Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Lesniak

Forumowicz
  • Zawartość

    295
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

6 Neutral

O Lesniak

  • Ranga
    Średnio obeznany

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Lidzbark

Dodatkowe pola

  • Województwo
    warmińsko-mazurskie
  • Auto
    Cee'd SW 1.6 CRDI

Ostatnio na profilu byli

581 wyświetleń profilu
  1. Już kilka lat temu, ale też tak miałem. Po odpaleniu falowanie obrotów w dosyć sporym zakresie, a gdy auto się przydusiło, na amen zgasło i na rozrusznik nie zapalił - tym bardziej czarny filtr paliwa świadczy o trawersach na wtryskach. U mnie osobiści po ich wymianie jak ręką odjął. Skoro auto chodzi nie czepiaj się sterownika ani "tłoczka". Skoro coś z tym będzie nie tak, auto w ogóle nie zapali lub przy mocno rozgrzanym silniku po prostu zgaśnie, a jak ostygnie znów wróci do życia. Uroki DTI.
  2. Lesniak

    złamana dzwigienka zaworowa 2.0 dti

    Hydroregulator czasem nie ucierpiał?
  3. Tak jak kolega pisze, tylko omiń elektrozawór i podciśnienie daj bezpośrednio na cięgno.... i można testować. W sumie jeździłem tak rok i nic się nie stało.
  4. Lesniak

    wtryski z dtl do dti

    Nie pasują.
  5. Lesniak

    problem z odpaleniem po braku paliwa 2.0 dti

    Jest baaardzo zapowietrzony, a to już problem wbrew pozorom..... Kiedyś ciągnąłem go na holu aż zagadał, trwało to długo, ale później chodził - tak na skróty. Prawidłowe odpowietrzanie było opisywane nie raz. Nieszczęsne przelewy są odprowadzone na zasilanie do pompy i stąd taki problem. Odczepić przelew przy pompie i go zaślepić, a przez nie albo wysysarką ciągnąć paliwo, albo sprężarką pchać przez zbiornik paliwa. Mało profesjonalnie, ale dosyć skutecznie.
  6. Lesniak

    Viki nagle odmowila wspolpracy

    Gadanie - Czy jest choć jedna osoba na tym forum, której podczas odpalania na "zaciąg" przeskoczył rozrząd bądź cokolwiek innego się stało? Kierujmy się faktami...
  7. Holować i się nie bać... gorzej nie będzie, najwyżej zapali Oj nie raz swojego targałem i można naprawdę długo tak jechać...
  8. Po prostu 2.2 są z reguły młodszymi silnikami, a raczej występują w młodszych autach dlatego mniej o nich słychać. Ford jak to ford, szczególnie z ich silnikiem. A czemu nie Astra? Chociaż klasa niżej, no ale....
  9. Temat jest zupełnie inny - o możliwości zrobienia SWAP-u, a nie chwaleniu silnika DTI. Gra nie warta świeczki krótko mówiąc. Nawiasem mówiąc nie gadajcie, że DTI jest takie rewelacyjne
  10. Lesniak

    Pompa vacum - pomoc w zakupie

    Może od początku zacznijcie.... dlaczego wymieniłeś pompe vacum? Czy jak to nazwałeś - ssanie w innych elektrozaworach jest i najlepiej jakie? Jak wszędzie jest oprócz w tym to czyli EZ do wymiany/kontroli. A Czy w ogóle jest "ssanie" w przewodzie doprowadzającym podciśnienie do EZ? Może jakieś kolanko pękło po drodze. Na czas naprawy możesz zrobić podciśnienie na krótko czyli pomijając elektrozawór - wyjście awaryjne, jeździj raczej ostrożnie aby nie przeładować
  11. Lesniak

    plukanie silnika LM oraz zmiana oleju

    Co do płukanki... może to odosobniony przypadek, ale kolega pokusił się na taki zabieg, lecz w zupełnie innym aucie i skończyło się to kolosalnym braniem oleju nie wiadomo skąd Co do Mobila, jeździłem tylko na takim 10W40 przez ponad 300tys.km, auto miało prawie 400 i środek był ciągle ten sam, łącznie z turbiną. Jednego się nauczyłem: "lepsze wrogiem dobrego", ale decyzja należy do Ciebie naturalnie
  12. Lesniak

    ustawienie turbiny

    Gdy będzie przeładowanie, wywali błąd, także można ustawić aby ładowało maksymalnie i wątpię aby coś niepojącego się działo.
  13. Lesniak

    Brak mocy przed 2000 obr

    Jedynie jak siłownik gubi podciśnienie.... Inaczej u siebie nie zauważyłem różnicy gdy było podciśnienie podłączone lub nie. Było tak samo w sumie dobrze
  14. Lesniak

    ładowanie a alternator

    U siebie przy pełnym obciążeniu miałem około 13,7V, bez trochę ponad 14V, śmigałem tak przez 5 lat i zawsze było dobrze. Także na spokojnie można jeździć
  15. Lesniak

    Błąd P0400 nietypowy problem.

    Trzeba skupić sie na rzeczach odpowiedzialnych za nawiew, bo tam całe ustrojstwo podciśnieniem jest sterowane. Zawór nagrzewnicy raczej do wymiany/sprawdzenia.
×