Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

hapko

Klubowicz
  • Ilość treści

    6 083
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    14

hapko wygrał w ostatnim dniu 27 Maj 2018

hapko ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

198 Perfect

O hapko

  • Ranga
    Vectromaniak
  • Urodziny 1983.06.26

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Szczecin

Kontakt

Dodatkowe pola

  • Województwo
    zachodniopomorskie
  • Nr klubowy
    214
  • Auto
    VC GTS 2.0T & Saab 9-3 SC 1,8t
  • Oddział VKP
    Zachodniopomorski

Ostatnio na profilu byli

8 607 wyświetleń profilu
  1. haha, aleś kotleta wygrzebał zielony płyn do wspomagania traci właściwosci prawie jak hamulcowy i powinien byc regularnie zmieniany, na szczescie koszt zaden. stad sie pozniej biora padajce magle czy pompy Hapko bywa tu codziennie ale służbowo jako Pro Choice i za wiele czasu na czytanie forum nie ma
  2. Miłemu padła przepustnica, wymienił na używaną i jeździ już ze dwa lata na niej. Potwierdzam, niesamowicie rzadka usterka i nie znam nikogo kto kupiłby nówke.
  3. witaj posypał mi się rozrząd kier trzeba wymienic oby 2 powiedz co  załozyc  bo opinie są duże blokady byly na handelku to sobie je wziołem i czy do pompy wody terz trzeba blokade  

  4. witam cie kolego czytałem ze masz dostęp do części mam problem cieknie mi na łaczeniu skrzyni z silnikiem poszedł zimering tot nie problem problem polega na tym ze  nastukane  mam juz 220000tys i dziwne stuki sa z dwu masy i  za jednym zamachem trzeba by to wymienic czytalem ze pasuje  o saaba czyli  dm i kaplet sprzegla Dwumas LUK 415 0319 10   LUK 624 3270 33 tak sobie  mysle sciagajac skrzynie i nie wymieniajac tych  elemetow to samobujstwo  moim zdaniem. pyt moje ile za dm i kaplet sprzegła u ciebie jest to z saba a pisza ze wszystko pasuje idealnie 

  5. Tez kiedys walczylem z wibrująca kierownica poszły 2 kpl nowych opon felgi sprawdzone na wszystkie sposoby i wszystko ok okazalo sie ze to nalot na feldze otwor centrujacy felgi i plaszczyzna przylegania felgi wyczyszczona papierem sciernym na lusterko ponowna wywazenie i spokoj taki urok alu ze sie utlenia i koroduje, przed kazdym sezonem powinny byc wyczyszczone od tyłu i dopiero wywazane i montowane
  6. Raczej pogorszy klepanie bo 0w "mniej gęstnieje po wystygnięciu" i popychacze będą tracić wiecej oleju po postoju. Klepanie na zimno niweluje zmiana w drugą stronę czyli na 10w ale tego nie polecam dla samego faktu wyciszania klepania. Hałas na zimno to mniejsze zlo niz kiepski olej w silniku dla zalepienia popychaczy.
  7. Na pewno nie stosuj 5w30 bo to jak proszenie się aby ten silnik pochlanial olej. Minusy są ;-) typu 1km mniej mocy i 0,1L większe spalanie benzyny ;-)
  8. Nie każdego stac na remont a i dolewać oleju nikt Ci nie zabroni bo to żadna ujma dla honoru Wiekszosc silników wymaga dolewek tylko mało kto sie przyznaje do tego. 5w50 to olej bardzo popularny i sprawdza sie w silnikach które "lubia olej" np właśnie w VC 1,8 czy dla odmiany w Audi 2,0 ALT Niedrogie i dobre rozwiązanie to Valvoline 5w50 VR1 pozdrawiam
  9. Przy tak duzym spalaniu oleju raczej dopiero 5w50 znacznie zmniejszy jego znikanie
  10. Kolego poplon mógłbys jeszcze napisac jakie dokładnie masz auto, wersja i rozmiar hamulcow oraz jakiej grubosci ta podkładka. Znam kilka VC z taką przypadłością i trzeba temu zaradzic
×
×
  • Utwórz nowe...