Jump to content

W dniu dzisiejszym został odblokowany i oddany z powrotem do użytku garaż dla klubowiczów VKP

Znajdziecie go w menu pod nazwą Garaż lub pod linkiem:

https://forum.vectraklub.pl/garage/

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

matifk

Forumowicz
  • Content Count

    30
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About matifk

  • Rank
    Nowy

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    Vc 2.2 dti sedan

Kontakt

Recent Profile Visitors

200 profile views
  1. Witam, Zastanawiam się nad, remapem + egr off, licząc na wyeliminowanie problemów z przeładowaniem turbo ( 0234 -5 ujemny), ponoć wg firmy autokrak zmiana softu załatwia sprawę i generalnie poprawę jezdności. Mam prośbę do kolegów o informację jak sprawują się autka po zmianie oprogramowania i ewentualnie kogo polecacie do tej usługi w woj.. mazowieckim
  2. Zubek dobrze Ci radzi , ja dodam źe na P0234 ujemny czyli turbo przeładowuje możesz spróbować numer z nakrętka na ograniczniku sztangi dokładny opis jest na forum. Zrobisz sam, masz op-com więc dobrze wyregulujesz u mnie wystaje ok 0,5mm i mam spokój z tym błędem.
  3. Kolego, ten zawór od Forda ma zastępować zawór Boscha 0 928 400 536 ? bo generalnie tylko ten jest trudno dostępny, Daj info co i jak
  4. Ja jeżdzę na oleju Gulf Formuła GMX 5w30 i jestem zadowolony. Silnik cicho pracuje podczas jazdy a i z rana po odpaleniu jest nieźle. Oleju nie bieże. Stosunek jakości do ceny bardzo dobry. Na Castrolu jeżdzę drugim autem w benzynie i raczej przyjaźń z BP nie wyszła mu na dobre. Co do Twojego przebiegu to myślę że spokojnie 5w30 lub 40 i będzie ok.
  5. Jaka cena wgrania softu w autoryzowanym serwisie nie wiem, może zadzwoń do Auto-krak na swojej stronie piszą że ogarniają temat P0234
  6. elektrozawór doładowania /sterowania turbiną jest jak najbardziej z boku aku, przy pompie vacum, pisałem o zaworku podciśnienia na pasie przednim bo u mnie P0234 dodatni występował gdy ten od strony silnika na pasie był walnięty . U mnie z Vinu też wychodzi soft 502 numer części 55351757, tez nie wgrywałem, jezdzę z nakrętką
  7. P0234 -5A ujemny uchyb regulacji faktycznie mówi o przeładowaniu, natomiast P0234-5A dodatni mówi o niedoładowaniu. W przypadku pierwszego można wgrać soft w serwisie (nie wiem czy to pomaga brak informacji), wyregulować ogranicznik (cięgno) - dość kłopotliwy dostęp ale pomaga lub zastosować nakrętkę o której już pisano i sam stosuję z zadowoleniem. Natomiast w przypadku dodatniego (niedoładowanie) sprawdzasz pod kontem szczelności cały dolot , rury intelcoolera (góra/dół), wężyki podciśnień ( jeśli jest nieszczelność auto porządnie kopci na czarno), o tym nie piszesz więc rozumiem, że nie występuje. Powodem niedoładowania często jest również źle działający zawór podciśnienia zamocowany na przednim pasie przed akumulatorem (są dwa często pada ten bliżej silnika) lub czujnik doładowania w kolektorze. Zawór i czujnik sprawdzisz sam zakładając na chwilę inne choćby na szrocie lub za przysłowiowa butelkę od innego posiadacza vectry. Powodzenia
  8. Witam, Czy w W-wie lub okolicy już ktoś robi EGR-OFF z 2.2 dti czy konieczna wycieczka gdzieś dalej?
  9. Witam, U mnie również się grzeje, nie wiecie czy występuje jakiś zamiennik bo z tego co widzę to nowy Boscha coś około 700 zł
  10. no właśnie, wg tis2000 od wersji cd 61 do manualnej skrzyni. Teoretycznie jest nr części i wersji softu, a w serwisie nie wiedzą o co chodzi, ciekawe może ktoś wgrywał właściwą i się z nami podzieli czy działa i gdzie robił.
  11. Witaj, sewis może jedynie wgrać nowszy soft, który i tak nie zlikwiduje P0234 po czasie powróci, czyszczenie łopatek o ile sztanga płynnie pracuje to zbędny wydaek, zbyt duże ładowanie turbo (wartośc ujemna) zniwelujesz domowym sposobem nakręcając nakrętke na śrubkę ogranicznika sztangi. Nakrętka ma wystawać nad śrubkę około 1mm . Ten temat był swego czasu dokładnie omówiony na forum i działa. Odszukaj temat, poczytaj i proponuję załóż nakrętkę. Ja założyłem ze dwa lata temu i po sprawie. A zawór jak sie grzał tak sie grzeje.
  12. jak widzisz nie jestem aktywnym forumowiczem tylko kilkanaści postów, może faktycznie zbyt szybko czytając wątek napisałem swój post licząc na porady, jeśli to nie problem to przenieś lub zamknij.
  13. chodzi mi tylko o sugestie, może ktoś z użytkowników miał podobny problem...... stąd moja proźba
  14. Witam, panowie mam radyjko VDO CDR 2005 od pewnego czasu zaczęło przy odtwarzaniu dziwnie stukać , teraz po odtwożeniu kilku utworów wyskakuje Error i przełącza na stację radiową. W instrukcji jest napisane , że to zabezpieczenie przed przegżaniem odtwarzacza nie wiem co o tym myśleć , czy wymienić laser, czy może coś nie tak z elektryką. Poproszę o Wasze sugestie
  15. ZrÔb tak na śrubę pod sztangß nakréć nakretke 5 tak by wystawala ok 05-07 mm. Temat sprawdzony i dziala.
×
×
  • Create New...