Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

maras78

Przyjaciel VKP
  • Zawartość

    392
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

17 Neutral

O maras78

  • Ranga
    Średnio obeznany
  • Urodziny 1978.03.15

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Lubsko, Zielona góra

Dodatkowe pola

  • Województwo
    lubuskie
  • Auto
    VC Caravan TURBO LPG

Kontakt

  • GG
    1844346

Ostatnio na profilu byli

1 493 wyświetleń profilu
  1. maras78

    Wybór reduktora 250KM

    A moze wez pod uwagę https://www.phjacus.pl/R83-Reduktor-parownik-Magic-JET-III-Power-250-450KM-p2680.html Na 2 wyjsciach powinien spokojnie dac rade. Termicznie bardzo ok. Z przerostami tez nie ma problemu. Mam u siebie i jestem zadowolony.
  2. maras78

    Z20NET wymiana przepustnicy

    Z odczytów wynika, że działa tak samo. Nie ściągałem rury więc sam nie widziałem. Film powinien działać https://www.youtube.com/watch?v=8Xgpxlh38os
  3. maras78

    Z20NET wymiana przepustnicy

    Podepnę się pod temat. moja przepustnica działa bardzo podobnie. Nagrałem filmik z odczytów. Widać jak wciskam pedał gazu i tam wartości zmieniają się płynnie. A czujniki na przepustnicy wskazują zatrzymanie się przepustnicy i pod sam koniec całkowite otwarcie. https://youtu.be/8Xgpxlh38os Mam wrażenie, że w czasie jazdy jest podobnie. Na postoju nie mogę utrzymać obrotów 1500 bo albo wskazuje na 2k obr. lub więcej a jak puszczam gaz to spada do jałowych. Przepustnica nawala?
  4. maras78

    Przewody podciśnienia serwo

    Odkopie troche temat. Przytrafiło mi się dokładnie to samo. Mam nowy zaworek.I planuje go oczywiście podmienić. W jaki sposób najlepiej podgrzać przewód (bo chyba na zimno ciężko będzie wymienić ten zaworek). Opalarka? Gorąca woda? Czy konkretnie delikatnie palikiem?
  5. Od pewnego czasu tylna wycieraczka a w zasadzie silnik lub przekładnia w moim kombi wydaje dziwne świerszczenia. A wycieraczka nie pracuje płynnie tylko ma takie jakby przeskoki. Zawsze wraca na zwoje miejsce i bez problemu pracuje w całym swoim zakresie. Czy ktoś spotkał się z takim przypadkiem? Rozglądać się za silniczkiem czy kwestia przesmarowania?
  6. Ja montowalem cala taka rure w wakacje. Zrobilem na niej ok. 15 000km. Narazie bez problemu. Wszystko ok. Masz 2 lata gwarancji. Ale starej nie wywalałem jak obecna padnie to wspawam sam łącznik do oryginalnej.
  7. maras78

    Problem z szarpaniem 2,0T

    Zerknij na korekty dlugoterminowe. Moze gaz je rozjechal
  8. maras78

    Zenit- u kogo strojenie?

    Miałem w x16xel Zenita. Bardzo prosto się reguluje ten sterownik. Kup kabelek pobierz program i działaj. Zamów jeszcze filterki i masz zestaw do serwisu. Za wszystko zapłacisz mniej niż jeden serwis w warsztacie.
  9. Nie nie montowałem. Mam obecnie wahlera trzyma przy obecnych temp. 75-76 st. w trasie. Jakoś nie mam czasu i no i chęci podmienić. Może przy wymianie oleju bo mi się szykuje.
  10. maras78

    Vectra C Z20NET by NoFun Tablet 7''

    Zrób porade i wykaz niezbednych gratow. Czy zawór jest jakos regulowany lub stosuje sie odpowiednia spreżyne w zależnosci od doładowania?
  11. maras78

    Vectra C Z20NET by NoFun Tablet 7''

    O prosze. Obeszlo sie bez zmiany w sofcie? I naprawde nie sypie bledami? Opisz co tam dokladnie zrobiles. Chetnie bym u siebie zamontowal.
  12. maras78

    Ktos z Zielonej Gory?

    Kilka osób moż by sie znalazlo...
  13. Temp. Podaje zawsze z menu wskazowka raczej malo dokladna jest. Trasa plaska jazda spokojna temp otoczenia nie przekraczala 10st. . Jak jade z przyczepa latem to 90 mam.
  14. No i dotarł termostat. Ogólnie gdyby nie brak wycentrowania rdzenia powiedziałbym, że wykonanie niezłe (lepsze na oko jak Wahler). Ale zabrałem się za testy. Dla porównania "gotowałem" razem z wyciągniętym niedawno Gates. Gates puszczał już przy 75-76st (jak był w aucie otwierał się przy 73st). Mera puszcza bączka przy 85st. Jeśli miernik zawyża 2-3st. to mera otwiera się właściwie. Przy 88st. obydwa są maksymalnie otwarte ale Mera ma ze 2x większą szczelinę. Gates przy jeździe miejskiej prawdopodobnie miał zbyt mały przepływ i auto szybko wchodziło pod 100st. Po kilkukrotnym schładzaniu i grzaniu mera się ładnie wycentrowała, na początku myślałem, że rdzeń będzie się przycierał i zacinał. Dzisiaj Wahler w trasie nagle podbił temp. do 85st i tak sobie trzymał między 85-88 przez kolejne 20km. W mieście zachowywał się właściwie. Może dopiero się układ w pełni odpowietrzył. Jutro rano się przekonam. Jeśli będzie trzymał 76. Wylatuje i testuje Mere.
  15. Fotki poprawione Wahler otwiera się przy 76 (pomiar) pomimo opisu 82. Oczywiście, że sam wkład do neta. Czekam na odpowiedź z MERA edit No i zamówiony termostat Tv-182.82stC MERA. Jak przyjdzie zdam relacje.
×