Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Lesniak

Forumowicz
  • Content Count

    295
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

6 Neutral

About Lesniak

  • Rank
    Średnio obeznany

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Lidzbark

Dodatkowe pola

  • Województwo
    warmińsko-mazurskie
  • Auto
    Cee'd SW 1.6 CRDI

Recent Profile Visitors

592 profile views
  1. Już kilka lat temu, ale też tak miałem. Po odpaleniu falowanie obrotów w dosyć sporym zakresie, a gdy auto się przydusiło, na amen zgasło i na rozrusznik nie zapalił - tym bardziej czarny filtr paliwa świadczy o trawersach na wtryskach. U mnie osobiści po ich wymianie jak ręką odjął. Skoro auto chodzi nie czepiaj się sterownika ani "tłoczka". Skoro coś z tym będzie nie tak, auto w ogóle nie zapali lub przy mocno rozgrzanym silniku po prostu zgaśnie, a jak ostygnie znów wróci do życia. Uroki DTI.
  2. Tak jak kolega pisze, tylko omiń elektrozawór i podciśnienie daj bezpośrednio na cięgno.... i można testować. W sumie jeździłem tak rok i nic się nie stało.
  3. Jest baaardzo zapowietrzony, a to już problem wbrew pozorom..... Kiedyś ciągnąłem go na holu aż zagadał, trwało to długo, ale później chodził - tak na skróty. Prawidłowe odpowietrzanie było opisywane nie raz. Nieszczęsne przelewy są odprowadzone na zasilanie do pompy i stąd taki problem. Odczepić przelew przy pompie i go zaślepić, a przez nie albo wysysarką ciągnąć paliwo, albo sprężarką pchać przez zbiornik paliwa. Mało profesjonalnie, ale dosyć skutecznie.
  4. Gadanie - Czy jest choć jedna osoba na tym forum, której podczas odpalania na "zaciąg" przeskoczył rozrząd bądź cokolwiek innego się stało? Kierujmy się faktami...
  5. Holować i się nie bać... gorzej nie będzie, najwyżej zapali Oj nie raz swojego targałem i można naprawdę długo tak jechać...
  6. Po prostu 2.2 są z reguły młodszymi silnikami, a raczej występują w młodszych autach dlatego mniej o nich słychać. Ford jak to ford, szczególnie z ich silnikiem. A czemu nie Astra? Chociaż klasa niżej, no ale....
  7. Temat jest zupełnie inny - o możliwości zrobienia SWAP-u, a nie chwaleniu silnika DTI. Gra nie warta świeczki krótko mówiąc. Nawiasem mówiąc nie gadajcie, że DTI jest takie rewelacyjne
  8. Może od początku zacznijcie.... dlaczego wymieniłeś pompe vacum? Czy jak to nazwałeś - ssanie w innych elektrozaworach jest i najlepiej jakie? Jak wszędzie jest oprócz w tym to czyli EZ do wymiany/kontroli. A Czy w ogóle jest "ssanie" w przewodzie doprowadzającym podciśnienie do EZ? Może jakieś kolanko pękło po drodze. Na czas naprawy możesz zrobić podciśnienie na krótko czyli pomijając elektrozawór - wyjście awaryjne, jeździj raczej ostrożnie aby nie przeładować
  9. Co do płukanki... może to odosobniony przypadek, ale kolega pokusił się na taki zabieg, lecz w zupełnie innym aucie i skończyło się to kolosalnym braniem oleju nie wiadomo skąd Co do Mobila, jeździłem tylko na takim 10W40 przez ponad 300tys.km, auto miało prawie 400 i środek był ciągle ten sam, łącznie z turbiną. Jednego się nauczyłem: "lepsze wrogiem dobrego", ale decyzja należy do Ciebie naturalnie
  10. Gdy będzie przeładowanie, wywali błąd, także można ustawić aby ładowało maksymalnie i wątpię aby coś niepojącego się działo.
  11. Jedynie jak siłownik gubi podciśnienie.... Inaczej u siebie nie zauważyłem różnicy gdy było podciśnienie podłączone lub nie. Było tak samo w sumie dobrze
  12. U siebie przy pełnym obciążeniu miałem około 13,7V, bez trochę ponad 14V, śmigałem tak przez 5 lat i zawsze było dobrze. Także na spokojnie można jeździć
  13. Trzeba skupić sie na rzeczach odpowiedzialnych za nawiew, bo tam całe ustrojstwo podciśnieniem jest sterowane. Zawór nagrzewnicy raczej do wymiany/sprawdzenia.
×
×
  • Create New...