Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

sdfsdf.jpg

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

jawor36

Forumowicz
  • Content Count

    108
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

4 Neutral

About jawor36

  • Rank
    Średnio obeznany

Dodatkowe pola

  • Województwo
    warmińsko-mazurskie
  • Auto
    opel astra g 2.0 Di 16V

Recent Profile Visitors

471 profile views
  1. witam własnie dziś odebrałem autko z naprawy. wymiana pompy. co prawda astra ale silnik ten sam co w vectrach . kompletna naprawa pompy i nowy sterownik plus robota za wyjęcie i włozenie spoworotem kosztowała mnie 3033zł. pompa padła przy przebiegu 197500km. po wymianie samochód pracuje znacznie ciszej i jak narazie przy dodatnich temperaturach odpala od dotknięcia. koszt całosci dośc bolący ale cóż zrobić.pozdrawiam.
  2. D3WZ to dogrzewacz silnika firmy eberspeacher. powinno sie samo uchuchomić po uruchomieniu sinika ale tylko wtedy gdy na zewnątrz jest niska temp.piszesz ze niemasz webasto, webasto i eberspreacher to dwie rózne firmy produkujące ogrzewania postojowe jak tez i dogrzewacze.
  3. to skoro masz takie doswiadczenie to napisz tu dla wsztskich ,a nie podajesz @. pomozesz wielu uzytkownikom .
  4. witam. z tym odpalaniem po dłuższym postoju to trochę podejrzana sprawa. u mnie jest tak ze jak mam zalany zbirnik paliwa do pełna i dopoki paliwa nie wyjeżdze do połowy zbirnika to pali bez problemu bez względu na to jak samochód stoi czy tyłem do góry czy przodem do góry. jesli w zbiorniku paliwa jest ponizej połowy to zaczynją sie problemy. trudniej go odpalić na zimnym ale i na ciepłym silniku czasami sie to zdaża. wydaje mi sie ze przyczyny trzeba szukac gdzies w podłaczeniu przewodów paliwowych do zbiornika lub w miejscu ssania paliwa ze zbiornika. jesli ktoś tez tak ma to niech sie odezwie. wspolnymi siłami mozna by coś pokąbinować.gdzies czytałem ze ktoś po regeneracji pommpy miał tylko tydzien spokoju z odpalaniem a pozniej problem powrocił. ma ktoś moze zdjęcia tego ustrojstwa co siedzi w zbiorniku do którego są podłączone przewdy paliwowe????? dodam jeszcze ze w ukłądzie mam już praktycznie wszystko wymienione tj. uszczelniacze wtrysków, przelewy , trojniki i praktycznie wszystko sprawdzone wiec zostaje tylko to miejsce w zbiorniku. pozdrawiam.
  5. jak dokręcisz mocniej to uszczeniacz sie odkształci i bedzie nieszczelny.
  6. fi zewn.12mm fi wewn. 8mm. sam oring kupisz w kazdym sklepie motoryzacyjnym.
  7. było gdzie o tym na rum jak ma by ustawiony wałek. jesli dobrze pamietam to jesli wszystko jest ustawione na znakah to pierwsze dwie krzywki wałka od strony rozrzady powinne byc skierowane do góry. ale pewnosci niemam moze sie ktos jeszcze wypowie.
  8. sam se odpowiedziałes na pytanie. uszczelniacze wtrysków do wymiany(trawersy).
  9. pompe z baku????? przeciez w dieslu niema pompy w baku. chyba ze u ciebie ktoś cos przerabuiał i zamontował jakąs pompe w zbiorniku.
  10. napisz dokładnie gdzie jest ten zaworek upustowy. czy jest on gdzie koło smoka w zbiorniku paliwa????
  11. bez blokad to se mozesz wymienic rozrząd w maluchu. a odnośnie blokay wałka rozrzadu, ma ktos moze zwymiarowane to ustrojstwo????? mogł bym wykonać taką blokade bo mam dostęp do maszyn, a zdejmować pompe VAC i wymiarowac to mi sie nieuśmiecha.
  12. jak kupiłem samochód miał na liczniku 144 tyś km. ale niechce mi sie w to wierzyć. podejrzewam ze miał 2 x wiecej chociaz silnik pracował bardzo ładnie. teraz mam 180 tyś km. o samochód faktycznie dbam wymiana oleju ci 10 tyś. jak go kupiłem 2 lata temu to sobie ogladałem kazdy zakamarek samochodu. po odkręceniu korka wlewu oleju widac chyba jedną lub 2 krzywki. one już wtedy wydały mi sie podejrzane były takie jak by delikatnie nierówne. to pewnie był poczatek końca wałka. dzis kupiłem wałek w stanie bardzo dobrym zapłaciłem 250 zł. mam nadzieje ze po tej wymianie i uszczlnieniu wtrysków silnik pochodzi jeszcze ładnych kilka kilometrów no i moze zacznie lepiej odpalac rano po dłuzszym postoju. chociaz ta naprawa wydeje mi sie ze niema za wiele wspolnego z odpalaniem. chodzi mi oczywiscie o wymianę wałka.
  13. witam. dzis postawiłem do mechanika samochód na wymianę uszczelniaczy wtrysków i czyszenie kolektora dolotowego. po zdjęciu pokrywy rozrządu widok przeraził i mnie i mechanika. popatrzecie na fotki. krzywki na wałku rozrządu jak by poprzycierane, nierówne jak by je pilnikiem piłował ktoś te podkładki co naciskają na szklanki zaworowe w takim samym stanie. olej wymieniany regulanie co 10 tyś km. zadnych oznaków w pracy silnika, zadnych problemów z jazdą, tylko cięzkie poranne odpalanie, ale to chyba niema z tym związku. mechanik mówi na 100% ze to wina oleju. ja zalewam castrola 10w40. jutro ma mi autko złozyć przepłukac silnik jakims specyfikiem i zalac nowy olej (mobil) oraz wymienić filtr oleju.czy spotkał sie ktoś z takim przypadniek uszkodzenia wałka????? co to mogło spowodować????? pozdrawiam. na fotkach moze az tak bardzo tego niewidac ale faktycznie jest strasznie to zużyte. starałem si robić fotki z bliska wiec cyknąłem tylko wycinki wałka ale wszystkie krzywki tak wyglądają. miejsca gdzie wałek jest mocowany do głowicy są w dobrym stanie, zero przytarcia. pozdrawiam.
  14. tak tez pomyslałem. jutro sproboje tego podstępu witam. posłuchałem kolegi matrox i podstęp sie udał. byłem dzis w serwisie boscha i pogadałem z pewnym gosciem. zaprowadził mnie do stanowiska z diagnoskopem KTS boscha i odpalił program. niewierzyłem własnym oczom ze jest cos takiego jak mi pokazał. program sie nazywa BOSCH esi tronic. panowie w tym programie jest wszystko!!! od budowy pompy do opisu najmniejszej częsci do pompy jak i do kazdego samochodu. mozna podobno tam w tym [programie porobić zrzuty obrazów i opisów. jutro jadę do nich z dużą flachę i z dyskiem przenosnym i pokopiuje co sie tylko da. panowie oplowski tis sie chowa w porównaniu to tego programu. pozdrawiam wszystkich.
  15. samochód daje sie uruchomić?????? jesli był by walniety czujnik obrotów w pompie wtryskowej to na 100% nieodpalisz silnika. jaki wstawiłes czujnik???? oryginał boscha czy jakiejs innej firmy?????? czytałem gdzies ze czasami jak sie wstawi nieoryginalny to występują problemy z błedami, niemozna ich wykasowac. i z kiekawosci ile płaciłes za czujnik????
×
×
  • Create New...