Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

kondzio2003

Forumowicz
  • Zawartość

    21
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O kondzio2003

  • Urodziny 1990.01.01

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa

Kontakt

  • Website URL
    http://www.kondzio.info

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    VA 1.8 cat 95r.
  1. W zwykłej VA bez klimy nie ma żadnego zaworu. Ja myślałem, że takie zawory to tylko w BMW. Woda mineralna jak sama nazwa wskazuje - zawiera minerały czyli kamień, który osadza się w układzie. Na przyszłość tak nie rób. A czy można dolewać? Można. Abyś tylko nie wywołał szoku termicznego jeżeli silnik jest ciepły. Wskazówka temperatury w benzyniaku powinna być równo na 95 stopni. Jeżeli tak nie jest a płyn masz uzupełniony to walnął termostat. Nie kupuj byle jakiego bo będziesz wymieniał za miesiąc. Kup oryginalny firmy WAHLER - tej firmy szły na pierwszy montaż.
  2. Wymiana silniczka reflektora przedlift .

    A czemu piszesz w złym dziale? Małe prawdopodobieństwo, że Ci co obserwują dział VA będą mieli pojęcie o VC...
  3. Vectra łapie 100 stopni

    A może płynu mało? A wymieniony termostat wcale nie musi być sprawny. Ja rok temu wymieniałem i po 3 miesiącach przestał się zamykać. Te części nie wiadomo ile leżakują na półce. A ten cienki wężyk to jest do odpowietrzania, ale czy nim wraca się płyn do zbiornika to nie wiem. A jak chcesz wyeliminować uszczelkę to wiadomo jakie są inne objawy więc możesz sprawdzić olej, płyn chłodniczy, jakie masz spaliny.
  4. Jedną z przyczyn może być zasyfienie nagrzewnicy. U mnie kiedyś była wymieniona na nieoryginalną i nieoryginalna tak samo słabo grzała jak zasyfiona oryginalna. Po jakimś czasie kupiłem na złomie oryginalną miedzianą, zrobiłem jej lewatywę wężem od prysznica, trochę syfu wypluło i potem grzało jak marzenie. Minęły dwa lata i robiona była uszczelka pod głowicą i po całej operacji prawie przestało grzać bo się zruszył syf w silniku. Więc znowu operacja lewatywa i grzanie wróciło aż miło. A co do wolnych obrotów to jasne, że przy niecałych 1000 obrotów ciecz znacznie wolniej krąży i jak jest zimno na dworze to po prostu płyn w nagrzewnicy jest całkowicie wystudzany, a jak zwiększysz obroty to już szybciej krąży i nie zdążysz go wystudzić, ale to raczej ma znaczenie na 4 największym biegu ewentualnie przy dużym mrozie i to jest raczej normalne zjawisko. Podobno potrafią się też zasyfić trójniki na wężykach idących do parownika. Polecono mi wymienić 9 letnie trójniki plastikowe na metalowe. Zasyfione nie były, ale ich światło fabrycznie jest mniejsze niż w metalowych a przy okazji można zmniejszyć ryzyko pęknięcia plastikowego g**na.
  5. problem z elektryka

    Takie auto bez gazu? To miesięcznie więcej na benze wydajesz niż auto warte? Tak śmiechem żartem. A na serio ja mam ten sam motor i rocznik. Jak zimny nie chce odpalić to może być, że silniczek krokowy nie otwiera się tak jak trzeba i podczas odpalania nie daje strzału paliwa i nie może zaskoczyć. Daj gaz do podłogi i powinien szybciej odpalić. U mnie wymiana silniczka rozwiązała problem odpalania na zimno. Jak byś kupował to koniecznie w dobrym sklepie i z gwarancją i nie wyrzucaj dowodu zakupu. Mi najpierw polecili kupić na szrocie. Miesiąc było ok a potem zdrętwiał. Kupiłem nowy niby niemiecki w byle sklepie (bo ten ze szrotu padł), paragon wyrzuciłem i po pół roku zaczął świrować z obrotami - czasem schodzi z obrotów dopiero po chwili. A co do elektryki to nie za wiele się rozpisałeś więc...
  6. BEZPIECZNIKI

    Powiem Ci, że ja jakiś czas temu szukałem bezpiecznika od gniazda zapalniczki i doszukałem się w sieci. Bo faktycznie ta rozpiska naklejona na przykrywce rozdzielnicy jest mało zrozumiała .
  7. nie dziala ja wszystkie zegary i kontrolki

    W multimetrze łatwo przepalić bezpiecznik od pomiaru prądu na małych zakresach. W tanich zabawkach siedzi zwyczajny topik. A jeżeli jesteś zupełnie pewien, że bezpiecznik odpowiedzialny za podświetlanie jest OK to szukaj dalej gdzie nie dochodzi napięcie. Może gdzieś coś nie dopięte, a może jednak żarówki są złe. Sprawdź omomierzem żarówki, sprawdź czy do oprawek żarówek dochodzi napięcie. Przyczyny mogą być różne, ale generalnie jak nic Ci nie działa to musi to być bezpiecznik.
  8. Szukaj stacji demontażu pojazdów i pytaj czy mają niechcący vectrę na placu. Mi ostatnio na jednym szrocie powiedzieli, że te auta to oni już demontują i utylizują. Drobnych rzeczy nie trzymają, jeżeli chce się jakąś drobnicę to kazali dzwonić i się dowiadywać czy nie mają jakiejś. A jeżeli sklepy to przez allegro można poszukać jakiegoś sprzedawcy co ma jakieś części do Vectry i zadzwonić i zapytać czy może ściągnąć czy nie.
  9. To i ja sie podpytam... Czy te dystanse są mi koniecznie potrzebne? Seryjne głośniki są bez dystansów? Jak to wygląda? Dokładnie się nie przyglądałem temu po rozebraniu boczka (aby zdiagnozować czemu jeden głośnik strasznie trzeszczy) bo jeszcze wtedy nie znałem sprawy. Czy te polecane głośniki GMS z tematu wraz z dystansem (tym MDFowym) zmieszczą mi się pod seryjną osłoną? Czy będzie to wymagało jakiejś przeróbki? Pytam dokładnie bo nie chciałbym jechać na darmo do znajomego co mi rozbierze boczki tylko po to aby dowiedzieć się, że jeszcze mi czegoś brakuje
  10. termostat powinien być dobry bo cały czas trzyma 90stopni, ze wszystkich nawiewów powietrze daje jak trzeba, ale zimne. Gdy przesuwam z ciepłego na zimne to słychać delikatną różnicę w dźwięku, więc myślę, że wina powinna leżeć po stronie nagrzewnicy... czy to możliwe aby totalnie się jakoś zatkała i nie grzała powietrza? Jak najlepiej dokonać płukania tej nagrzewnicy? Lejek do węża i przepłukać jakimś odkamieniaczem do chłodnic?
  11. Witam. Mam problem z totalnie zimnym nawiewem. W lecie jako tako to nie przeszkadzało, tak rok temu w zimę ciepłe dawało chociaż z nawiewu przy drzwiach pasażera ) Przeczytałem kilka tematów i wiem, że trzeba przeczyścić nagrzewnicę, ale jak się do niej dostać? Czy potrzebne są jakieś specjalne do tego narzędzia/wiedza? Doświadczenia w serwisie tego samochodu nie mam w ogóle. Temperatura silnika jest ok. Zapewne było coś o tym na forum, ale nie wiem nawet czego szukać, więc wielkie dzięki za pomoc. Vectra 1.8 95 rok
×