Jump to content

W dniu dzisiejszym został odblokowany i oddany z powrotem do użytku garaż dla klubowiczów VKP

Znajdziecie go w menu pod nazwą Garaż lub pod linkiem:

https://forum.vectraklub.pl/garage/

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

DamianDlugi

Forumowicz
  • Content Count

    277
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

3 Neutral

About DamianDlugi

  • Rank
    Średnio obeznany
  • Birthday 02/12/1987

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Tychy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Auto
    VC GTS 3,2 v6

Kontakt

Recent Profile Visitors

1273 profile views
  1. Ja kupowałem na mpbs.pl i tam wybrałem dokładnie takie jaką mam średnice drążka. Wiem, że w przypadku gum czasem ludzie kupują mniejsze, ale ja poli kupiłem takie jak średnica.
  2. Sytuacja raczej rozwiazana:) Po pierwsze kazdy kto skrupulatnie bedzie dzialal zgodnie z porada z forum corsy to na 100 procent znajdzie usterke. U mnie niestety zadzialal fakt, ze bylem pewny pompy wiec szukalem gdzie indziej ale dzieki temu troche sie nauczylem:) Po pierwsze napiecie 12v na pompie pojawia sie na 2 sekundy po przekreceniu kluczyka, a potem dopiero jak zaczniecie krecic i wtedy napiecie u mnie spadalo do 10,8v. Po drugie slyszalem ze pompa kreci ale auto nie odpalalo i na listwie nie bylo cisnienia Postanowilem ze sprawdze stara pompe podlaczajac bezposrednio pod 12v i odziwo kreci jak szalona wiec stwierdzilem ze wyciagne ta z baku i tez ja sprawdze. Po otwarciu baku moim oczom ukazal sie rozerwany waz z pompy ktory przy montazu wygladal ok:) wymienilem waz na ten z oryginalnej pompy i auto pali na dotyk:) Dziwi mnie jednak fakt, ze stara pompa na sucho kreci mocno, a jednak w aucie nie dawala cisnienia. Tak czy inaczej moja rada jest taka zeby sprawdzac te same rzeczy po kilka razy:) Wszystkim dzieki za rady Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
  3. Racja:) 30 i 87 Dam znac co wyszlo. Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
  4. Świetny temat na forum Corsy, szkoda tylko, że zdjęcia wygasły. Jutro na spokojnie jeszcze raz pomierzę, kojarzy może ktoś, które piny należy zewrzeć w przekaźniku aby prąd szedł cały czas na pompę? (chce go wyeliminować).
  5. Panowie, Nie chce wymieniac pompy na daremno bo juz jedna uzywke kupilem, a efekt jest taki sam i troche powatpiewam w to ze obie sa uszkodzone. Zmierzylem dzis napiecie na odpietej kostce z pompy i miedzy drugim a trzecim pinem oraz miedzy drugim a czwartym po przekreceniu kluczyka jest 4,9V i podczas krecenia rosnie do 5,3V. Czy to nie aby za malo? Moze ktos ma jakies rady co dalej moge sprawdzic lub moglby zmierzyc jakie napiecie ma u siebie? PS: wczesniej jak odpalal to pompa chodzila znacznie glosniej niz teraz ale niestety nie mierzylem wtedy napiecia. PS2: filtr zmieniony i brak poprawy. PS3: bezpiecznik w bagazniku sprawdzony, a przekaznik podmienialem z innym i tez brak poprawy Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
  6. Dzięki! Czyli to Magneti do v6 to jakaś lipa. Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
  7. Ja podmienilem pompe na drugą uzywke, odpalił 3 razy po czym znowu nie odpala. Wymienię jutro filtr paliwa i sprawdzę napięcie na pompie. Jak nic nie znajdę to w czwartek może mi się uda pomierzyc ciśnienie na listwie. Ile powinno być przy zdrowym układzie i ile powinna dawać pompa? Z tego co patrzyłem na necie to bosh oryginalny ducha 3,8 a magneti według charakterystyki tylko 3. Czy to nie za duża różnica nawet jak na zamiennik? PS: jest opcja ze np uszkodzony przekaźnik daje za małe napiecie? Mam wrażenie, że wcześniej pompa mocniej huczala podczas krecenia, a teraz ledwo ja słychać i jak nacisne zaworek na listwie to ledwo leci paliwo podczas krecenia. Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
  8. W mojej ocenie sterownik nad wymiar, wtryski ok (sam na takich śmigam), a o reduktorze się nie wypowiem bo śmigam na KME Gold ale nie polecam bo 15min na autostradzie z butem w podłodze i termicznie pada. Możliwe że Twin albo stag termicznie będą lepsze.
  9. Mnie też czeka wymiana pompy, jednak regulator nie pomógł. Pompa już czeka w bagażniku i w najblizszym czasie wymiana. Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
  10. Ja mam z przodu i nic nie skrzypi póki co. Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
  11. U mnie w v6 on jest wsadzony na tym górnym deklu od spodu. Pompy nie ruszalem. Przed odkreceniem pierścienia dobrze sobie odkurz w okolicach pompy. Ja tam miałem pełno śmieci i rdzy, a po ściągnięciu dekla może to wpaść do baku. Do odkrecenia dekla wskazane dwie osoby, ja sam nie byłem w stanie ruszyć pierścienia, a w dwie osoby stukajac z dwóch stron poszła cała wymiana w 5-10min. Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
  12. https://allegro.pl/oferta/regulator-cisnienia-paliwa-opel-6984791977?utm_source=facebook&utm_medium=app_share&utm_campaign=AndroidShowitemShare Polecam, szybka wysyłka i dobra cena[emoji16] Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
  13. Ja wymienilem zaworek i spora poprawa odpalania po nocy ale jeszcze robię testy bo ostatnio miałem akcje że w ogóle nie odpalił i możliwe że dodatkowo pompa mi pada. Myślę że warto zaryzykować z zaworkiem bo koszt niewielki a uważam że prawdopodobieństwo spore. Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
  14. Na aucie Ci wycinali pre caty? Wysłane z mojego SM-G531F przy użyciu Tapatalka
  15. Kiedy były wymieniane świece? LPG jest?
×
×
  • Create New...