Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

DamianDlugi

Forumowicz
  • Content Count

    305
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

7 Neutral

About DamianDlugi

  • Rank
    Średnio obeznany
  • Birthday 02/12/1987

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Tychy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Auto
    VC GTS 3,2 v6

Kontakt

Recent Profile Visitors

1630 profile views
  1. No to nie zrobiłeś tego zabiegu poprawnie. Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
  2. Manetke trzeba rozebrać i wyczyścić w środku. Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
  3. U mnie tez kombinowałem z podginaniem blaszek ale nie pomagało. Kupilem kontakt spray, rozebrałem manetke tempomatu i potraktowałem bardzo obficie kontaktem, przecierając wszystko szmatką, przedmuchując powietrzem i od tamtej pory ponad rok nie rozłącza mi tempomatu. Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
  4. Dokladnie, błędy nie są powiązane z odpalaniem. Jezeli cisnienie za slabe po postoju to albo regulator ciśnienia paliwa, albo pompa paliwa. Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
  5. Pewnie w zależności od miejsca zamieszkania i ubezpieczenia, u mnie jak brałem w czerwcu to były najtańsze od około 500zl. Ostatecznie wziąłem za 600zl z NW Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
  6. Nie wiem czy aktualne ale docisk ma być z Saaba 9-5 2,3 turbo Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
  7. Witam kolegę z olx Widzę walka dalej trwa... Po uszczelnieniu jakas poprawa? Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
  8. Miałem podobnie w vb v6, tylko nie mogłem odpalic potem auta dopóki nie ostygł (cały czas go zalewało). Winnym okazał się czujnik temperatury cieczy który podaje sygnał do ecu. Nie wiem czy w 3,2 też to może być powodem. Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
  9. Ktos z właścicieli Valek pamieta jaka długość musi mieć przedłużka żeby odkręcić kolektor? Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
  10. Sprawdź cisnienie paliwa. Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
  11. Generalnie silnik w vc jest poprzecznie czyli '' nieprawidlowo''. Banki się podaje patrząc od rozrządu, więc 1,3,5 jest z lewej. Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
  12. Ja kupowalem za 370zl Boscha ale na 2,4,6. Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
  13. Patrzac od rozrządu 1,3,5 jest po lewej Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
  14. U mnie miałem podobne objawy jak mialem awarie wiązki przy cewce. Nim to zlokalizowałem wymieniłem cewkę, a po wymianie było jeszcze gorzej (musiałem naruszyć wiązkę przy wymianie). Przy samej wtyczce ułamał się jeden kabelek i sygnał się tracił co powodowało wypadanie zapłonu, tez głównie na gazie. Co dziwne na pb jezdzil prawie normalnie... Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
  15. Ktos wyprogramowywal drugie sondy w z32se? Da radę techem? Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
×
×
  • Create New...
UP