Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Miły

Forumowicz
  • Ilość treści

    12 967
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    9

Miły wygrał w ostatnim dniu 24 Lipiec 2018

Miły ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

137 Good

O Miły

  • Ranga
    Pasjonat
  • Urodziny 1972.10.30

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Międzyzdroje
  • Zainteresowania
    Różne, różne :)

Dodatkowe pola

  • Województwo
    zachodniopomorskie
  • Auto
    VC 2,0T GTS Z20NET i LPG :)
  • Oddział VKP
    Zachodniopomorski

Ostatnio na profilu byli

6 641 wyświetleń profilu
  1. Właśnie patrzę na zdjęcia i widzę źle założony łącznik teflonowy Dobrze, że ogarnąłeś i działa
  2. A jak masz wciśnięty grzybek, to wybierak w skrzyni jest zablokowany ? nie możesz nim ruszać ? Dobrze wszystko poskładałeś ? Musi coś być nie tak, ten cały mechanizm zmiany biegów co jest za łącznikiem teflonowym nad sankami, dobrze ułożyłeś ?
  3. Dziwne, robiłem regulacje w kilku X16XEL i nigdy nie było problemu. Jesteś pewny, że dobrze w skrzyni blokujesz ?
  4. Ta skrzynia to akurat D16 z lanosa( bo tylko te wytrzymują Nm przy tym silniku) ale to to samo co oplowskie. A nie masz tam przypadkiem takiej zaślepki ze sprężynką jak na zdjęciu poniżej ? wtedy wystarczy ją wcisnąć (zamiast wiertełka) przy odpowiednim ustawieniu wybieraka. [/img]
  5. Dzięki Regulacje F40 w sumie mógłbym zrobić ale gałke już tak dawno wymieniałem i nie mam oryginalnej, więc nie mam jak
  6. Dosyć częsta przypadłość w VB, bardzo ciężko wchodzi 1 i 2 bieg oraz wsteczny. Przeważnie wystarczy regulacja, jeżeli nie pomoże to najczęstszą usterką jest zużyty teflonowy łącznik przy wybieraku. (awarie skrzyni i grubsze tematy pomijam) W związku z tym, że wymieniałem ostatnio skrzynie w VB, zrobiłem filmik z regulacji biegów, jakoś nie widziałem na forum takiej porady, jak jest to można temat skasować. Może się komuś przyda.
  7. odczytanie błędów to podstawa. Kontrolka mruga szybko czy się świeci ciągle ?
  8. Przeniosłem, następnym razem zakładaj temat w dziale do tego przeznaczonym
  9. hejka Miły,

    nie umiem sobie poradzić z moim problemem i pozwoliłem sobie do Ciebie napisać jako że uwazam ze masz bardzo dużą wiedzęw OPCOM. A mianowicie problem polega na tym ze zaktualizował mi się system z Windows 7 do Windows 10 i niestety jak na Windows 7 opcom ladnie dzialal tak na Windows 10 przestal działać. Próbowałem różnych sterowników i niesety opcom nie chce mi działać, jednie co system wykrywa sprzę ale niestety program nie widzi interfejsu. Pomógłbyś mi rozwiążać ten problem, będę wdzięczny. Zastanawiam się od czego zacząć, może od dobrych sterowników, które mógłbyś mi polecić .... ?

  10. Musisz trochę pojeździć z 20km i kontrolki zgasną. Po prostu jak paliłeś gume dłużej, to sterownik ABSu i TC zwariował i je odłączył. Na hamowni to normalne jak robimy pomiary, bo tylko przednie koła się kręcą. No chyba, że urwał się przewód od czujnika ABSu
  11. A jak wysoko podniosłeś to auto? Lewarek oryginalny czy inny?
×
×
  • Utwórz nowe...