Jump to content

W dniu dzisiejszym został odblokowany i oddany z powrotem do użytku garaż dla klubowiczów VKP

Znajdziecie go w menu pod nazwą Garaż lub pod linkiem:

https://forum.vectraklub.pl/garage/

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

java

Forumowicz
  • Content Count

    16
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About java

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 10/21/1981

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Toruń

Dodatkowe pola

  • Województwo
    kujawsko-pomorskie
  • Auto
    vectra 2.0 dti

Kontakt

  • GG
    1108125

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Witam Wymieniał ktoś ostatnio cały napinacz bądź samą rolkę paska wielorowkowego w Viki B ? Jest to skomplikowana czynność? Co bym potrzebował?
  2. Opel Vectra 2.0 Dti 101km Zapalil mi sie check Błąd bledne dzialanie czujnika termicznego plynu chlodzacego Gdzie on sie znajduje i jak go sie wymienia Jest z takim oringiem,jakby wciskany byl tylko.
  3. Wymieniales termo czujnik temperatury A moglbys mi pomoc go z lokalizowac bo musze go wymienic a niebardzo moge go znaleźć i co musze rozebrac by miec do niego dostęp. Z góry dzieki.
  4. Po kilkakrotnym wcisnieciu pedalu hamulca zapala sie check i gasnie. Mial ktos podobna sytuacje?
  5. zeby zluzować pasek to w lewo a naciąg jego to jaki odpowiedni? bo mówicie,że napinacz sam napnie pasek czyli co do końca go ustawić i przykrecić?
  6. Czyli jak zrobie na poczatku to co napisał andrzej ... 4.Kluczem 19 + kawałek rurki przekręcić w lewo nadlew sześciokątny na napinaczu aby zluzować pasek i zdjąć pasek wieloklinowy. to pod koniec musze zrobic to samo tylko ,że przekręcić w prawo?
  7. Witam czeka mnie wymiana pompy i mam pytanie odnośnie tego napinacza wystarczy go zluzować i przekrecic w lewo czy jak bo nie bardzo rozumiem a na końcu jak ustawić naciąg paska i jaki?
  8. nie napewno to nie jest ropa to olej.Mówicie ,że ten pierwszy wąż to intercooler tak? i on wchodzi do kolektora dolotowego tak?to ta pokrywa pod przewodami do wtryskiwaczy tak?sam nie wiem ciężko wyczuć skąd to płynie może spod pokrywy popychaczy.sam juz nie wiem
  9. Nie cieknie mi spod opaski tylko spod obudowy na którą nachodzi ten dłuższy wąż.Napewno to olej.Myślałem ,że to jakaś uszczelka spod pokrywy ale czego skoro tam płyn chłodzący jest?. A swoją drogą ERG też pluje mi na wąż ,to co muszę zrobić?
  10. Słuchaj mam wyciek oleju spod tego dłuższego ,co łączy się z silnikiem za zbiorniczkiem płynu wspomagania.Wydaje mi się ,że to spod niego wycieka.Ale ty mówisz ,ze tam to płyn chłodniczy płynie.hmmmm....sam nie wiem.
  11. Witam posiadam Vectre B 2.0 DTI 2000r.od jakiegoś czasu zauważyłem wyciek oleju spod dwóch elementów silnika.Na zdjęciu są pokazane dwa gumowe węże(te grube z przodu) ,które wydaje mi sie że są częścia układu chłodzenia.Ale łączą sie z obudową spod której cieknie olej.Czy to możliwe?Co to za elementy silnika? Pomagam sobie zdjęciem kolegi z forum. Mój odnośnik
×
×
  • Create New...