Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

maras78

Forumowicz
  • Content Count

    399
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

18 Neutral

About maras78

  • Rank
    Średnio obeznany
  • Birthday 03/15/1978

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Lubsko, Zielona góra

Dodatkowe pola

  • Województwo
    lubuskie
  • Auto
    VC Caravan TURBO LPG

Kontakt

Recent Profile Visitors

1737 profile views
  1. Dopiero dzisiaj znalazłem chwile i to naprawdę chwilkę bo od otwarcia maski wymiana trwała ze wszystkim 10min. I normalnie cót przy równej prędkości temp zamiast na wyświetlaczu 76-78 pokazuje 84-85. Ciekawe czy stary czujnik miał liniowe przekłamanie i jakieś dodatkowe skoki generował zobaczymy w korkach. Koszt coś około 30zł o ile dobrze pamiętam. Płynu nie spuszczałem nawet dolewać nie trzeba.
  2. Mam pytanko. Dzisiaj pojawił mi się luz na gałce ale tylko prawo lewo. Góra dół jest ok. Zerknąłem szybko pod mieszek i linka w luzie gałki nie reaguje, więc myślę że przy skrzyni nic nie spadło. Luz jest między gałką a linką ale tylko prawo lewo. Czy jest tam jakiś mechanizm, jakaś zębatka czy coś innego co odpowiada za zmianę ruchu gałki prawo lewo na poruszanie linką? Biegi wszystkie wchodzą ale trochę ciężko wcelować w 3 i 4. Edit. Problem odnaleziono i rozwiązano. Spadła gumeczka.
  3. Dzięki. Dzisiaj zapomniałem porównać temp. Jak będzie różnica to wymieniam. edit. Dzisiaj i wczoraj sprawdzałem tempo poranku. Różnica tylko 1st na silniku mniej. Ale co dziwne przy pierwszym przełączeniu na gaz temp silnika wynosiła 24st a przełączanie paliw mam ustawione na 30st. Nie wiem czy ta różnica wynika z sposobu podłączenia reduktora LPG. Czujnik kupiłem varneta zdaje się taki był na miejscu. Znajdę chwile to podmienię i zobaczę co się zmieni.
  4. U mnie juz 3 termostat aktualnie wahler i wskazania 77 na trasie. Moze tez czujnik u mnie. Jutro porownam wskazania. A jeszcze zapodaj foto gdzie ten czujnik bo jakos nie kojarze takowego.
  5. Czy orientuje się ktoś czy w przedliftowych AFL prawy odbłyśnik jest taki sam jak lewy? Czy są różne? Na stronce http://perfect-cars.pl/artykuly/53/opel-vectra-c-polerowanie-lamp.html wyglądają podobnie. http://perfect-cars.pl/images/grafika/Opel Vectra C polerowanie (2).jpg I czy można wyciągnąć soczewkę bez rozklejania bądź rozcinania lampy w AFL przedlift?
  6. Trochę odgrzewam kotleta ale proszę o pomoc, a mianowicie: 

    Kiedyś znalazłem manuala do montażu haka który zrobiłeś, niestety republika.pl już nie istnieje, czy jest możliwość podesłania materiałów na maila?

    1. Show previous comments  3 more
    2. vectraabc

      vectraabc

      menphis1@o2.pl

    3. maras78

      maras78

      Udało sie założyć nową domene może dłużej podziała jak republika http://maras78.cba.pl/hak/

    4. vectraabc

      vectraabc

      Super, wielkie wielki dzięki :)

  7. maras78

    Wybór reduktora 250KM

    Poprawione sa teraz nic nie pusci. Ale po takim bąku jak u ciebie obawa zostaje.
  8. maras78

    Wybór reduktora 250KM

    A moze wez pod uwagę https://www.phjacus.pl/R83-Reduktor-parownik-Magic-JET-III-Power-250-450KM-p2680.html Na 2 wyjsciach powinien spokojnie dac rade. Termicznie bardzo ok. Z przerostami tez nie ma problemu. Mam u siebie i jestem zadowolony.
  9. Z odczytów wynika, że działa tak samo. Nie ściągałem rury więc sam nie widziałem. Film powinien działać https://www.youtube.com/watch?v=8Xgpxlh38os
  10. Podepnę się pod temat. moja przepustnica działa bardzo podobnie. Nagrałem filmik z odczytów. Widać jak wciskam pedał gazu i tam wartości zmieniają się płynnie. A czujniki na przepustnicy wskazują zatrzymanie się przepustnicy i pod sam koniec całkowite otwarcie. https://youtu.be/8Xgpxlh38os Mam wrażenie, że w czasie jazdy jest podobnie. Na postoju nie mogę utrzymać obrotów 1500 bo albo wskazuje na 2k obr. lub więcej a jak puszczam gaz to spada do jałowych. Przepustnica nawala?
  11. Odkopie troche temat. Przytrafiło mi się dokładnie to samo. Mam nowy zaworek.I planuje go oczywiście podmienić. W jaki sposób najlepiej podgrzać przewód (bo chyba na zimno ciężko będzie wymienić ten zaworek). Opalarka? Gorąca woda? Czy konkretnie delikatnie palikiem?
  12. Od pewnego czasu tylna wycieraczka a w zasadzie silnik lub przekładnia w moim kombi wydaje dziwne świerszczenia. A wycieraczka nie pracuje płynnie tylko ma takie jakby przeskoki. Zawsze wraca na zwoje miejsce i bez problemu pracuje w całym swoim zakresie. Czy ktoś spotkał się z takim przypadkiem? Rozglądać się za silniczkiem czy kwestia przesmarowania?
  13. Ja montowalem cala taka rure w wakacje. Zrobilem na niej ok. 15 000km. Narazie bez problemu. Wszystko ok. Masz 2 lata gwarancji. Ale starej nie wywalałem jak obecna padnie to wspawam sam łącznik do oryginalnej.
  14. Zerknij na korekty dlugoterminowe. Moze gaz je rozjechal
×
×
  • Create New...