Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

zwierzak07

Forumowicz
  • Ilość treści

    32
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O zwierzak07

  • Ranga
    Nowicjusz

Dodatkowe pola

  • Województwo
    podkarpackie
  • Auto
    Vectra B 2.0 DTI

Ostatnio na profilu byli

138 wyświetleń profilu
  1. Mnie tez dopadł ten problem błąd p0400.Jade ze stałą prędkością zapala się check dodaje gazu i nic,z viki robi sie straszny muł, przegazuje troche check gaśnie i wszystko ok.A później znowu to samo i tak w kółko. Jak sciągne wężyk od podciśnienia i przyłoże jezyk (taki sobie sposó to czuć że jest jakieś podciśnienie . Zacznę od zaworu czyszczenie itp.(troche pluje olejem , gdzieś kiedys czytałem że podobno są tam jakieś gumki które trzeba wymienić żeby zlikwidować ten wyciek???). Jeśli nie pomoże będe szukał dalej.
  2. Jak na moje kaprawe oko,to trzeba zaczac od wymiany przelewów trójników i odpowiterzyć.Moze to wystarczy a na koncu jak juz nic nie pomoze to brac sie za pompe. Przekaźnik świec podaje prąd jeszcze dobre pare minut po odpaleniu na zimnym silniku wiec miernik w reke i mozna sprawdzic czy podaje prad na wszystkie swiece.
  3. Błędy przecież zczytałem.Obwód świec i zawór EGR.Świece daja opór mogą ewentualnie nie grzac równo bo ich nie wyciagałem ale teco chyba by nie wskazało jako błąd. Po jakim czasie bład kasuje się z komputera??Jesli sie juz nie powtarza.
  4. Przy -15 grzeje 2 razy świece jakoś odpala po 4-5 sekundach ale przez chwile pracuje bardzo nierówno jakby nie palił na 1-2 cylindry.Nie włącza się żaden błąd.Może to być może jakiś brudny wtrysk czy coś(znacie jakiś dobry środek do czyszczenia układu paliwowego) Może być coś takiego http://allegro.pl/motul-engine-diesel-fuel-clean-system-krakow-i1332206265.html Druga opcja przy minus 2-3 do plus paru stopni chwile po odpaleniu wlącza sie check zgasze silnik poczekam 4 sekundy odpalam i juz sie nie pojawia(mialem kilka błędów po sprawdzeniu techem przekaźnik świec żarowych czy też obwód świec żarowych zaworu recyrkulacji spalin EGR) Przekaźnik świec sprawdzony na zapalonym silniku podaje równy prąd na świece a same świece wymienane w styczniu na BERU. Ten błąd chwile po zapaleniu to może być EGR??Nie czuć żadnej zmiany w mocy czy Check się świeci czy nie.
  5. Byłem jeszcze kiedyś na kompie i jedyna rzecz jaka sie pojawia to jest denerwujący błąd "obwód świec żarowych" który nic za wiele nie wnosi.
  6. Świece wymieniałem w styczniu tego roku."Beru" Sprawdze je jeszcze zanim kupie czujnik ale wydaje mi sie że źle wskazuje temparature.
  7. Mam problem z moim dieselkiem podejrzewam czujnik temperatury. Nie zawsze łapią świece żarowe przy odpaleniu. Pojawia się też check chwile po odpaleniu. Gaśnie jak przejade kawałek ale muszę wyłączyć silnik na 3-4 sekundy. http://allegro.pl/czujnik-temperatury-wody-opel-do-komputera-hp-i1324267468.html Znalazłem taki czujnik czy to jest to co ma być VB 2,0 DTI. Do jego wymiany potrzebu spuszczać płyn z chłodnicy.
  8. zwierzak07

    jakie tanie cb

    Znalazlem sobie taki zestaw http://allegro.pl/radio-cb-yosan-pro-120-antena-hustler-ic-100-i1297525224.html Co o nim sadzicie troche tani z tym radiem mam nadzieje ze antena bedzie dobra?
  9. Prosilbym o porade ws. anteny.Mam Unidena 520 i antena zamontowana na uchwycie presidenta na klapie(sedan) tylko troche krotka jakies 30-40 cm i mam troszke slaby zasieg. Chcialbym cos nowego, tylko raczej na magnesie i postawil bym sobie ja tez na klapie.Nie wiem czy jakies 100 cm wystarczy,jeśli tak to jaka?(Sirio 145 raczej za dluga) O ile mozna wydluzyc kabel w takiej antenie zeby nie stracic na jakosci??Bo chyba zadna nie bedzie miala takiego zeby dostal do radia.
  10. Za grillem zaraz pierwszy wiatrak nie ten od strony silnika. Dlaczego narobię sobie biedy jak będę miał pusty klimą, z tego co już wyczytałem to jak nie ma ciśnienia to sprężarka się nie włączy nawet jakbym chciał. A wiem że jest gdzieś dziura bo już raz dobijałem i na drugi dzień była pusta.A w tych temperaturach to jak ją sprawdzę czy dobrze działa
  11. Czyli pewnie coś u mnie tylko.Może jak układ jest pusty to nie włączy się sprężarka żeby się nie zatarła i przez to też wentylator???
  12. Mam takie krótkie pytanie.Czy działa wam przy tych minusowych temperaturach wentylator od klimatyzacji ten zaraz za atrapa. A może jest to uzależnione od tego że mam pustą klimę bo przed zimą coś się rozszczelniło i cały gaz uciekł.Czy dlatego się nie załącza? Oczywiście mam klimatronik.
  13. Wycinać musisz jak wymieniasz skraplacz klimatyzacji,a nie nagrzewnice.
  14. no to ściągnij plastiki po bokach te które są przy nogach.Pokręć pokrętłem od zmiany kierunku nawiewu i zobaczy czy coś zmienia,może zablokowało się coś i nie chce otworzyć klapki. Jeśli nawiew leci na wszystkie inne strony i nie ma problemu z prędkością dmuchawy anie temperatury to musiało się coś zablokować i nie otwiera na nogi.
  15. Czy bez awaryjny to nie wiem, ale raczej na pewno jest to silnik bez szczotkowy.
×
×
  • Utwórz nowe...