Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Miły

Forumowicz
  • Content Count

    12971
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    10

Miły last won the day on July 21

Miły had the most liked content!

Community Reputation

148 Good

About Miły

  • Rank
    Pasjonat
  • Birthday 10/30/1972

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Międzyzdroje
  • Zainteresowania
    Różne, różne :)

Dodatkowe pola

  • Województwo
    zachodniopomorskie
  • Auto
    VC 2,0T GTS Z20NET i LPG :)
  • Oddział VKP
    Zachodniopomorski

Recent Profile Visitors

7690 profile views
  1. Jest to wykonalne ale bardzo ciężko wcisnąć te zabezpieczenia żeby wysunąć te bolce. Zdemontuj sobie akumulator i jego podstawe, będziesz miał lepszy dostęp. I dobrze załóż ten teflonowy łącznik, bo jak założysz odwrotnie, to jak kolega wyżej biegów nie wyregulujesz.
  2. Założę nowy temat, Jako, ze robiłem ostatnio lampy przedliftowe czyli rozklejanie, malowanie środków, polerowanie, to niejako przy okazji zrobiłem filmik z tego procederu Lampy chociaż przedliftowe, były sklejone fabrycznie na ten klej silikonowo-podobny (nieraz się takie trafiają) taki jak w poliftach, więc walka z rozklejeniem jak w poliftowych.
  3. Ostatnio robiłem przedliftowe lampy, malowanie środków, rozklejanie, polerowanie, okazało się, że nie są sklejone na klej butylowy. Więc walka była jak z poliftowymi, nagrałem przy okazji filmik - może się przyda
  4. W filmiku staram się wyjaśnić jak można samemu wyregulować mechanizm zmiany biegów w vectrze c, ze skrzynią F40 na linki. Jeżeli nie są uszkodzone inne elementy jak sam mechanizm, wybierak lub luz na jabłku, to można na początek spróbować wyregulować biegi, może pomoże a na pewno nie zaszkodzi. W VC reguluje się w miarę szybko i nie potrzeba do tego specjalistycznych narzędzi.
  5. jAK DOSTAC SIE DO CHLODNICZKI KLIMATYZACJI Opel Vectra B 1998r 2.0 dizel

  6. Właśnie patrzę na zdjęcia i widzę źle założony łącznik teflonowy Dobrze, że ogarnąłeś i działa
  7. A jak masz wciśnięty grzybek, to wybierak w skrzyni jest zablokowany ? nie możesz nim ruszać ? Dobrze wszystko poskładałeś ? Musi coś być nie tak, ten cały mechanizm zmiany biegów co jest za łącznikiem teflonowym nad sankami, dobrze ułożyłeś ?
  8. Dziwne, robiłem regulacje w kilku X16XEL i nigdy nie było problemu. Jesteś pewny, że dobrze w skrzyni blokujesz ?
  9. Ta skrzynia to akurat D16 z lanosa( bo tylko te wytrzymują Nm przy tym silniku) ale to to samo co oplowskie. A nie masz tam przypadkiem takiej zaślepki ze sprężynką jak na zdjęciu poniżej ? wtedy wystarczy ją wcisnąć (zamiast wiertełka) przy odpowiednim ustawieniu wybieraka. [/img]
  10. Dzięki Regulacje F40 w sumie mógłbym zrobić ale gałke już tak dawno wymieniałem i nie mam oryginalnej, więc nie mam jak
  11. Dosyć częsta przypadłość w VB, bardzo ciężko wchodzi 1 i 2 bieg oraz wsteczny. Przeważnie wystarczy regulacja, jeżeli nie pomoże to najczęstszą usterką jest zużyty teflonowy łącznik przy wybieraku. (awarie skrzyni i grubsze tematy pomijam) W związku z tym, że wymieniałem ostatnio skrzynie w VB, zrobiłem filmik z regulacji biegów, jakoś nie widziałem na forum takiej porady, jak jest to można temat skasować. Może się komuś przyda.
  12. odczytanie błędów to podstawa. Kontrolka mruga szybko czy się świeci ciągle ?
  13. Przeniosłem, następnym razem zakładaj temat w dziale do tego przeznaczonym
×
×
  • Create New...