Jump to content

W dniu dzisiejszym został odblokowany i oddany z powrotem do użytku garaż dla klubowiczów VKP

Znajdziecie go w menu pod nazwą Garaż lub pod linkiem:

https://forum.vectraklub.pl/garage/

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

mietek13

Forumowicz
  • Content Count

    32
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About mietek13

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 04/23/1979

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Katowice

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Auto
    OPEL VECTRA C

Recent Profile Visitors

341 profile views
  1. Witam, Posiadam auto z radiem CD70 oraz modułem UHP (Bluetooth) zostałem posiadaczem nowego Samsunga Galaxy S 2 i mam następujący problem: 1) telefon podłącza się do do modułu UHP pobiera dane z książki adresowej jednak po 30 sekundach połączenie się rozłącza (NO PHONE) 2) przy kolejnej probie połączenia (Telefon -> Bluetooth->Paired Devices-> Samsung-> Connect ) znowu łączy i jak w pkt 1 Poprzednie telefony działały bez zarzutu ( no może nokia e66 z lekkimi problemami) Proszę o pomoc Mietek1313
  2. Witam, DPF usunięty w firmie JBTuning w Kętach woj małopolskie ( mnie przywiozła laweta) koszt 1k zł (800 elektronika 200 mechanika ) Pozdrawiam mietek1313
  3. Witam, Podłączę się pod temat. Poszukuję serwisu który usunie DPF w okolicach Katowic. Niestety nadszedł jego czas. Pozdrawiam mietek13
  4. Wracając do tematu którego zapodałem. U mnie problemem był wytarty wieloklin na wałku napędowym z silniczka wycieraczek. W pewnym momencie łapał i wycieraczki działały poprawnie ale zatrzymywały się w w pozycji 3/4 szyby Problem został załatwiony kawałekiem blachy z puszki po piwie włożonym na wałek. Koszt Tyskie GRONIE puszka 2.8 zł Pozdrawiam forumowiczów mietek13
  5. Witam, W ostatnich dniach pojawił się u mnie problem z wycieraczkami przedniej szyby to znaczy zatrzymują się one w pozycji jakieś 5-7 cm od położenia końcowego. Co najdziwniejsze po załączeniu wycieraczek wykonują najpierw ruch do pozycji skrajnej na dole i dopiero lecą do góry. Zmiana położenia wycieraczek odbywa się prawidłowo (skrajne położenia), ale zatrzymuje się w pozycji nieprawidłowej. Proszę o pomoc pozdrawiam mietek13
  6. Witam, Wczoraj objawił mi się następujący problem: - podczas zmiany ustawienia temperatury i podczas pracy co jakiś słyszę dziwne trzaski z okolicy konsoli pasażera podejrzewam że to sprawka układu sterującego klapy nawiewu wewnątrz konsoli od strony pasażera(działa przy przełączaniu pomiędzy temperaturą LO a Hi po stronie pasażera) Czy jest jakiś łatwy sposób dostania się do tego układu bez rozbierania "całego" samochodu. Pozdrawiam mietek1313
  7. Ja miałem ten sam problem, powodem były luzy na drążkach kierowniczych. Po wymianie problem zniknął. Pozdrawiam mietek13
  8. Witam miałem podobny problem z tracącym się wspomaganiem, w moim przypadku było to : 1) luzy na drążkach kierowniczych ( po wymianie śmigało super do czasu) 2) do czasu rozładowania akumulatora bo zostawiłem kluczyk w stacyjce na 1 dzień , wspomagamie sie traciiło: po doładowaniu akumulatora wszystko śmiga należycie teraz wspomaganie bez zarzutów pozdroawiam mietek13
  9. Witam miałem ten sam objaw i wina była w zabrudzonej klapce ( brud z klapy) , która działała na styk (ciągle zwarty). Problem rozwiązałem ściągając gumę na przełączniku i czyszcząc metalowy docisk, był tak zabrudzony że nie odbijał. założyłem gumę uszczelniłem silikonem i git Pozdrawiam mietek13
  10. Dzięki za podpowiedź proszę tylko o informacja w jaki sposób wyciągnąć tę wtyczkę w polifcie w lampach przednich.
  11. Witam, Dzisiaj rano podczas otwierania auta nie zadziałał przedni prawy , po wejściu do samochodu uruchomiłem "migacze" i niespodzianka kierunkowskaz pracuje prawidłowo. Po południu podczas jazy wyskoczyła informacja o błędzie w prawym migaczu. Podpiąłem OP-COMA i układ odczytał następujący błąd w UEC: obwód prawego migacza przerwany. Błąd kasowałem - wracał (wiec stwierdziłem że mam padniętą żarówkę w kierunku) dla pewności uruchomiłem funkcje diagnostyczne i test przednich świateł kierunkowskazów . I tu niespodzianka po 10 sekundach "wypalania" kierunkowskaz się zapalił. Przejechałem parę kilometrów i znowu kierunek przestał działać. Moje pytanie : W czym szukać przyczyny takiego zachowania (żarówka??? - elektronika??? - styki ????) Co do wymiany żarówki to wiem co to znaczy w polifcie bo już poczytałem co nieco. Proszę o sugestie Pozdrawiam mietek13
  12. Witam mam oryginalny oplowski olej do przekladni zuzylem 50ml a kupilem caly litr Pisz na priva to ci odleje te 2 setki Pozrawiam mietek1313
  13. Witam moje objawy opisałem parę postów wcześniej. Nie dodałem tego że w zakresie prędkości 50-80 kierownica chodziła jak u ciebie Mam opcoma sprawdzałem wszystko żyleta. Wygląd elementów zawieszenia dobry ( brak zgrzytów itp itd.), brak ubytku płynu od wspomagania. Udawałem się w dalszy wyjazd i pojechałem na przegląd zawieszenia, bo brak wspomagania mnie denerwował. Okazało się że sa luzy na drążkach kierowniczych, przy okazji wymieniłem łączniki stabilizatora + ponowne wyważanie kół. Autko nie do poznania. Trasa 3,5kkm przejechana bez żadnych problemów a przez 10 dni robilem krótkie trasy w górach szwajcarskich tak po 10km więc auto się nie nagrzewało zbytnio. Czy po podłączeniu do OPCOMa dowiem się co autku dolega? --- Mam op-com widzę że kolega ze śląskiego podjedz sprawdzimy pisz na priva. pozdrawiam Mietek13
  14. Witam, dołączę się do tematu z następującym problemem dotyczącym wspomagania: Pewnego mroźnego dnia temperatura -12 wspomaganie odmówiło współpracy. Natychmiast sprawdziłem poziom oleju w pompce przekładni ( prawidłowy) odczytałem błędy OP-COM-em (brak) Sprawdziłem drążki kierownicze (suche). Sprawdziłem wtyczkę na pompie i spryskałem Contact Sprayem. Poprawy nie było do czasu "zagrzania" się przekładni a przejechałem około 30km . Problemy ustąpiły. Teraz wspomaganie pojawia się i traci na "zimnej" przekładni. Na "ciepłej" raczej nie ma problemu chociaż musiałbym porównać z dobrym wzorcem. Dzisiaj podłączyłem jeszcze raz pod OP-COMA i sprawdziłem pobór prądu przez układ wspomagania : kierownica w pozycji na prosto około 8A kierownica maksymalnie w lewo , maksymalnie w prawo po około 88A zabezpieczenie prądowe odczytane 92,5A Czy ktoś mógłby doradzić w czym może być problem ?? Pozdrawiam mietek13 Opel Vectra C Kombi 2005 po lifcie 1,9cdti 120KM
  15. Potwierdzam wersję kolegi, moja gałka już mi parę razy spadłą z drąźka. Nabijam ją z powrotem i jeżdzę do kolejnego wypadniećia Pozdrawiam mietek13
×
×
  • Create New...