Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

adi_lud

Forumowicz
  • Ilość treści

    197
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    2

adi_lud wygrał w ostatnim dniu 13 Luty

adi_lud ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

43 Best

O adi_lud

  • Ranga
    Średnio obeznany
  • Urodziny 1983.06.13

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Oborniki Wlkp (Wioska Leżąca Koło Poznania)
  • Zainteresowania
    Trochę tego jest

Kontakt

Dodatkowe pola

  • Województwo
    wielkopolskie
  • Auto
    Opel Vectra B X16XEL + LPG

Ostatnio na profilu byli

5 840 wyświetleń profilu
  1. Najlepszego z okazji urodzin :tort:

     

  2. Paska jeszcze nie zkladalem poniewaz zerwal sie gwint rolki prowadzacej pasek rozrzadu. Glowica jak byla u splanowania to dodatkowo wymieniono zuzyte zawory. Czy to moglo spowodowac przestawienie walka wzgledem drugiego?
  3. Witam. Mam mały problem. Moja vectra to 1.6 x16xel z 96 roku. Zdejmowalem ostatnio głowice ponieważ posypala sie Uszczelka pod nią. Podczas dokręcania jednej ze szpilek głowicy urwała się jedna z nich. Musiałem ściągnąć wałek ssący żeby się do niej dostać. Dodam że rozrząd był ustawiony na znakach prawidłowo. Teraz podczas montażu tego walka kółko od niego jest przesunięte o dwa lub trzy ząbki. Wałek przed demontazem był oznaczony w stosunku do głowicy i tak go zamontowane z powrotem. Jak to teraz ustawić żeby wszystko grało?
  4. Tak jak koledzy wyżej leję na "stacji" no name bo jest tanio. Oprócz tego tankuję na Orlenie bo mam blisko, a gaz raczej pewny
  5. Kolego zewnętrznie nie różnią się niczym. Mogę ci jutro zrobić foty tego schowka z Mokki i Corsy. Ale to dopiero jutro wieczorem po powrocie z pracy
  6. Poszukaj na forum może któryś z kolegów ma na sprzedaż.
  7. To kolego poszukaj od zendera mi osobiście bardzo się podoba w VB.
  8. To najlepiej poszukaj jakiegoś który nie jest uszkodzony
  9. Ale jaka instalacja ? Nie podałeś żadnych informacji dotyczących tego co masz w aucie.
  10. Dokładnie musisz odkręcić kilka dodatkowych śrub "maskujących" te trzy śruby główne. Na tych trzech śrubach trzyma się całe lusterko, czyli ta mała i duża część. Lusterko lepiej przytrzymać odkręcając ostatnią śrubę bo rzeczywiście odpadnie Najlepiej dokładnie przeczytaj i oglądnij pierwszy post w tym temacie.
  11. Kolego nic nie musisz uszczelniać. Wystarczy tylko dokręcić
  12. Taka porada już istnieje, jest na stronie głównej klubu.
×
×
  • Utwórz nowe...