Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

hawkeyen

Forumowicz
  • Ilość treści

    80
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

3 Neutral

O hawkeyen

  • Ranga
    Nowicjusz
  • Urodziny 1976.11.19

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Wejherowo

Dodatkowe pola

  • Województwo
    pomorskie
  • Auto
    VECTRA C KOMBI Y22DTR '04

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. No właśnie.... Dlatego nie mam żadnego zaufanego mechanika i wszystko przy aucie robię sam... Ale z pompą wolałem dać do kogoś kto się zna... I wyszło jak zawsze... Naciąganie na kasę i lipna naprawa. Dodatkowo miałem wyłączone w sterowniku sterowanie z kierownicy i brak tempomatu, oraz uszkodzony kabel sterowania wentylatorem chłodnicy. Przypadek? Musiałem opcomem aktywować na nowo i znaleźć przerwany kabel bo nie chciałem im tego zostawiać by mi więcej nie namieszali. Jak ktoś zna kogoś dobrego i zaufanego na przyszłość z okolic Wejherowa to będę wdzięczny za info
  2. Po miesiącu bez samochodu, który niedawno odebrałem zresztą i na drugiej pompie wtryskowej skończywszy. Całe szczęście że po moim wkurzeniu się na mechanika nie policzył mi za drugą pompę.
  3. Oddałem samochód do mechanika... Ma poszukać tego co jest nie tak
  4. Już na to patrzyłem... Tylko się zastanawiam czy na to miał wpływ wymiany pompy wtryskowej...ale to raczej inna bajka która wyszła przy okazji... Podłączam screeny z opcoma z biegu jałowego... Ktoś mi powie czy to jest ok? Ewentualnie co jeszcze odczytać lub zbadać by naprowadzić się na usterkę
  5. P0638 i P0234.... Dolot? Turbina? Jakieś rady?
  6. Nie podpiałem jeszcze opcom ale pojawił się inny objaw... Podczas przyspieszania błąd przepływki ... Po zgaszeniu i odpaleniu wszystko ok... Podmieniłem przepływkę i nic... Poszukam nieszczelności w dolocie... Może to jest powodem braku mocy i teraz się objawiać zaczyna
  7. Tzn że mam inny program dający mniej mocy?
  8. Normalnie jeździ tylko ma mniejszą moc. Odpala normalnie, nie gaśnie, nie ma błędów.
  9. A możliwe jest ze o jeden ząbek na łańcuchu pompa jest przedstawiona i stąd brak mocy? Czy technicznie nie ma takiej możliwości. Moja pompa była regenerowana ale nie patrzyłem im na ręce więc nie wiem czy to zrobili jak trzeba.
  10. Niestety padła cała pompa... :(... Jestem już po wymianie. Tylko jest mały problem i nie wiem czy to normalne. Mianowicie pierwsza jazda była koszmarem. Jadąc przez miasto podczas zmiany biegów lub zatrzymywania często mi się jakby dusił, przedstawiał reagować na pedał gazu... Musiałem go zgasić, odpalić ponownie i mogłem jechać dalej. Po paru km na prostej powyższe objawy zniknęły. Czy to oznacza że pompa się odpowietrzała? Na chwilę obecną czyli drugi dzień nie gaśnie jest ok, ale ma mało mocy w porównaniu do tego co było na starej pompie. Czy możliwe aby jeszcze się odpowietrzał? A może coś źle ustawili i pompa nie daje takiej dawki paliwa jak powinna? Ktoś ma z tym jakieś doświadczenia?
  11. Okazało się że padł sterownik pompy, reszta pompy wygląda ponoć ok
×
×
  • Utwórz nowe...