Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

hawkeyen

Forumowicz
  • Content Count

    88
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

3 Neutral

About hawkeyen

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 11/19/1976

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Wejherowo

Dodatkowe pola

  • Województwo
    pomorskie
  • Auto
    VECTRA C KOMBI Y22DTR '04

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Nic nie działa... Czy można przynajmniej odblokować kierownicę jakimś sposobem bez przekrecania kluczyka? Coś gdzieś nacisnąć. Bo podejrzewam że jak ją odblokuję to mi łatwiej pójdzie. Przypomniałem sobie że kiedyś też mi się zablokowała na skrecie kół w lewo. Ale pokrecilem kierownicą i puściło. Może teraz się zablokowała konkretniej i dlatego mam problem.
  2. Co zrobiłem... Zaparkowalem, wyjąłem kluczyk, zamknąłem auto. Gdy chciałem wrócić do domu po włożeniu kluczyka zbuntowala się stacyjka i nie chciała przekręcić. Jutro jak pojadę do pracy będę próbował jeszcze, ale dopóki nie przekrece to mogę zapomnieć o regeneracji z tego co widzę i czytam, zostanie mi laweta i niewiadomo jakie koszta łączne. Koła mam lekko skręcone w lewo i zadziałała blokada skrętu kierownicy.
  3. Czyli chyba tylko pozostaje laweta
  4. A czy aby wyjąć bębenek trzeba włożyć i przekręcić kluczyk? Bo właśnie mi się zablokowała kierownica i nie idzie przekręcić kluczyka. Samochód unieruchomiony. Zapasowy kluczyk też nie działa, więc problem w stacyjce. Ktoś może jakoś pomóc co z tym zrobić? Mieszkam w Wejherowie. Gdzieś ktoś zna jakiegoś magika od stacyjek? Albo jakiś pomysł jak to naprawić?
  5. Egr uszczelniony i działa. Gwarancja na rok więc póki co mam spokój.
  6. Właśnie się umówiłem na poniedziałek do naprawy i zobaczymy co z tego wyjdzie
  7. Witam. Mam pytanie. Vectra C 2.2 dti. Czy ktoś kiedyś się spotkał z tym aby nieszczelny zawór egr przepuszczał lewe powietrze powodując dość głośne piszczenie przy przyspieszaniu? Po rozebraniu zaworu znalazłem luz na trzpieniu, który powoduje zaciąganie lewego powietrza. Podczas pracy zaworu Egr widać zależność między przesuwaniem się zaworu a piszczeniem.
  8. Witam. Mam pytanie. Vectra C 2.2 dti. Czy ktoś kiedyś się spotkał z tym aby nieszczelny zawór egr przepuszczał lewe powietrze powodując dość głośne piszczenie przy przyspieszaniu? Po rozebraniu zaworu znalazłem luz na trzpieniu, który powoduje zaciąganie lewego powietrza. Podczas pracy zaworu Egr widać zależność między przesuwaniem się zaworu a piszczeniem.
  9. No właśnie.... Dlatego nie mam żadnego zaufanego mechanika i wszystko przy aucie robię sam... Ale z pompą wolałem dać do kogoś kto się zna... I wyszło jak zawsze... Naciąganie na kasę i lipna naprawa. Dodatkowo miałem wyłączone w sterowniku sterowanie z kierownicy i brak tempomatu, oraz uszkodzony kabel sterowania wentylatorem chłodnicy. Przypadek? Musiałem opcomem aktywować na nowo i znaleźć przerwany kabel bo nie chciałem im tego zostawiać by mi więcej nie namieszali. Jak ktoś zna kogoś dobrego i zaufanego na przyszłość z okolic Wejherowa to będę wdzięczny za info
  10. Po miesiącu bez samochodu, który niedawno odebrałem zresztą i na drugiej pompie wtryskowej skończywszy. Całe szczęście że po moim wkurzeniu się na mechanika nie policzył mi za drugą pompę.
  11. Oddałem samochód do mechanika... Ma poszukać tego co jest nie tak
  12. Już na to patrzyłem... Tylko się zastanawiam czy na to miał wpływ wymiany pompy wtryskowej...ale to raczej inna bajka która wyszła przy okazji... Podłączam screeny z opcoma z biegu jałowego... Ktoś mi powie czy to jest ok? Ewentualnie co jeszcze odczytać lub zbadać by naprowadzić się na usterkę
  13. P0638 i P0234.... Dolot? Turbina? Jakieś rady?
  14. Nie podpiałem jeszcze opcom ale pojawił się inny objaw... Podczas przyspieszania błąd przepływki ... Po zgaszeniu i odpaleniu wszystko ok... Podmieniłem przepływkę i nic... Poszukam nieszczelności w dolocie... Może to jest powodem braku mocy i teraz się objawiać zaczyna
×
×
  • Create New...