Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

sdfsdf.jpg

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

gralex

Forumowicz
  • Content Count

    91
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

6 Neutral

About gralex

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 01/29/1996

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Iława
  • Zainteresowania
    moja Viki

Dodatkowe pola

  • Województwo
    warmińsko-mazurskie
  • Auto
    Vectra B Zender, Vectra C Z20NET

Kontakt

  • GG
    40401376

Recent Profile Visitors

1069 profile views
  1. Jaki masz dokładnie silnik, 1.6 8V, czy 1.6 16V. Jeśli ten drugi to istnieje taka możliwość
  2. Jeśli możesz troche więcej wydać to kup zwykły xenon, albo tak jak mówi kolega zwykłe H7. Vectra C to nie BMW żeby jeździć z ringami, ani Audi, żeby jeździć z paseczkami LED. Z doświadczenia. Żaden zamiennik nie jest nawet w 30% tak trwały jak orginał. Pozdrawiam
  3. Właśnie chyba ty masz problem. Weź w rękę młotek, przecinek/śrubokręt i rozłup siłownik
  4. Jak wyżej, posprawdzaj wszystkie węże, jeśli będą całe to zacznij sprawdzać wszystkie podciśnienia
  5. Zajrzyj do EGR'a. To on zazwyczaj powoduje takie farmazony. Wyczyść go na początek, a najlepiej zaślep
  6. Nie da sie przypasowac grilla z polifta do przedlifta, a ta czarna co wstawiłes, to seryjny grill pomalowany w kolor nadwozia
  7. Witajcie. Znajomy ma problem z wyciekiem oleju z filtra oleju w Vectrze B. Wstawiam wam fotkę, bo może miał ktoś styczność z tematem i wie jak taki filtr uszczelnic, zdemontować. Dziekuje za pomoc i licze na was bo sprawa pilna
  8. Wole odpuścić temat, auto stało za 6000 PLN, ale ewentualna ugieta korba mnie bardzo do tego zniechęca. Dziękuję bardzo za zainteresowanie
  9. Kontrolki odpalaja sie normalnie, nic nie miga, wody nie duzo, ze zniszczen ulamany spryskiwacz, czujnik parkowania i bloto na masce zderzaku i prawym blotniku
  10. Witam. Nosze się z zamiarem kupna VC z silnikiem 2.2 DTI. Samochód jest po przygodzie. Właściciel przesadzil na zakrecie z gazem i wpadl do rowu, w którym była woda. Silnik nie żyje, nie kręci, nie odpala. Klimatronik i wszystko inne działa. Panowie, wiem, że na odległość się nie da, ale tak pi razy drzwi. Co tam mogło sie zalać, że silnik nie daje żadnych oznak życia. Dziękuję z góry za pomoc. Nikt nie pomoże?
  11. Proponowałbym Ci sprawdzić cewkę jeszcze, moja właśnie sie kończy i pali bardzo dużo auto
  12. Ten silnik nie posiada przepływomierza. Co do obrotów, w moim przypadku po rozruchu zimnego silnika obroty rzedu 1100 obrotów utrzymywane sa przez elektrossanie. Co do spalania: świece, kable WN, cewka, filtr paliwa, to musisz sprawdzić. Spalanie też zależy od tego w jaki sposób traktujesz pedał gazu. Wyczyszczenie przepustnicy, krokowca, egr'a i kolektora nie zaszkodzi, a napewno odczujesz różnice w kuturze pracy silnika
  13. Zależy czy idziesz w zamiennik ogryginału czy jakis sportowy, określ się
×
×
  • Create New...