Jump to content

W dniu dzisiejszym został odblokowany i oddany z powrotem do użytku garaż dla klubowiczów VKP

Znajdziecie go w menu pod nazwą Garaż lub pod linkiem:

https://forum.vectraklub.pl/garage/

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

YaSIu

Forumowicz
  • Content Count

    1574
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    7

YaSIu last won the day on August 13 2013

YaSIu had the most liked content!

Community Reputation

82 Excellent

About YaSIu

  • Rank
    Specjalista początkujacy
  • Birthday 12/11/1978

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Świdnica
  • Zainteresowania
    rajdy samochodowe, motocykle

Dodatkowe pola

  • Województwo
    dolnośląskie
  • Auto
    Vectra B 2.0 16V CDX

Kontakt

Recent Profile Visitors

2856 profile views
  1. Rafał dobrze pisze - zapewne było tak jak piszą poprzednicy - lejąc tego całego STP zatkało dyszę smarowania łańcucha w skutek czego łańcuch zrobił się luźny i rozrząd zaczął się przestawiać i dlatego padała kompresja na kolejnych cylindrach. Wszystko się okaże po zdjęciu głowicy. Do samego rozrządu z góry łatwo się dobrać ale aby sprawdzić czy jest dobrze ustawiony to trzeba rozebrać cały bok silnika - moim zdaniem szybciej i łatwiej zdjąć głowicę która i tak jest do zdjęcia
  2. To co nazywasz "czystym softem" zrobisz sam, odłącz aku na jakąś chwilę i po podłączeniu masz ustawienia wyjściowe czyli "czysty soft"
  3. Lightsound, jak dla mnie jesteś przykładem jak nie należy robić modyfikacji... Modyfikacje to nie tylko sama wymiana części na inne, trzeba wiedzieć jak to zrobić i co zrobić żeby było dobrze i żeby był przyrost mocy. Poza tym jak liczyłeś na takie przyrosty mocy o jakich pisałeś wyżej to sorry, ale o temacie modyfikacji nie masz w ogóle pojęcia i nie pisz że nie warto bo jakoś innym się udaje - oni mają szczęście czy po prostu wiedzą co robią?? Jak myślisz??
  4. Podciśnienia dobrze podpięte?? Nie łapie lewego powietrza?? Posprawdzaj wszystko dokładnie
  5. Maxiu, jest wiele skrzyń o o różnych przełożeniach, są krótkie i są długie więc nie generalizuj A co do samej D16 i F16 - D16 są wytrzymalsze
  6. Olej w skrzyni sprawdzany?? Kiedy wymieniany??
  7. To musi być jakiś błąd przy montażu - gdyby układ nie był odpowietrzony to ciężko byłoby wysprzęglić i zmienić bieg a tutaj jest odwrotna sytuacja, sprzęgło się ślizga więc docisk jest wciśnięty
  8. Nie rozumiem tego opisu problemu - co to znaczy że "auto nie ciągnie tak jakby sprzęgło trzymało" - sprzęgło się ślizga podczas przyspieszania??
  9. Masz przedlifta czy polifta?? U mnie w przedlifcie silnik odpala bez czujnika wału. Co do stukowego - bardzo ważną sprawą jest oczyścić miejsce styku czujnika z blokiem silnika, jak będzie nieoczyszczone to czujnik będzie wariował. Kolejna sprawa to moment z jakim dokręca się czujnik - 20 Nm - jak będzie przykręcony za mocno czyli ponad 20 Nm to będzie wywalał błąd czujnika i będzie mega spadek mocy - czujnik w tym przypadku co chwilę podaje sygnał o spalaniu stukowym wskutek czego ECU obcina moc
  10. Odpali, właśnie ostatnio też była rozmowa o tym czy odpali czy nie i X20XEV bez czujnika wału ze sprawnym czujnikiem wałków odpali po ok 10 sek kręcenia Funkcję zapłonu w tym przypadku przejmuje czujnik wałków. Kiedyś przegrałem zakład przez to bo też obstawiałem że nie odpali bo standardowo w 99% przypadków samochodów bez czujnika wału silnika nie odpali ale nie w X20XEV
  11. Nie zamieniaj ich od razu - odłącz całkiem te czujniki i odpal - jak będzie lepiej to wtedy je zamień
  12. Nie wiem czy dobrze kojarzę ale tam chyba można pomylić te 2 czujniki ze sobą na wtyczkach - nie pamiętam czy na pewno. Tak czy inaczej odłącz jeden i drugi czujnik i spróbuj odpalić - jak będzie zdecydowanie lepiej to zamienione wtyczki czujników
  13. Miałeś jakiś błąd czujnika że go wymieniłeś?? Ciśnienie paliwa mierzyłeś??
  14. Co Ty się tak tych wtrysków przyczepiłeś?? Podmieniałeś kilka razy i dalej chcesz tam zaglądać?? To nie wtryski są winne - zmierz ciśnienie paliwa, posprawdzaj wszystkie wężyki, sprawdż czy nie ciągnie lewego powietrza itp Wystarczyło naprawić to co było do naprawienia a nie wymieniać wszystko po kolei i było by ok a nie tak narzekasz na Opla... Mogę się założyć że żałowałeś grosza na samochód i chciałeś to zrobić jak najtaniej a Opel tego nie lubi...
  15. Życzę powodzenia Chyba nie widziałeś jak ten kolektor wygląda w środku Na pewno nie wiele to da o ile w ogóle... To mógłbyś zrobić jak miałbyś zrobiony cały dolot, wałki, wydech, wtedy miałoby to sens
×
×
  • Create New...