Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

grand

Forumowicz
  • Content Count

    652
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

24 Neutral

About grand

  • Rank
    Obeznany Vectrowicz
  • Birthday 12/26/1976

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Świdnica
  • Zainteresowania
    Sprzęt Hi-Fi,muzyka,motoryzacja

Kontakt

Dodatkowe pola

  • Województwo
    dolnośląskie
  • Auto
    Audi A4 2.7 TDI 210KM

Recent Profile Visitors

1602 profile views
  1. W tematach podklejonych jest instrukcja jak zdemontować klamki więc od tego bym zaczął bo być może coś jest źle skręcone. Wysłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk
  2. Cześć Tak jak niektórzy i ja przestałem się tym dzwonieniem przejmować po prostu uznałem że "ten typ tak ma". Od kilku tygodni do mojego dźwięku doszedł jeszcze jeden coś w rodzaju grzechotki-świerszcza, króry świergotał bardzo nieregularnie i w zasadzie towarzyszył mi przy niemal każdym uruchamianiu auta. Pojechałem wiec do swojego mechanika, który stwierdził że to od koła alternatora. Na drugi dzień odebrałem auto słysząc "koło zrobione i wymieniłem Ci od razu pasek bo był w strasznym stanie". Dziś mija trzeci dzień jak odebrałem auto i w końcu jest CISZA. Wysłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk
  3. Objawy wskazują na brak kompresji w którymś z cylindrów lub "lejący" wtrysk...co do napięcia to w spoczynku czy na włączonym silniku?
  4. @chriso dzwoni identycznie jak na Twoim filmie. Jak zwiększę obroty tak do 1000 to cichnie,jeśli jest upalny dzień to praktycznie dzwonienienie nie występuje.Ogólnie ustaje gdy auto przejedzie kilkaset metrów lub pochodzi przez chwilę na jałowym. Też zdjąłem koło i obserwowalem, i mnie to wygląda jakby gdzieś z okolicy sprężarki klimy dzwoniło...
  5. Ja przypomnę że specjalnie wymieniłem jak się później okazało sprawne koło pasowe oraz napinacz i dalej dzwoni więc kupowanie w ciemno nie jest regułą-bynajmniej w moim przypadku.
  6. Moje siłowniki też odmówiły posłuszeństwa i wymieniłem je na inne (hart 40zl szt.), i moja klapa również strzela w górę jak poparzona. Tak się zastanawiam czy to normalne czy też są jakieś wadliwe.
  7. Przy uwalonej świecy pokazuje się taki błąd: P0380 - Błąd ogólny urządzenia nagrzewania wstępnego (08) - Nie występuje Można by przyjąć że opis sugeruje o uszkodzonym module grzewczym ale trzy razy odczytałem takie błędy w oplach i we wszystkich przypadkach po sprawdzeniu wyszły świece.
  8. Nagrałem film kilka dni temu jak odpala mój traktor. http://www.youtube.com/watch?v=jr4VdJT5Bl0&feature=youtu.be
  9. Ostatnio rozmawiałem z kolegą, który handluje samochodami i powiedział mi że miał taki przypadek...czym zimniej tym gorzej odpalał,sprawdził kompresję i okazało się że jej brakuje w jednym cylindrze. Auto prawdopodobnie zostało przegrzane i pierścień na tłoku nie trzyma kompresji. Pytam a co z ubywaniem oleju,czyż nie powinien znikać w przyspieszonym tempie? Nie,na tłoku są dwa pierścienie,jeden odpowiada za uszczelnienie,drugi za kompresje Nie wiem co o tym myśleć.
  10. Wtyczka znajduje się przy termostacie a ten z kolei miedzy silnikiem a akumulatorem.
  11. Może to Ci pomoże http://www.forum.alfaholicy.org/zrob_sam/15263-elektrozawor_vgt_overboost_operation_manual.html lub szukaj nieszczelności w układzie.
  12. Problem z cofaniem się paliwa dotyczy przeważnie starszych wersji i to w silnikach DTi. W pompę też ciężko uwierzyć gdyż chyba nie ma na forum osoby, która by ją wymieniała (mowa o CDTi). Sprawdziłbym na początku świece, moduł grzewczy.
  13. Ja też nie wiem bo mam inny silnik ale być może ten temat Cię naprowadzi: http://www.forumkierowcow.pl/showthread.php?t=13850
  14. Jeden czujnik jest w zderzaku,drugi przy termostacie,a tak z innej beczki-jaką masz skrzynie biegów?
  15. Świece są tak jak widzisz wtryskiwacze tyle że od drugiej strony (z tyłu).
×
×
  • Create New...