Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

djfire

Forumowicz
  • Content Count

    27
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About djfire

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 02/02/1985

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Mogilno

Dodatkowe pola

  • Województwo
    kujawsko-pomorskie
  • Auto
    Vectra B 1.8 Kombi Zender

Kontakt

  • GG
    5551991
  1. A sprawdzałeś te gumy na stabilizatorku z tyłu? One najczęściej stukają. Złap za drążek i poruszaj, może mają luz, a one nawet przy minimalnym luzie stukają, jakby połowę d... urwało w aucie.
  2. Przy nowych klockach może tak być. U mnie po około 20 km zaczęło wracać do normy, tyle, że pedał sprzęgła też miękko chodził. Na razie "twardnieje" z przebiegiem Najlepiej wybrać się na jakąś mało uczęszczaną drogę i trochę podocierać, tylko delikatnie, żeby nie zapiec nowych klocków. Jeśli faktycznie to pompa to tu już więcej roboty. Można podmienić na jakąś lepszą i sprawdzić, ale to już trzeba mieć dojście do takiej, czas i warsztat na eksperymenty.
  3. Ja lubię stan oryginalny Niedługo mam zamiar, jak już skończę z zawieszeniem, zakupić bodykit poliftowy Nie wstydzę się silniczka 1.6 i chciałbym po malowanku przykleić te same oznaczenia. Czyli zostaje mi wycieczka do Inowrocławia.
  4. Samo logo jest na zatrzaskach podobno z tego co wyczytałem a nie ma jak łba wsadzić, żeby zobaczyć co z czym. Jeśli to jest tylko na zatrzaski to stare logo mogę po prostu urwać i włożyć nowe. Najbardziej interesuje mnie druga część pytania odnośnie emblematów. Kiedyś było tego pełno na Allegro. Nówki sztuki, tylko wklejać. Ale teraz to do 1.6 to problem, prędzej znalazł bym dziewicę w gimnazjum Jakiś klubowicz miał kiedyś katalog z wszelakimi klamotami, nawet Zendery, Irmschery itp. Miał też tam emblematy. Chodzi mi albo o namiary na jego mościa, albo o namiary na emblematy Opel Vectra 1.6
  5. Witam serdecznie po długiej przerwie. Mam pytanie do bardziej doświadczonych kolegów od blacharki. Jak bezinwazyjnie usunąć znaczek Opla z klapy, bo na moim zaczęła wyłazić rdza (albo muchy obesrały - wygląd podobny). Chciałbym wymienić na nówkę sztukę, ale wolałbym, by nie było śladu po wymianie. I jeszcze jedno. Ma ktoś jakieś źródło, bądź dojścia do oryginalnych emblematów na klapę? Kiedyś jakiś klubowicz się oferował na forumowym targowisku, ale teraz widzę zmiany w regulaminie i targ świeci pustkami. Chodzi dokładnie o 1.6 16v, bo inne numerki są ogólnie dostępne, a ten to chyba jakiś rar
  6. Mam info, że regulamin się zmienił i teraz żeby sprzedać coś zbędnego za parę groszy trzeba wziąć miesiąc urlopu i stukać sensowne posty. Niedawno sam wymieniałem krokowca który był przykręcany na oryginalne fabryczne śruby i wiem, że tą dolną łatwo upierdzielić, zwłaszcza, że tam tyle miejsca na jej odkręcenie, że hej. Grzechotka się ledwo mieści. Handlu tu raczej nie ma bo autor chyba sobie poradził, albo dał sobie spokój z wymianą
  7. Jeśli nikt nie zamieniał śrub to będzie albo Torx 20 albo 25. Ta od góry idzie dość gładko, dolna jest zabezpieczona chyba klejem, bo odkręcałem w dwóch przepustnicach i w obydwu właśnie tą dolną ukręciłem i musiałem wywalić pół auta, żeby wykręcić całą przepustnicę. Ja mam jeszcze o tyle lepiej, że TIGiem sobie dospawalem kawał blaszki, podgrzałem śrubę i wykręciłem (nie przepustnicę, bo jest z alu ). Jakbyś potrzebował już rozebranej przepustnicy to możemy pogadać o tym bo mam właśnie jedną po regeneracji i pucowaniu do 1.6 (mam nadzieję, że "moderatorstwo" nie da mi za to bana )
  8. Albo radio nie teges, albo coś z instalacją, innej opcji chyba nie ma. To jest to co działa niby z wyświetlaczami w samochodzie?
  9. Coś jest źle podłączone, czasem nie masz poprzestawianych kabli we wtyczce? Ja tak miałem jak podłączyłem swoje Sony, centralny z pilota nie działał, lub ok. 10 minut po wyciągnięciu kluczyka, otwieranie działało normalnie i też ryglowania nie było. Sprawdź przewody, czy w tej przejściówce czasem nie ma takich dwóch kabli ze złączkami, spróbuj je przestawić.
  10. Właśnie wtyczek pod lewarkiem brak, myślałem, że mam, ale okazało się, że to złącze diagnostyczne (wtedy miałem braki w wiedzy ). Chciałem sobie załatwić kompletną instalacje na 4 szyby z demontażu, tylko nie wiem ile to wyniesie, bo na Allegro nie widziałem, żeby mieli takie cudo, a z Angola są kable poprzestawiane z tego co słyszałem i nie chciałbym robić sobie dodatkowej roboty. Sprawdzę jeszcze czy mam blaszki. Teraz czasu mam sporo, bo dzisiaj mnie zwolnili z firmy za pierdołe, czeka mnie pewnie sprawa w sądzie przeciwko durnemu Prezesowi. Tylko z funduszami będzie problem. P.S. Blaszki
  11. Czy instalacja pod elektryczne szyby biegnie tylko spod ręcznego do drzwi, czy jeszcze gdzieś błądzi po drodze?
  12. Jak na razie wytrzymały miesiąc, przepalają się na zmiane, lewe krótke, po tygodniu prawe krótkie, lewe długie itp Tylko postojówki mi się nie przepaliły od kupna samochodu Dzięki za wyczerpujące odpowiedzi
  13. Szwagierka ma przedlifta z elektryką "na przedzie" i nie ma znaczka, chociaż grzanie jest, myślałem, że polifty mają inaczej. Wiem, że ta złączka, czy jak to się zwie, od maski do lusterka ma inny wymiar, słyszłem, że polift jest lepszy, ale przynajmniej w przedlifcie można wymienić obudowe bez malowania i bedzie śmigać (u mnie lakiernicy liczą sobie za każdy element, niezależnie od wielkości 250 zł, więc za malowanie dwóch lusterek wydałbym 500 zł plus zakup). Z angola podejdą, czy też mają odwrócone kabelki, jak elektryczne szyby. A o co chodzi z tym sterowaniem z diodą i bez? Kumpel odradza
  14. Witam serdecznie, mam nietypowe pytanie, czy każde elektryczne lusterka są podgrzewane, bo ostatnio widziałem Vectre, która na lusterkach w prawym górnym rogu miała emblemat z przycisku podgrzewania szyb. Zamierzam sobie założyć elektryczne lusterka, bo to przydatne, zwłaszcza w ruchu miejskim, a i podgrzewanie by się przydało, bo moja Viki stoi na podwórku i rano mam zaparowane szkła (klik i nie trzeba pamiętać o przecieraniu ). Fakt, że widziałem je na polifcie chyba nie ma znaczenia? Nawiasem, czy można założyć poliftowe lusterka boczne do Vectry przed liftem? Czytałem, że oprócz kostki p
  15. Ja bym jednak sprawdził altka. Mi na początku też nic na desce nie wyskakiwało, a objawy miałem takie same, po kilku tygodniach, po przekroczeniu jakichś 1500 obrotów (na słuch, bo nie mam obrotomierza) zapalała się kontrolka ładowania. Sprawdź lepiej u jakiegoś elektryka ładowanie, czy przypadkiem przy "gazowaniu" jego wartość dziwnie nie skacze.
×
×
  • Create New...
UP