idzie nad wentylatorem chlodnicy i zasyfil wszystko wokolo olejem ale na tej turbinie przejechalem okolo 15000km i nie kopcil. Zdecydowalem wtedy ze zregeneruje turbo. Moim zdaniem jak to by byly pierscienie albo uszczelniacze to by tak kopcil caly czas a nie kopcil. Bede chcial sprawdzic jeszcze turbo. Byc moze zle zregenerowali. Gwarancje mam.
  10. Czarny

    Dymi na niebiesko

    Regenerowane bylo w lodzi www.turborolmet.pl Byla uszczelniona i kolo kompresji wymienione Reszta podobno byla ok. Zaplacilem 750zl. I mial hak odpinany zalozony. Tez troche dziwne. I mial ... polski akumulator ktory padl po 2 tygodniach.
  11. Czarny

    Dymi na niebiesko

    Turbina przed regeneracja lepiej sie zachowywala niz po. Napewno mniej kopcil a ta turbina juz jest druga. Poprzednia tez tak kopcila tylko ze przez caly czas.
  12. Czarny

    Dymi na niebiesko

    No wlasnie slysze lekkie wycie turba. Czyzby spartolili robote?
  13. Czarny

    Dymi na niebiesko

    Były sprawdzane parametry i były ok Nasycenie DPF było z tego co pamiętam to 0% EGR zaślepiony i coś tam było 100 w systemie przy EGRze
  14. Czarny

    Dymi na niebiesko

    Wiem że może kopcić ale nie aż tak bardzo jak kopci teraz i to raczej na czarno chyba
  15. Czarny

    Dymi na niebiesko

    Dzisiaj i wczoraj zauważyłem że w szczególności jak jest zimny to kopci ale zrobiliśmy dzisiaj 200 km i widziałem na rozgrzanym silniku też kopcił ale nie tak masakryczne jak na zimnym. Jak się rozgrzał to przestał kopcić. Odpala normalnie pracuje równo żadnych trzęsień. Jedynie to mógłbym się przyczepić że lekko klepie jeden zawór.
×