Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

sdfsdf.jpg

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

skubany_pl

Forumowicz
  • Content Count

    32
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About skubany_pl

  • Rank
    Nowy

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Kraków
  • Zainteresowania
    automotive engineering

Kontakt

Dodatkowe pola

  • Województwo
    małopolskie

Recent Profile Visitors

507 profile views
  1. Witam, czy ktoś kojarzy tą Insignię? Był lub jest jej właścicielem? Samochód ma podkładki pod rejestracje firmowane przez Vectra Klub Polska. https://www.otomoto.pl/oferta/opel-insignia-salon-polska-bardzo-maly-przebieg-ID6AccEO.html#8c51b17192 Pozdrawiam Mariusz
  2. skubany_pl

    lubryfikator

    Wszystkie benzyniaki z tego roku mają hydrauliczne popychacze zaworów i ryzyko wypalenia zaworów jest bardzo małe (chyba że instalacja będzie rozregulowana). O lubryfikacji zapomnij, to bzdura wymyślona przez producentów różnych szuwaksów do starych silników. Przestały się sprzedawać, więc trzeba było wymyślić inne zastosowanie...
  3. Wygląda na to że nie, ale są sygnały o problemach z pękającym tłokiem 4 cylindra. http://www.wgmotorworks.co.uk/?page_id=306 http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2747729.html
  4. To standardowa tapicerka materiałowa i to w wyjątkowo dobrym stanie (fotel kierowcy nie ma paskudnych zagnieceń siedziska od strony drzwi). Na pierwszy rzut oka dziwne wyposażenie, mianowicie przy całkiem dobrej opcji... brak podłokietnika . Pisze żę są ksenony, i owszem - zderzak ma spryskiwacze, ale w kokpicie za kierownicą widać wyraźnie przycisk do regulacji wysokości reflektorów którego przy ksenonach nie ma . Ten sam silnik w kilku wariantach mocy miał Saab 9-3 i 9-5. Pod LPG nadaje się silnik Hondy Accord 2.0 155KM, Volvo S60/V70 2.0T 180KM, Audi A4 1.8T 150/163KM, Mercedes C/E 1.8 kompressor 163/192KM, Renault Laguna 2.0T 170/204KM, Lexus IS 200 155KM, BMW 3 2.0 150KM. Wszystkie występują w wersji kombi.
  5. Wersja wyposażeniowa Essentia miała taki przedni zderzak, niekiedy nawet bez halogenów. Ponadto pomarańczowe kierunkowskazy boczne, lampy tylne z pomarańczowymi kierunkami a wewnątrz zwykłe fotele z materiałową tapicerką w małe kwadraty, brak zamykanego na przesuwaną klapkę schowka w konsoli za lewarkiem. Klasyczne (nie strukturalne) felgi stalowe z kołpakami. W dużej mierze to egzemplarze oferowane flotom. Opisy wszystkich wersji: http://forum.vectra-unlimited.pl/showthread.php?t=75291
  6. Skoro techniczne różnice są tak niewielkie, skąd taka zaporowa różnica w cenie? Gdyby było taniej, te instalacje upowszechniłyby się (i producenci zarobiliby więcej) a tak, pozostaną egzotyką...
  7. I jak? Założyłeś ten gaz? Na jakich komponentach, może jakaś fotka spod maski? Temat mnie bardzo interesuje
  8. Silnik Z22YH (2.2 direct 155KM) wymaga specjalnej instalacji gazowej, która podczas pracy na lpg umożliwi wtrysk benzyny co któryś cykl, co zapobiega przegrzaniu i uszkodzeniu wtryskiwaczy benzyny tkwiących w komorze spalania. Istnieją już na rynku takie instalki, ale informacji na temat ich spisywania się podczas eksploatacji praktycznie brak poza artykułami sponsorowanymi. Cena instalacji przeraża, kwestia oszczędności paliwa jest dyskusyjna a stopień skomplikowania przerasta większość gazowników. Dlatego mało kto się w to pakuje. Oczywiście ten silnik może też pracować na zwykłej taniej sekwencji... pytanie tylko jak długo
  9. Jest kilka takich wystawionych na allegro i otomoto, możesz spróbować pogadać z właścicielem pod pretekstem kupna.
  10. Bo prawdopodobnie tak było taniej ze względu na technologię. Podobny pasztet z gniazdami dotyczy silników Forda.
  11. Wielkie dzięki, o to mi chodziło
  12. Dość tego OT Ktoś jeszcze coś wie w opisanej sprawie?
  13. Wyczytałem w dwóch niezależnych źródłach, że silnik 1.8 ze zmiennymi fazami rozrządu (140KM) stosowanym m. in. w poliftowej VC jest niezalecany do gazowania z powodu braku hydraulicznych popychaczy zaworów i konieczności bardzo częstej regulacji luzu za pomocą płytek. Czy ktoś przybliży temat? W sumie wiele jest aut bez hydrauliki które na lpg śmigają bez problemów, niemal wszystkie japończyki chociażby... Czy należy się tym przejmować, czy można zakładać gazownię bez obaw i po prostu pilnować przeglądów i regulacji?
×
×
  • Create New...