Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

nash5009

Forumowicz
  • Ilość treści

    210
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

10 Neutral

O nash5009

  • Ranga
    Średnio obeznany
  • Urodziny 1982.08.04

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Wrocław

Kontakt

Dodatkowe pola

  • Województwo
    dolnośląskie
  • Auto
    VC Z19DTH 150KM Combi / Yamaha Fz6

Ostatnio na profilu byli

973 wyświetleń profilu
  1. Dokręciłem ta plastikową śrubkę i wszystko wróciło do normy. Faktycznie, na zimnym po odpaleniu widać jak płyn się sączył po czym kapał na osłonę termiczną i parował. Po rozgrrzaniu płyn od razu parował spod śrubeczki. po dokręceniu zrobiłem jakieś 300km, suchutko, płynu nie ubywa i nie śmierdzi.
  2. A czy czasem problem z sączeniem z plastikowej śrubki i inteswyniejsze ubytki płynu nie pojawiły się wam po zaślepieniu zaworu EGR?
  3. tak się składa że na signum z 2004 roku (przed-lift) miałem warstwę ochornną bo ewidętnie były odpryski - a matowią się właśnie przez tą warstwę ochornna z bardzo prostego powodu - uzytkownik kupi nowe lampy = $
  4. To podobne objawy występują przy "nieszczelnym" dolocie z tym że błąd widnieje tylko w "zamrożonych ramkach" które odczyta op-com
  5. Panowie, zwłaszcza Ci którzy jeszcze nie wyciągali potencjometru przeprowadzcie proszę jeden experyment (bo nie wiem czy tylko u mnie działa) Jeśli klapa zamknie się tylko do połowy, naciśnijcie przycisk na klapie by się otworzyła, następnie odchylcie klapę ręcznie do góry do oporu (powinna jeszcze kawałek się ruszyć) a następnie spróbujcie zamknąć z przycisku na klapie. W moim przypadku mam wrażenie że potencjometr czasami źle się ustawi i odchylenie klapy rozwiązuje problem.
  6. jestem tego samego zdania... szkoda mi palników xenonowych... a ze mialem zaiwestowac w ledy do jazdy za dnia to już wole zakupic ten modul
  7. w tych egzemplarzach które widziałem ewidętnie było światło z soczewki (chyba nawet nie był to exenon) + łezka kierunkowskazu... dlatego pytam
  8. yyy ale że jak? a opcomem nie możesz ustawić? ja mam tak że do jazdy dziennej zaraz po odpaleniu włączaja mi się same światała mijania (xenon/bixenon) tył może świecić bądź nie. Więc pytanie ... czy oby na pewno potrzebny ci ten modul od kolegi jesli na tym Ci zależy? A pytanie z innej beczki... widziałem juz kilka vectra zwłaszcza przed liftem że mają z przodu włączone na stałe światła kierunkowskazów (nie mrygają, pełnią funkcje obrysówek - taki american style) Czy jest to opcja którą można ustawić opcomem/techem czy to właśnie posiadacz takiego modułu?
  9. no to skuszę się i ja na moduł, z niecierpliwością czekam na funkcję DPF
  10. nie, nie ma błędów... jak wspomniałem, GM nie robił nowego softu pod tą "modyfikację"
  11. z tego co właśnie doczytałem to ople po 2007 wyjeżdżały z fabryki właśnie z takim rozwiązaniem tzn bez "akumulatora podciśnienia" więc wszystko jest ok. wąż przy pompie średnicę wewnętrzną ma coś koło 5mm, zaś ta cieńka metalowa rureczka z węża od strony zaworu ma chyba 4mm ale ma lekki kołnieżyk - tak powinno wygladać to na oryginalnych wężach. Ja chyba zmieniałem jakiś czas temu wąż przy pomnie bo mi pękł i nie pamiętam czy kupiłem taki jak powinien być (w aso matoły pracują) W celach testowych nałożyłem jedno na drugie i wszystko siedzi jak powinno Zdjęcia niestety w późniejszym terminie bo na codzień latam moto
  12. proszę (obrazek wygooglany - zdjęcie z zafiry), pomijasz po prostu te metalowe rurki, czyli wąż od zaworu który masz na przednim pasie ma iść do pompy a nie do tej rurki ja to zrobiłem tak: przy pompie masz waż w kształcie odwróconej litery C, patrząc na rysunek odłączasz górną część (czyli tak która dochodzi do rurki metalowej). z zaworu na przednim pasie wychodzi wąż który łączy się z drugą metalową rurką, ten wąż powinien składać się z dwóch części, po ich rozłączeniu zobaczysz, że z tej dłuższej części wystaje metalowa rureczka, która wtykasz do weża od pompy.... i po sprawie pomogłem? to wiesz co naklikać
×
×
  • Utwórz nowe...