Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Fushigi

Forumowicz
  • Zawartość

    33
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

4 Neutral

O Fushigi

  • Ranga
    Nowicjusz
  • Urodziny 1987.12.18

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Auto
    GTS 2.0T

Ostatnio na profilu byli

1 264 wyświetleń profilu
  1. Fushigi

    zderzak przod z 2.2DTI lub 2.6V6

    Hokej ze zwykłego zderzaka nie pasuje. Ten który jest w zderzaku z 2.2dti jest taki sam jak do zderzaka zendera. Zwykły hokej jest jednoczęściowy, ten od 2.2dti/2.6/Zendera jest dwuczęściowy
  2. Można tylko nikt nie poruszył jednej ważnej kwestii. Niektóre radia potrafią nawet wyłączone ciągnąć stosunkowo sporo prądu (do 1A) gdy są podłączone w wyżej wymieniony sposób, co może się źle skończyć dla akumulatora
  3. Fushigi

    Malujemy Konsolę Na Tytan

    Poszukiwana zaślepka obok radia jest do kupienia w każdym ASO za potworne 12zł 30gr numer katalogowy: 12 34 794 . Wiem bo sam jej szukałem aż się zdenerwowałem, pojechałem do ASO i baaaaardzo miło zaskoczyłem
  4. Fushigi

    Obszycie kierwonicy

    Polecam firmę Monex pod Wadowicami w miejscowości klecza dolna. Obszycie kierownicy skórą zwykłą+perforowana ( prawdziwa nie eko ! ) kosztowało tylko 150zł Efekty można zobaczyć tutaj.
  5. Fushigi

    H7 Xenon - żarówki

    Tanie żarówki za kilka złotych są bardziej "xenonowe" kolorem niż oryginalny legalny xenon 4300k. Kup jak inni radzą porządne żarówki bo tamte wywalisz po pierwszej przejażdżce po zmroku, wiem bo testowaliśmy takie wynalazki z kolegą z ciekawości, to nie świeci prawie wcale osram cool blue, philips blue vision bądź coś innego markowego z odpowiadających serii będzie w sam raz. Za to osramy night breakery to żarówki genialne jeśli chodzi o moc światła, tylko barwa jest żółta...no lekko zimniejsza od zwykłych żarówek. No i palą się masakrycznie szybko
  6. Fushigi

    Turbina !!

    Jest zestaw turbo do tego silnika w ofercie firmy dbilas. Cena: jedynie 4982.2 .....Euro Do tego dochodzi montaż i ogarnięcie tego żeby było to w miare bezpieczne dla silnika. Otrzymujesz po takiej modyfikacji wedle tej firmy 230HP. Przy takiej mocy naturalnie dochodzi zmiana hamulców na większe itp. pozdrawiam
  7. Fushigi

    Malowanie calej Viki :)

    Porozmawiaj z kolegą Arkadiusz12 z forum. Wprawdzie lokalizacja kompletnie nietrafiona ale myślę ,że warto. Robił już kilka większych malowań samochodów z forum np. całe auto Un_ixa Sam u Niego walczyłem z niedoskonałościami lakieru i nie zawiodłem się na Nim
  8. Fushigi

    Pomysł na Konsolę

    Jak wygląda czarny połysk możecie zobaczyć u mnie w aucie, niedawno sam poszedłem w tą strone, jak dla mnie chyba najlepszą w przypadku beżowego wnętrza
  9. Fushigi

    samodzielne przyciemnianie szyb VB

    Niedawno rozmawiałem z gościem przyciemniającym szyby i mówił że nawet folia antywłamaniowa nieprzyciemniająca niby ma 5% przyciemnienia i ta folia położona na przednie boczne już przekracza norme...
  10. Fushigi

    P0400

    Tym "gwizdkiem" zasysane jest powietrze i przez zastosowany filtr w środku brzęczy gdy ciągnie powietrze
  11. Fushigi

    P0400

    Przeczytałem temat i mogę doradzić coś na temat szukania błędu ponieważ sam z nim walczyłem sporo czasu. P0400 może być spowodowane wieloma błędami ale najszybsze do diagnozy to właśnie podciśnienie. Zaopatrz się kolego w wakuometr (20-30zł) i troche wężyka. W dieslach opla podciśnienie steruje poprzez elektrozawory: - Siłownikiem wastegate przy turbinie - EGRem - Klapami zawirowań Ponadto podciśnienie podawane jest również na serwo hamulców oraz jeden wężyk idzie do kabiny do sterowania klapkami od nawiewów. Wymiana tych wężyków została opisana na forum przez kolegę Jenota i jest banalna do wykonania oraz dość tania (20-30zł spokojnie). Do tego polecam obejrzeć wizualnie wszystkie elektrozawory pod kątem pęknietej obudowy. Elektrozawory spokojnie można pomierzyć. Wyjmujemy elektrozawór z samochodu i na vac podpinamy źródło podciśnienia (pompe vacu w odpalonym aucie ogołoconym z zaworów ). Następnie na out podpinamy wakuometr. Pod styki podpinamy zasilacz regulowany 0-12v i zmieniamy napięcie. Jeśli wraz ze zmianą napięcia w miare liniowo zmienia się wartość wskazywana na wakuometrze. To znaczy że membrama w zaworze jest sprawna. Kolejnym krokiem jest zmierzenie szczelności zaworu. Podpinamy pomiędzy pompą a elektrozaworkiem wakuometr i uruchamiamy pompkę. Jeśli trzyma podciśnienie, znaczy że obudowa zaworu jest szczelna. Na dole każdego zaworka jest taki mały "gwizdek" który przy podpięciu podciśnienia będzie gadać, to prawidłowe zachowanie, w nim jest filtr żeby przez zawór nie dostawał się syf do układu Ja w wyżej opisany sposób wyeliminowałem dwa niesprawne elektrozawory (padnięta membrama, nieszczelność na obudowie). Ponadto możesz podpiąć się wakuometrem w kilka charakterystycznych miejsc układu podciśnienia i pojeździć z wakuometrem i poobserwować wartości. Potrzebny do tego jest wężyk około 1m który spokojnie można przeciągnąć do kabiny bez zbytniego kombinowania (pod przejściem maski z lusterkiem potem pomiędzy drzwiami i uszczelką do kabiny). W zasadzie są 4 punkty które należy zmierzyć: Zaraz za pompą vacu, za elektrozaworem od egra, za elektrozaworem od klap zawirowań, za elektrozaworem od turbo. Ja w ten sposób znalazłem wszystkie nieszczelności oraz niedomagające elektrozaworki pozdrawiam
  12. Fushigi

    przeplywomierz

    Nieoryginalne przepływki to strata pieniędzy Od samego początku nie działają jak trzeba :/
  13. Podlutowałem zasilanie do CB w wnętrzu deski...wreszcie mam wolne gniazdo zapalniczki
  14. Fushigi

    Błąd zaworu EGR

    Szczelność membramy EGR można dosyć łatwo sprawdzić. Wykręcamy go w kolektora , wciskamy "grzybka" i w tym momencie zatykamy otwór którym wchodzi podciśnienie do niego. Jeśli grzybek po puszczeniu go (trzymając nadal zatkane wejście podciśnienia) nie wysuwa się, to znaczy że membrama jest szczelna. Kolego jeśli dysponujesz jeszcze interfejsem zobacz jakie są wskazania przepływomierza podczas checka. U mnie to on był właśnie przyczyną błędu P0400. Na jałowych obrotach prawidłowe wskazanie to około 300-500mg/suw (mniej więcej tyle podają tutaj forumowicze ze swoich przepływek). pozdrawiam
  15. Fushigi

    P0704 ?

    Czujnik przy pedale sprzęgła o dziwo występuje również u kolegi w corsie 1.7 DTI a nie ma tempomatu. Ponadto są 2 czujniki od hamulca: Pierwszy jest aktywowany niemal zaraz po dotknięciu pedału hamulca i odpowiada za deaktywacje tempomatu Drugi z nich aktywuje się trochę później i odpowiada za zapalenie świateł stopu Tak jest u mnie w y22dtr z tempomatem jak i u niego w corsie-c z y17dt bez tempomatu. Nie bez powodu dołożenie tempomatu w dieslu jest takie proste pozdrawiam Fushigi
×