Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

pbozyk

Forumowicz
  • Content Count

    18
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About pbozyk

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 05/11/1984

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Koluszki

Dodatkowe pola

  • Województwo
    łódzkie
  • Auto
    Vectra B 1.8 16V 85KW
  1. no wlasnie tez juz o tym myslalem zeby odlaczyc aku na chwilke ale problem jest z radiem bo jest firmowe a ja nie mam do niego kodu i go szlak trafi jak odlacze:( Najgorsze jest to ze caly czas na bezynie smigal az milo dopiero od jakiegos czasu i tak odrazu to sie stalo, no nic moze naprawde odlacze aku i zobaczymy. Choc teraz tak jakby troszke lepiej (no nie jest dobrze i nie jest tak jak powinno byc) ale troszke lepiej.
  2. Chlopaki pomocy!!! Od jakiegos czasu z dnia na dzien zaczely mi sie dziac rozne dziwne rzeczy w mojej viki, a mianowicie gdy zapalam zimne auto silnik przez chwile pracuje na ssaniu i jest wszystko w jak najlepszym pozadku, po czym jak ssanie sie wylacza od razu spadaja obroty ponizej 500 i silnik w koncu gasnie. Oprucz tego podczas jazdy strasznie sie muli na wolnych obrotach oraz szarpie. Obiawy te wystepuja tylko i wylacznie na PB bo gdy silnik sie rozgrzeje i pracuje na LPG wszystko jest idealnie. Zastanawialem sie czy to moze byc przyczyna silniczek krokowy?? Ale czy podczas pracy silnika na LPG, silczniek krokowy tez pracuje? Dodam ze przewony, swiece, filtr powietrza byly wymieniane 2 tygodnie temu. Przewody BOSH, swiece dwu elektrodowe DENSO. Lampka silnika sie nie zapala, takze bledow chyba nie ma. No nie wiem co robic. Ostatnio czyscilem silniczek krokowy ale to nie przynioslo zadnej poprawy, ale za to wzbudzil on moje watpliwosci, czy ktos moze mi odpowiedziec na pytanie takie: Po odkreceniu silniczka naszym oczom ukazuja sie dwie komory przez ktore przebiega tak jakby trzpien i w pierwszej komorze na trzpieniu jest umieszczona gumka ktora ma za zadanie otwieranie i zamykanie przeplywu miedzy tymi dwoma komorami. I moje pytanie brzmi---> czy w stanie zasadniczym gdy silniczek jest odkreczony (i trzymam go w reku) ta GUMKA powinna byc domknieta czy nie?? Bo w moim silniczku ona nie jest domknieta i moze czyszczenie na nic sie tu nie zda tylko trzeba kupic poprostu nowy?? Prosze o podpowiedz. Pozdrawiam
  3. Witam Koledzy podpowiedzcie mi prosze czy oryginalne swiece GM (dwu elektrodowe) dobrze sie sprawuja w silniku zasilanym LPG?? Moj silnik to 1.8 16V 85KW (X18XE) Pozdrawiam
  4. Koledzy u mnie dzieje sie tak samo z tym ze ja mam silnik X18XE. Stuka wylanicze przy zimnym silniku i tak samo jak tu kolega pokazal na filmie po czasie okolo 2 minut wraz z wylaczeniem sie <czegos> jak by jakiejs pompy nie ma stukotu. Ja zauwazylem jeszcze u siebie obiaw taki ze podczas tego stukotu jak przyspieszam dosc ostro slyszalny jest swist czegos tj. jakiegos lozyska, rolki lub czegos podobnego. czy nikt naprawde choc troche nie orientuje sie co to moze powodowac ze stuki i swiszczenia?
  5. no ok 15 000 km jak nie mniej takze chyba jeszcze sa dobre a czy istnieje jakas mozliwosc sprawdzenia przeplywomierza?? nie chcial bym poprostu kupic na darmo, zeby sie nie okazalo ze nic sie nie zmienilo A czy silniczek krokowy tez moze miec cos z tym wspolnego?? Koledzy a jeszcze jedno pytanie z tym ze chodzi mi teraz o inny model Opla a mianowicie o Tigre. Mam tyam silniczek 1.4 16V i tu znow dzieje sie cos takiego ze jak przyspieszam i zbiera sie z niskich obrotow to szarpie. Na wyzszych obrotach nie ma problemu. Odrazu powiem ze tam gazu nie ma:) Hej koledzy czy naprawde nikt nie jest w stanie mi pomuc??
  6. lpg mam (sekwencje), przewody i swiece wymieniane w zeszlym roku, takze sa w stanie dobrym. Ale na bezynie tez sa takie obiawy
  7. witam Koledzy powiedzcie mi, moze ktos mial podobny problem. Kiedy zdejme noge z gazu i viki zwalnia na biegu to silnik przy obrotach w okolocy 2000 zaczyna szarpac nie wiem co to moze byc, czy ktos zna odpowiedz? Za pomoc z gory dziekuje
  8. witam:) mam problem a mianowicie zerwala mi sie ta krotka linka od hamulca recznego, laczaca lewarek z dlugimi linkami. Czy moglbym prosic o jakas porade lub wskazowke na temat jak najlepiej i w najprostszy sposob wymjenic ta linke z gory dziekuje za podpowiedz
  9. No dobrze moze i macie racje. Wiec w jaki sposob sprawdzic czy przykaznik i przycisk sa dobre?? Jast taki sposob?
  10. Witam Mam wielki problem z ogrzewaniem tylnej szyby w mojej Viki kombii, a mienowicie szyba raz grzeje, a raz nie. Sprawdzilem juz przewody na przejsciu z nadwozia do tylnej klapy (byly troche przetarte ale zaizolowalem i jest ok), styki przy szybie tez sa dobre, a szyba nie chce zaskoczyc za kazdym razem jak nacisne guzik (lusterka grzeja za kazdym razem). Jest tak ze nieraz gdy nacisne guzik od ogrzewania pali sie lampka i szyba grzeje, a nie raz lampka nie pali i nie grzeje. Co to takiego?? Jesli mial ktos taki problem kiedys u siebie prosze o pomoc bo ja juz nie wiem:((( Czytam na forum wiele postow o tym lecz nikt nie przedstawil takiego problemu. POMOZCIE!!
×
×
  • Create New...