Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

maro_

Forumowicz
  • Content Count

    306
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

maro_ last won the day on August 17 2011

maro_ had the most liked content!

Community Reputation

57 Excellent

About maro_

  • Rank
    Średnio obeznany
  • Birthday 09/13/1982

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa
  • Zainteresowania
    skoki spadochronowe, lotnictwo, rower górski, wyprawy w nieznane, góry, modelarstwo, ekstremalne bieganie, pływanie, łyżwy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    była VB 2.0, jest KIA CEE'D

Recent Profile Visitors

2106 profile views
  1. hehe od podciśnienia?? i wchodzi w kierunku drzwi pasażera??? ale konkretnie powiedzcie, dokąd on ma prowadzić tam itp, bo ja ni huhu nie mogę znaleźć gdzie on był wetknięty może jak ktoś porówna u siebie... tak wogóle to żadnych błędów...
  2. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4406d9bd248d7769.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/93ef76063592bf6f.html mam nadzieję że zdjęcia da się odpalić luźno dynda, czy "zeskoczył" skądś?? był niżej tylko wyciągnąłem go żeby był widoczny na zdjęciu, na żółto zaznaczyłem gdzie on idzie - znika pod tą "kratką" w lewym górnym rogu zdjęcia...
  3. może być wina przekaźnika jak i wielu innych przyczyn. Najprostszy sposób to podmienić na inny, spróbuj pożyczyć od kogoś ttaki sam. Ja właśnie kupiłem jakąs uzywkę na allegro, ale na razie nie zmieniam bo kilka ostatnich odpaleń jest ok (u mnie ten problem raz występuje, raz nie). a co do sprawdzenia przekaźnika to instrukcja jest w książce "sam naprawiam" na str98/99 i 270 jeśli jej nie masz to daj maila , to wyślę Ci fotki tych stron z tej książki PS dodam że u mnie problem dotyczy tylko odpalania GORĄCEGO silnika/ lub podczas wysokich temperatur zewnętrznych - DZIWNE CO?
  4. dzięki za odpowiedź, 'buczeć' hehe znaczy podawać paliwo... bo mam ostatnio problemy z odpalaniem, raz odpala na strzał, a innym razem mogę zarżnąć rozrusznik... i pompa czasami podaje przy zapłonie, czasami nie, dlatego chciałem się dowiedzieć jak powinno być wvprzypadku opisanym przeze mnie czy jest prawidłowe działanie pompy czy nie... -czyli tu jest ok ale ciekawe jest to że że CZASAMI nie moge odpalić samochodu nawet jak pompa ZAPODA paliwo... ;/ dodam że na benzynie chodzi i jeździ jak nowy, nie gasnie, nie muli, przyśpiesza itd, nie ma błędów, bezp.ok, czyli niby pompa i wtryski powinny być ok, problem tylko z odpalaniem i to czasami póki co podmienię przekaźniki pompy i przekaźnik wtryskiwaczy, mam nadzieję że to tylko to
  5. pytanie czy jak co kilka sekund będę przekręcał kluczyk na zapłon i WYŁĄCZAŁ spowrotem, znowu na zapłon i na 0 , znowu na zapłon i na 0 itd............... to czy pompoa paliwa powinna 'zabuczeć' ZA KAŻDYM RAZEM (nawet po lilku sekundach od poprzedniego) po każdym kolejnym włączeniu na zapłon?????? czy może w takich krótkich odstępach przy kolejnym przekręceniu na zapłon juz nie, bo przy pierwszym paliwo zostało zapodane????
  6. 1. czy tłoczki w zacisku powinny wchodzić/wychodzić lekko, bez problemu palcami???\ bo ja muszę je poruszać siłą conajmniej kilkudziesięciu kg... 2. czy ta pompa absu wkońcu pada czy nie po całkowitym spier... niu płynu hamulcowego??\ u mnie przypadek że pedał miekki, wchodzi do dna, a koła hamują tylko 3 oprócz TL przy którym grzebaliśmy. skoro na tych 3 kołach słyszę terkotanie (ABS) podczas 'hamowania' tzn że ABS ok?? mimo że pedał miękki....?? dziękuję PAWEŁ za odp
  7. tzn pytanie było czy mogę "odpowietrzyć" (w cudzysłowiu). A odpowietrznika juz nie dam rady wykręcić bo... nie dam rady... Paweł, powiedz mi wkońcu jak z tym ABSem, czy od tyłu się odpowietrza, czy jednak odwrotnie tj. od przodu... Bo w Sam Naprawiam jest że tak samo jak w aucie bez ABSu
  8. a czy można odpowietrzyć nie poprzez odpowietrznik, tylko przez przewód? koło TL, urwałem łeb odpowietrznika, odkręcić przewodu sztywnego od zacisku się nie da (bo zapieczony), tylko na łączeniu sztywnego z elastycznym (jakieś 30 cm od zacisku)???? mówią że więcej pier...nia, ale też mozna...
  9. czy po wymianie przegubu(ów) trzeba geometrię te sprawy robić?
  10. maro_

    LPG - późne przełączanie

    okazało się że czujnik temperatury reduktora był walnięty i sporo zaniżał odczyt, po wymianie nareszcie przełącza się elegancko i szybko
  11. maro_

    LPG - późne przełączanie

    no mi przy 0 stopni C przełącza się nawet po 6 km!!! juz mnie to wnerwia, było fajnie, zawsze się przełączał po ok. 3 (co było zarąbistym rezultatem) ale problem zaczął się w połowie tej zimy, ale nie dlatego że temp spadła, tylko z dnia na dzień drastyczne opóźnienie przełącznia (mimo tej samej temp. na dworze), tak jakby coś "poszło" w instalacji lub reduktorze, pamiętam to doskonale ten dzień i moje zdziwienie... i pamiętam że OD TAMTEJ PORY czasami w momencie przełączenia na gaz czuję lekkko zapach LPG w samochodzie (po chwili już nie czuć) ... o czym to świadczyć może? skate a możesz mi zapodać gdzie dokąłdnie jest czujnik temperatury? zdjecie mojego reduktora wrzucone jest w poprzednim poście
  12. maro_

    LPG - późne przełączanie

    http://imageshack.us/photo/my-images/255/dsc02080x.jpg/ kurde mam prolem z wgraniem zdjęć reduktora u mnie. A mam Diego i reduktor KME RED1 i pytanie w którym miejscu sa czujniki temperatury coby z nimi pokombinować żeby się szybciej przełączało
  13. Version

    14 downloads

    Zgodnie z obietnicÄ wykonania zadania, oraz wychodzÄc naprzeciw zapotrzebowaniu, wciÄĹź pojawiajÄcym siÄ pytaniom i wÄtpliwoĹciom, popeĹniam poradÄ, w której czytelnie i szczegóĹowo pokaĹźÄ jak bardzo maĹymi kosztami i odrobinÄ chÄci okleiÄ sĹupki drzwi na czarno. Potrzebne rzeczy: -folia do oklejania sĹupków lub inna taĹma nadajÄca siÄ do tego (mi wystarczyĹo ~1,5mx1m) -skalpel -noĹźyczki -ĹrubokrÄt -taĹma ...czyli tyle co nic. 1. OczyĹciÄ/odtĹuĹciÄ sĹupki np. benzynÄ ekstrakcyjnÄ 2. OpuĹciÄ szybÄ, wyciÄgnÄÄ uszczelkÄ szyby ze szczelin, oraz dolnÄ listwÄ wypychajÄc jÄ po prostu do góry (jest na „wsuwce” i zatrzaskach, które same wyskoczÄ) 3. OdmierzyÄ na oko fragment okleiny i okleiÄ starannie sĹupek, tak Ĺźeby starczyĹo na zakĹadkÄ we wszystkich kierunkach 4. UsunÄÄ/uciÄÄ nadmiar okleiny ze wszystkich stron tak, Ĺźeby zostaĹa zakĹadka ok. 1,5 cm 5. PozawijaÄ/przykleiÄ do Ĺrodka zakĹadki ze wszystkich stron Co do górnego rogu to najlepiej zrobiÄ od strony wewnÄtrznej kilka drobnych naciÄÄ („harmonijkÄ”), wtedy Ĺadnie okleina nam siÄ zagnie, bez pomarszczeĹ (lepiej bÄdzie to widoczne w pkt. 9). Potem miejsce to bÄdzie zasĹoniÄte dociĹniÄtÄ uszczelkÄ 6. WkĹadamy dokĹadnie uszczelkÄ na swoje miejsce (moĹźna sobie pomóc ĹrubokrÄtem krzyĹźakowym) oraz dolnÄ listwÄ (wsuwamy „do doĹu” i dociskamy na caĹej dĹugoĹci) 7. W tylnych drzwiach bÄdzie trudniej, gdyĹź szyba nie opuszcza siÄ do koĹca i bÄdziemy mieli utrudniony dostÄp do dolnej czÄĹci uszczelki. OczywiĹcie moĹźna siÄ bawiÄ w wyjmowanie szyby ale po co... wystarczy tylko trochÄ podĹubaÄ. A wiÄc wyciÄgamy uszczelkÄ tyle ile siÄ da, oraz dolnÄ listwÄ (analogicznie jak w drzwiach przednich) 8. Odmierzamy na oko i przyklejamy okleinÄ na sĹupek z zachowaniem ok. 1,5 cm zapasu na zakĹadki (jak w pkt. 3), nastÄpnie odcinamy nadmiar okleiny ze wszystkich stron. Przy fragmencie przy szybie najlepiej zostawiÄ jak najmniejszÄ zakĹadkÄ, ok. 0,5 cm Ĺźeby Ĺatwiej jÄ byĹo zawinÄÄ pod uszczelkÄ 9. Zawijamy okleinÄ do Ĺrodka, a w górnym rogu znowu robimy kilka naciÄÄ, dziÄki czemu elegancko siÄ nam zagnie 10. Najtrudniejsza czÄĹÄ czyli dolna czÄĹÄ sĹupka przy szybie: jednÄ rÄkÄ podwaĹźamy ĹrubokrÄtem pĹaskim uszczelkÄ a drugÄ (którÄ w tym momencie robiĹem zdjÄcie) starannie i powoli zaginamy okleinÄ do Ĺrodka Trudne, ale w kilkunastu ruchach po kawaĹeczku po paru chwilach jest gotowe. NastÄpnie wkĹadamy uszczelkÄ i dolnÄ listwÄ na swoje miejsce 11. Teraz zajmujemy siÄ równaniem górnych krawÄdzi sĹupków. Ja zrobiĹem to przyklejajÄc taĹmÄ na równo z górnÄ liniÄ krawÄdzi okna przedniego i tylnego, i tnÄc wedĹug niej skalpelem 12. NajĹatwiejszy do zrobienia tylny sĹupek: czyli tak jak poprzednio wyciÄgamy uszczelkÄ oraz dolnÄ listwÄ (jak w pkt. 2), oraz plastikowy trójkÄt (najpierw podwaĹźajÄc i wyjmujÄc z 2 zatrzasków, potem wysuwajÄc w kierunku jazdy). Wycinamy i przyklejamy okleinÄ (jak w pkt. 3), zawijamy i przyklejamy jÄ do Ĺrodka (jak w pkt. 4-5), w górnym rogu znowu wykonujemy kilka naciÄÄ w celu idealnego przyklejenia (jak w pkt. 9). PamiÄtamy o zostawieniu zakĹadki pod trójkÄt 13. Wciskamy uszczelkÄ oraz dolnÄ listwÄ na swoje miejsce, oraz trójkÄt (najpierw wsuwamy go w kier. tyĹu samochodu, potem dociskamy na 2 zatrzaski) 14. GórnÄ krawÄdĹş sĹupka oklejamy taĹmÄ, i równo ucinamy (jak w pkt. 11) 15. JeĹli zastanawiacie siÄ jak owe zakĹadki wyglÄdajÄ od Ĺrodka drzwi to praktycznie nie bÄdziecie zwracaÄ na to uwagi, gdyĹź jak wiadomo samochód jeĹşdzi jak i stoi na parkingu z zamkniÄtymi drzwiami. MoĹźna je oczywiĹcie dokĹadnie i równo po docinaÄ wczeĹniej odpowiednio odmierzajÄc CaĹoĹÄ (obie strony) zajÄĹa mi ze 3-4 godziny, trzeba siÄ tylko przyĹoĹźyÄ i zrobiÄ to starannie, i nasz samochód nabiera charakteru. Przynajmniej ja tak uwaĹźam Ĺźe wyglÄda efektowniej. NaprawdÄ polecam zajÄÄ siÄ tym osobiĹcie, niĹź kupowaÄ w ASO taĹmy za kilkadziesiÄt zĹ/sĹupek. Ĺťe o satysfakcji z wkĹadu wĹasnego w samochód i efektów nie wspomnÄ Efekt: przed po JeĹli moja porada Ci pomoĹźe i uĹatwi sprawÄ, to proszÄ o "+ pomógĹ mi"
  14. chyba zlokalizowałem przyczynę, to pęknięty jeden z tych cienkich gumowych wężyków w okolicy przepustnicy który zasysał lewe powietrze, po zrobieniu jest ok i checka nie ma (ale musze trochę pojeździć czy to na pewno to)
×
×
  • Create New...