Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

ra_decki

Forumowicz
  • Ilość treści

    412
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

8 Neutral

O ra_decki

  • Ranga
    Średnio obeznany
  • Urodziny 1987.02.17

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Świnoujście/Szczecin

Kontakt

Dodatkowe pola

  • Województwo
    zachodniopomorskie
  • Auto
    Signum 1.9 CDTI 150KM

Ostatnio na profilu byli

1 191 wyświetleń profilu
  1. Panowie odkopię ponownie temat, po przejechaniu kilkuset kilometrów dnia wczorajszego zapalił się check engine i na wyświetlaczu dvd90 "brakelight switch", samochód wszedł w tryb serwisowy, po odpaleniu zamulony totalnie ale w miarę jedzie, po chwili trci moc jeszcze bardziej aby ostatecznie jechać max 60km/h na 3 biegu - automatyczna skrzynia, trochę czytałem na różnych forach ale nigdzie nie jest wspomniane że samochód wchodzi w tryb serwisowy, dzisiaj wymieniony czujnik świateł stop ale nic nie pomogło, najbardziej zastanawiający wydaje się być fakt że samochód wchodzi w tryb serwisowy i kompletnie traci moc, czy to normalne że zwykła awaria czujnika / świateł stop powoduje coś takiego ?? ktoś coś więcej może powiedzieć ?
  2. rozumiem że chodzi o coś takiego ? gołym okiem będzie widać co to za diody po zamontowaniu ?? w sklepie elektrycznym dostane czy tylko w jakimś specjalistycznym ?
  3. xpirat Ty to ogarniasz, w porządku ale ja, pewnie jak i wielu innych nawet nie wiedziałbym jak ten alternator wyciągnąć.... także pomimo że każdy zdaje sobie sprawę z jakości wykonywanych usług przez większość mechaników czy elektryków musi zdać się na regenerację przez kogoś kto się zna albo kupno regenerowanego alternatora, kwestia tylko czy warto regenerować ten który u mnie padł i był już kupiony regenerowany czy lepiej zamówić nowy - regenerowany, a co tam dokładnie uległo uszkodzeniu i tak dowiem się po weekendzie bo najwcześniej po niedzieli dopiero miejsce u mechanika może się znajdzie ....
  4. no dobra skoro opcom pokaże bo jeszcze nie próbowałem to gdzie szukać ? która opcja w opcomie ? w każdym razie jak naładowałem akumulator to elektronika działa, auto odpala ale po chwili wskakują obroty ponad 1tyś i zapala się czerwona kontrolka akumulatora, w ukrytym menu ładowanie 11.5V
  5. opcom pokaze czy to regulator czy cos innego ?
  6. tak z tym że już ten który obecnie jest w aucie nie jest oryginalnym alternatorem, tzn jakieś 3 lata temu padł mi alternator i wymieniałem na regenerowany, jeżeli to regulator to pewnie bez problemu stary alternator może zostać, jeśli jednak trzeba by regenerować alternator to chyba lepiej kupić nowy skoro ten już od początku nie jest pierwszej świeżości co do nowego na allegro widziałem już za 640 zł, pisze że nowy nie regenerowany Denso więc może nie jest aż tak źle ? już 3 lata temu jak szukałem to kosztowały koło 800 zł nowe w sklepie w szczecinie
  7. no dobra, może i nie znam się na elektryce/mechanice ale myślałem że podłączając po kablach z drugiego auta będzie prąd na instalacji - nie było, myślałem że jak odłączę swój akumulator i kablami podłącze akumulator z merivy ojca będzie prąd na instalacji - nie było, dlatego też stwierdziłem że to nie wina akumulatora, kupiłem miernik napięcia i fakt - to akumulator wyje***y - co prawda 6v pokazywało więc dlaczego żadna kontrolka nawet się nie zapaliła na desce ? no nie istotne w każdym razie wyciągnąłem aku z merivy ojca (1.7cdti) i wrzuciłem do siebie, wszystko działa ale po chwili zapaliła się kontrolka akumulatora - czerwona, sprawdzam ładowanie 11.5v - no pięknie, alternator padł jak się domyślam ? czy jest możliwe że alternator jednak jest ok a ładowanie nie takie jak powinno przez mniejszy niż zalecany aku pod maską ? obecnie jest 680ah, centra z signuma ładuje się, wrzucę i zobaczę czy ładowanie się zmieni, pewnie nie, ktoś ma namiar skąd kupić alternator ??
  8. bezpieczniki wszystkie całe, a czy któryś z przekaźników mógłby odłączyć zasilanie ?
  9. przeglądam przeglądam i znaleźć nie mogę, może ktoś podrzucić linka do najnowszego opcoma ? oraz może jakaś instrukcja updatu softu w opcomie oraz sterowniki pod win 8 ? dawno nie musiałem korzystać z opcoma ale auto nawaliło i potrzebuję skorzystać a jakoś nie moge odnaleźć
  10. nie zawsze zamykam auto na noc i było otwarte także nie używałem pilota, centralny nie działa i obecnie zamykam kluczykiem
  11. Panowie, signum wczoraj odmówił posłuszeństwa w dość zaskakujący sposób, wsiadam rano do auta próbuję odpalić a tu ciemno, ani jedna kontrolka się nie zapaliła na desce, nic totalnie nic, jak się okazało nie zapala się nawet kontrolka otwarcia drzwi, dzień wcześniej odpalając samochód bez najmniejszego problemu po 2 dniach stania zrobiłem trasę około 100km, żadnych objaw że coś jest nie tak, na drugi dzień po około 12h wsiadam, przekręcam kluczyk i brak jakiejkolwiek reakcji. akumulator sprawdzony - jest w porządku, sprawdziłem również wszelkie bezpieczniki mające wedle instrukcji związek czy to ze stykami, silnikiem czy przeciążeniem akumulatora, wszystkie są w porządku, nawet podmieniałem z innymi o tej samej oporności i d***, dalej nic. Może ktoś ma pomysł co może być tak nagłym odcięciem prądu ? żeby nawet kontrolki na desce się nie zapalały ? czyżby to coś ze stacyjką ? ale wtedy chyba by kontrolka otwartych drzwi się zapaliła czy światło w kabinie a tu totalnie nic...
  12. heh no skoro model wyzej to pewnie i jakosc lepsza ale juz tak nie ma co ujmowac DVD90, ja tam jestem bardzo zadowolony, moze melomanem nie jestem i zwykle radio leci podczas jazdy ale jakosc dzwieku jest zdecydowanie wystarczajaca a i jak sie podkreci to nic nie buczy, brzeczy i basik ladnie bije mi wystarczy, a samo dzialanie navi w dvd90 rowniez bajka, nie moge sie tylko zebrac do wypalenia na DVD DL najnowszej mapy, musze tylko verbatimy gdzies dostac bo na emtecach nie idzie :/
  13. dzisiaj jeszcze raz dokaldnie obejrzelismy u mechanika wszystko i okazalo sie ze linka recznego ma uszkodzona koszulke przy mocowaniu w zacisku, nie wiem czy to bylo powodem czy uszkodzenie powstalo podczas wczesniejszych prob napraw ale pojezdze troche z odlaczona linka zeby na 100% wykluczyc jej wadliwe dzialanie, jesli bedzie ok to pojdzie do wymiany, na forum 150zl Bosh'a
  14. mnie najbardziej interesuje roznica dvd100 a dvd90, moze powiesz na czym polega ?
  15. dzisiaj zerkne, ciekawe, co prawda nie zauwazylem aby takowy glosnik istnial, widac go golym okiem ?? w kazdym razie w moim sigu jest dvd90 wiec powinien byc
×
×
  • Utwórz nowe...