Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

DamianDlugi

Forumowicz
  • Content Count

    290
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

7 Neutral

About DamianDlugi

  • Rank
    Średnio obeznany
  • Birthday 02/12/1987

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Tychy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Auto
    VC GTS 3,2 v6

Kontakt

Recent Profile Visitors

1425 profile views
  1. U mnie okazalo sie ze mocowanie chlodnicy puscilo. Stukalo przy ruszaniu, zmianach biegow i przy odpalaniu. Zostalo spiete trytytkami i cisza, niestety po zimie puscilo i znowu czasem stuknie. Musze tam zajrzec. Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
  2. Standard z tymi gwintami, tez mam 3 zerwane. Poki co wszystko git wiec nie ruszam, ale przy nastepnej robocie musze to ogarnac. Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
  3. Uwazaj na ten wahacz alu. Jak z niego wyjmiesz tuleje i potem wprasujesz nowa to szybo moze sie zrobic luz. Alu jest dosc miekkim materialem i po takiej interwencji otwor sie moze troche powiekszyc. U mnie poprzedni wlasciciel auta wymienil sama tuleje i po roku ta tuleja mi latala w tym otworze. Kupilem uzywany wahacz ze sztywna tuleja i mam spokoj. Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
  4. Uwazaj na ten wahacz alu. Jak z niego wyjmiesz tuleje i potem wprasujesz nowa to szybo moze sie zrobic luz. Alu jest dosc miekkim materialem i po takiej interwencji otwor sie moze troche powiekszyc. U mnie poprzedni wlasciciel auta wymienil sama tuleje i po roku ta tuleja mi latala w tym otworze. Kupilem uzywany wahacz ze sztywna tuleja i mam spokoj. Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
  5. Uwazaj na ten wahacz alu. Jak z niego wyjmiesz tuleje i potem wprasujesz nowa to szybo moze sie zrobic luz. Alu jest dosc miekkim materialem i po takiej interwencji otwor sie moze troche powiekszyc. U mnie poprzedni wlasciciel auta wymienil sama tuleje i po roku ta tuleja mi latala w tym otworze. Kupilem uzywany wahacz ze sztywna tuleja i mam spokoj. Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
  6. Uwazaj na ten wahacz alu. Jak z niego wyjmiesz tuleje i potem wprasujesz nowa to szybo moze sie zrobic luz. Alu jest dosc miekkim materialem i po takiej interwencji otwor sie moze troche powiekszyc. U mnie poprzedni wlasciciel auta wymienil sama tuleje i po roku ta tuleja mi latala w tym otworze. Kupilem uzywany wahacz ze sztywna tuleja i mam spokoj. Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
  7. 250km to zadna probka. Moze ktos przed sprzedaz wlal jakiego specyfiku zeby wstrzymac na chwile pobor, wiec na poczatku mogles nic nie widziec. Wymieniles potem olej i sie zaczelo:) Mimo wszystko powodzenia:) Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
  8. A ile zrobiles na benzynie nim zagazowales? Moze silnik bral caly czas? Wiem ze to oszczednosc i ludzie zakladaja od razu ale chyba lepiej pojezdzic troche na pb i poznac auto. Wedlug mnie jezeli branie jest od zalozenia gazu to widze tylko opilki w cylindrach. Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
  9. Ja zmienilem na poli, i po pol roku dalej cisza. Slyszalem opinie ze jak smar wyschnie lub sie wyplucze to skrzypienie nastapi. Pozyjemy zobaczymy:) Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
  10. Tam nie ma zadnego regulatora napiecia. Po przekreceniu kluczyka powinno sie pojawic na chwile 12v i potem zniknac i nastepnie pojawic sie podczas krecenia. Sprawdz czy na pewno sprawdzasz dobre piny, bo sa tam tez piny od poziomu paliwa na ktorych faktycznie jest mniejsze napiecie. Sprawdz napiecie na bezpieczniku od pompy w bagazniku. To wykluczy czy komputer poprawnie steruje. Nastepnie mozesz zweryfikowac przekaznik, ktory tez jest w bagazniku, ale najpierw upewnij sie ze sprawdzasz dobre piny przy pompie bo szkoda Twojej roboty:) Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
  11. Magneti daje nizsze cisnienie. Jest tansza ale jednak jak chcesz dluzej pojezdzic to zainwestowalbym w bosch. Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
  12. Czyli zeby obnizyc dzwiek bez dodawania zbednego wycia najlepiej zrobi przelot zamiast srodkowego a tyl zostawic? Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
  13. Najtanszym tropem najlepiej:) 1. Wymiana filtra paliwa 2. Sprawdzenie wezyka, ktory idzie od pompy do dekla w baku 2. Wymiana regulatora cisnienia paliwa przy pompie - sa dostepne na allegro zamienniki w niskiej cenie 3. Wymiana pompy Oczywiscie powyzsze w przypadku gdy cisnienie na listwie jest za niskie. Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
  14. Ja proponuje tez przedmuchac i psiknac jakims kontaktem styki, ktore sa pod skrzynka bezpiecznikow przy akumulatorze. Mozliwe ze robi sie jakas przerwa i auto gasnie. Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
  15. Ja kupowałem na mpbs.pl i tam wybrałem dokładnie takie jaką mam średnice drążka. Wiem, że w przypadku gum czasem ludzie kupują mniejsze, ale ja poli kupiłem takie jak średnica.
×
×
  • Create New...