Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

pat_sy

Forumowicz
  • Ilość treści

    42
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

1 Neutral

O pat_sy

  • Ranga
    Nowicjusz

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Koszalin

Kontakt

Dodatkowe pola

  • Województwo
    zachodniopomorskie
  • Auto
    VB KOMBI - Z18XE
  1. Wersja

    11 pobrań

    JeĹźeli kogoĹ to interesuje to wrzucam kilka zdjÄÄ i maĹy opis jak zdemontowaÄ wszystko. 1) Jak juĹź wyciÄgniemy zamek z klapy bagaĹźnika wypinamy plastikowÄ maskownicÄ. 2) Maskownica jest wpiÄta zatrzaskami w obudowÄ zamka, wykorzystujemy otwĂłr prostokÄtny na zatrzask i otworek okrÄgĹy w celu zablokowania zamka w pozycji jakbyĹmy chcieli otworzyÄ bagaĹźnik. Najlepiej zablokowaÄ zamek stalowym drutem o Ĺrednicy ok. 3 mm. 3) NastÄpnie zabieramy siÄ za dwa elementy plastykowe obsadzone na trzpieniu nr 3 zamka zabezpieczone zawleczkÄ okrÄgĹÄ, zwracamy uwagÄ na maĹy waĹeczek pomiÄdzy jednym a drugim elementem plastikowym. Niestety zapomniaĹem zrobiÄ zdjÄcie tych elementĂłw. 4) Wciskamy tuleje nr. 1 na zdjÄciu poniĹźej, do oporu ( czyli kilka milimetrĂłw ) i obracamy jÄ delikatnie o kilka stopni w lewo, pod wpĹywem sprÄĹźyny 2 tuleja wychodzi. 5) Teraz wyciÄgamy sprÄĹźynÄ nr 2 i element nr 3 razem z plastikowÄ koronkÄ 4. W tym momencie pozostaje nam w rÄku wkĹadka 6 z bÄbenkiem 5 w obudowie 7. Jeszcze nie trzeba wkĹadaÄ kluczyka. PoniĹźej widok obudowy 7. 6) WyciÄgamy teraz delikatnie zabezpieczenie 8 najlepiej scyzorykiem z maĹym ostrzem. 7) Delikatnie wciskamy wkĹadkÄ do Ĺrodka i wyciÄgamy z drugiej strony, od razu po wyciÄgniÄciu wkĹadamy kluczyk Ĺźeby nam zapadki nie wypadĹy. 8) Teraz wyciÄgamy delikatnie bÄbenek 5 uwaĹźajÄc na sprÄĹźynkÄ i waĹeczek. Tak mamy rozebrany caĹy zamek i moĹźemy wziÄÄ siÄ za czyszczenie wszystkiego. Ja rozebraĹem nawet wszystkie zapadki i sprÄĹźynki, zamek chodzi jak nowy.
  2. Znalazłem coś ciekawego. Polecam. http://www.intercars..._i_gazu_LPG.pdf http://www.intercars...PLK/DT41www.pdf
  3. Przepraszam, chodzi o korekty krótko i długoterminowe czasów wtrysku. Słuszna uwaga zubek73.
  4. Panowie szukam i nie znalazłem. Jakie powinny być parametry LONG FT i SHIRT FT dla mojego silnika Z18XE a raczej w jakim zakresie powinny oscylować? Proszę o pomoc.
  5. A jest możliwość uruchomienia lampki tempomatu na tablicy wskaźników? Żarówki niestety nie ma i nie ma pina w złączu licznika.
  6. Witam. Mam problem z radiem PHILIPS CAR 400. W ostatnim czasie zaczęło wariować tnz. samoczynnie przełącza się ciągle na kanał 5 bez względu na to jaka stacja radiowa jest zapamiętana i na jakim kanale słucham radia ( kanały oczywiści 1,2,3,4 i 6). Po przełączeniu się na kanał 5 wyświetla się komunikat REG OFF/ON na zmianę ( co jakiś czas). Próbowałem zgodnie z instrukcją wyłączyć tą funkcję przez przytrzymanie przycisku 5 aż wyświetli się komunikat REG OFF a mimo to po chwili radio głupieje. Ogólnie nie da się słuchać radia bo ciągle coś tam piszczy i skacze z kanału na kanał. Proszę o jakąś pomoc.
  7. Panowie czy można zastąpić uszkodzony elektrozawór sterowania turbiną na zawór z FORDA? Wygląda on identycznie ma tylko inny numer, może ktoś już tak zrobił. http://allegro.pl/zawor-egr-95vb9e882aa-ford-ecort-i1788187133.html
  8. Witam. Byłem zmuszony wymienić przełącznik kierunkowskazów bo się zepsuł ,a więc wymieniłem na wersję z tempomatem i dołożyłem czujnik sprzęgła ( zwiera przy puszczonym sprzęgle ). Czujnik hamulca mam cztero pinowy ( dwa styki działają po wciśnięciu hamulca a dwa pozostałe przestają łączyć w tym momencie ). Silnik Z18XE z elektroniczna przepustnicą. Tempomat trzeba aktywować OP-comem, żadne kody aktywacyjne nie są potrzebne i mamy gotowy bajer. Zapomniał bym że kontrolka tempomatu u mnie nie ma w ogóle okablowania we wiązce. Może ktoś ma schemat elektryczny żeby dołożyć ją. ( żadne ze schematów dostępnych nie są aż tak szczegółowe no i nie ma opisanych silników Z18XE Z16XE)
  9. Panowie mam nietypowy problem. Musze wyłączyć funkcję lub oszukać diagnozę uszkodzonych żarówek przeciwmgłowych. Krótko mówiąc z samochodu trzeba było zabrać reflektory przeciwmgłowe razem z wtyczkami. Teraz wyświetla się komunikat o uszkodzonych światłach. Nie mogę znaleźć bezpiecznika od tych świateł i przekaźnika. Proszę o pomoc.
  10. A na jaki olej wymienić? Mam VB 1.8 z 2001 z manualną SB.
  11. A jak sprawdzić i czym, sygnał na wtyczce do samego zamka. Mój zamek po podłączeniu nie działa a jak podam mu zasilanie z zasilacza to pracuje ( nie powiedziane że dobrze, bo się obudowa prężny).
  12. Panowie magicy niech się ktoś podzieli poradą jak to rozebrać bo mam ten sam problem. Nie mogę sie dostać do samej wkładki.
  13. CHECK zapala się tylko na gazie. Najgorsze jest to ze wszystko jest sprawne, tylko jeszcze dysz nie sprawdzałem. A z tym spalaniem wydaje mi się że powinno być ciut mniejsze jak na taką pojemność silnika.
×
×
  • Utwórz nowe...