Jump to content

W dniu dzisiejszym została dodana do menu forum wyszukiwarka google 

Link google

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Grzechu72

Forumowicz
  • Content Count

    1718
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    6

Grzechu72 last won the day on July 7 2018

Grzechu72 had the most liked content!

Community Reputation

92 Excellent

About Grzechu72

  • Rank
    Specjalista początkujacy
  • Birthday 07/14/1972

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Pułtusk

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    Y30DT -> Z18XE Y22DTR>Z20NET

Kontakt

Recent Profile Visitors

9313 profile views
  1. on to pisał 11 lat temu - raczej nie odpowie
  2. przeważnie wystarczy szarpnąć i sama się rozdziela - ale to chyba ten co będzie robił powinien wiedzieć
  3. pierwsza jest do sprawdzenia chłodniczka oleju
  4. podejdzie bez problemu ( wiązka silnika i sterownik musisz dać swój od VC )
  5. przewód do czujnika sprawdź bo lubi się kruszyć
  6. z 1.6 na 2.5 dokładnie tak samo pompa z serwem i hamulce są takie jak masz u siebie
  7. padł sterownik pompy a oni silnik wymieniają, mechanik - prędzej wymieniacz pomyślał wymienie silnik i szybka kasa wpadnie a tu najważniejsza część czyli pompa musi być założona od Vc tak jak i większość osprzętu i d*** blada
  8. jak go zdemontujesz tzn. wyrwiesz to już go nie założysz - poza tym to nie jest jego wina
  9. w oryginale półoś od 2.5 jest dzielona a od 2.0 nie, ale da się założyć półoś od 2.0 i normalnie na niej jeździć tylko trzeba zdjąć obciążnik
  10. może śruba na wałku rozrządu się odkręciła
  11. nie ma szpilek do kolektora na dole - wszystkie są dostępne od góry - jak go zdejmiesz to masz dobry dostęp do magistrali
×
×
  • Create New...