Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

olo718

Forumowicz
  • Zawartość

    133
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    3

olo718 wygrał w ostatnim dniu 22 Czerwiec

olo718 ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

21 Neutral

O olo718

  • Ranga
    Średnio obeznany

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Świecie

Kontakt

Dodatkowe pola

  • Województwo
    kujawsko-pomorskie
  • Auto
    Vectra C OPC-Line Caravan Z19DTH

Ostatnio na profilu byli

1 827 wyświetleń profilu
  1. Cześć kumplu :) 

    Znajomy ma taki problem , ja nie znam odpowiedzi :( , jak to jest z tą pompą wtryskową?

    Trzeba logować czy nie.

     

    1. xpirat

      xpirat

      Wymiana pompy i tyle 

      Nie programuje się pompy 

    2. wiesiek vc
  2. olo718

    Vectra c podgrzewane fotele

    Korzystałem z: nazwa: Opel TIS 2000 rok/data wydania: 2009 wersja: 103.0 D Nie mam zainstalowanego wiec ci nie powiem w którym dokładnie miejscu to jest, ale jest na pewno
  3. olo718

    Kompatybilność z19dth

    Polift czy przedlift, w Vectrze czy Signum to faktycznie obojętne ale zastanawia mnie budowa nowszych wersji Z19dth. Nowsze silniki Z19dth wyglądają nieco inaczej od tych starszych , już po samej pokrywie wałków rozrządu widać różnice (nowsze są gładkie , brak karbów na pokrywie), co z komputerem?, nie trzeba nic zmieniać (programować)? , zaznaczając że wtryski i pompa pozostają stare.
  4. Co prawda temat o VB ale mam podobny problem. A jakimi elementami różni się zawieszenie tył w VC sedan i kombi ?? , jest tak samo jak w VB ?
  5. Wiem , że krótko z tym jeździsz, ale może masz już jakieś odczucia?? Jest lepiej?
  6. olo718

    Wylogowanie EGR z komputera

    Czekam z niecierpliwością Również doszły do mnie informację z forum, cytuję : "działa ale ostatnio zaczęły pojawiać się błędy, chyba związane z nim." Wiec twoja relacja będzie jak najbardziej pożądana, tylko co - jeśli błędy pojawiają się dopiero za ileś tysięcy kilometrów , na początku będzie git a potem d***. Kolega niestety nie poinformował po jakim przebiegu od założenia zaczęły się "kwiatki".
  7. O, a ja założyłem klin, to znaczy że źle??? mam to poprawić??
  8. HM. No właśnie DPFa na razie bym nie wywalał, często jeżdżę do siostry do Niemiec, a tam trochę strach z wyciętym jeździć. Aż takie problemy będą jak "go" nie wywalę???, Sam Emulator nie da rady????
  9. Cały czas skłaniam się do zakupu tego emulatora. Tylko jak to będzie współpracować z zaślepionymi klapami kolektora? (planuję zaślepić w przyszłym tygodniu ) DPF nie będzie się częściej wypalał? , jak będzie się sprawował na niskich obrotach ? , trzeba wylogować klapy ?
  10. olo718

    Wymiana alternatora na mocniejszy

    Jeżdżę jakiś czas (1000km), a więc mogę już coś powiedzieć - suche fakty u mnie . Alternator działa , wyniki jego ładowania spadły ale ogólnie napięcie samego akumulatora nieznacznie wzrosło. BOSCH : przy napięciu akumulatora bez załączonego silnika 12,48v , ładowanie bez obciążenia 14,10v, ładowanie z obciążeniem 12.90v. i mocnym kręceniem kierownicą. Wyniki na jałowym .
  11. olo718

    Wylogowanie EGR z komputera

    I ja jestem ciekaw co z tymi emulatorami, prosiłbym o opinie . Panowie "testerzy" ,napiszcie jak to się sprawuje .
  12. Ciężko znaleźć. 70 stron przekopać, trochę zejdzie .
  13. Ok Ja nie mam możliwości zmiany oprogramowania od ręki, a nie chciałbym zupełnie odchodzić od fabryki, chce mieć możliwość powrotu w każdej chwili do ustawień , niestety jedyna możliwość moim zdaniem to emulator . Czy ktoś ma jakieś zdanie, opinie na temat tego wynalazku? :
  14. Ale chyba można tą rurę wywalić i zaślepić bezpośrednio na kolektorze wydechowym , co? tak jak tu:
  15. No to zostawię tę sterującą klapę niech sobie pracuje . Musiałem zakombinować z tymi trzema klapami i unieruchomić w pozycji otwartej ponieważ straszny muł był na wysokich obrotach, listwa po spadnięciu zamknęła mi trzy klapy, raz nawet wywaliło mi błąd P2279 - no ale lubię ciągnąć powyżej 3000 , teraz to auto za....la na wysokich , na niskich trochę muli ale jakoś się przemęczę do wymiany.
×