Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

ANDRE7728

Forumowicz
  • Content Count

    94
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

3 Neutral

About ANDRE7728

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 10/26/1984

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    podkarpackie
  • Auto
    OPEL Signum 2.0T 2003r.

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Aha ok tylko ja planuję sam wymienić sprzęgło. Jeśli to nie tajemnica ile za wymianę sprzęgła Tobie policzyli?
  2. Witam panowie. Proszę polećcie mi jakiś dobry zakład do ogarnięcia jednomasy do z20net (wyważenie, obicie kevlarem i dotoczenie kołków ustalających) najlepiej z południa. Z góry dzięki.
  3. Witam.  Mam pytanie o ile to nie tajemnica to gdzie robiłeś wyważenie, dotoczenie kołków do zestawu sprzęgła na jednomasie do z20net . Firma z Podkarpacia

    1. rudiksax
    2. ANDRE7728

      ANDRE7728

      Jak cenowo sie to przedstawia? 

    3. rudiksax

      rudiksax

      Nie pamiętam dokładnie ale coś między 300-400zł bez obicia kevlarem bo już miałem tarczę z EVO 8 obitą

  4. Jednomas jest u mnie nie wiem dlaczego jeszcze jest w ogloszeniu. Cale 100zł za sam jednomas. Dobry deal.
  5. Z ręką na sercu zajęło mi to cały dzień, ale robiłem to dla siebie bez pośpiechu, dokladnie ze zdejmowaniem pokrywy rozrzadu i resetem napinacza balansu. Wieczorem samochód już mruczał 🙂, tych oringow co nie miałem smarowalem smarem silikonowy. Zero wycieków. Odkrecenie kata mogło by przyspieszyć pracę albo opóźnić w moim przypadku (strach przed urwaniem szpilki/śruby). Miałem wydrukowaną instrukcję i po przemyśleniach co i jak wolałem zostawić turbo i kata .
  6. Nie trzeba! Jak masz kanał, i dojście z gory i dołu. I kropka w temacie.
  7. Nie trzeba kata odkręcać jak masz kanał, tylko wydech od kata i to wszystko. Nie mówię tego z samej teorii tylko praktyki. Trzeba miec dojscie z góry i dołu. Nie uśmiechało mi sie kata odkręcać bo wiadomo jak jest z tymi sróbami.
  8. Yeep, plug and play. Pasuje wszystko prócz mocowania podpory(prawy długi cały) , chyba że wymieniasz tylko same półosie bez przedłużki(prawy) Podstawa to skrzynia F40,z takiej mają być półosie. Oryginały z z20net są jak zapałki przy tych z z28net, lub 3.0 CDTI, lub saaba 1.9 biturbo(180km)
  9. Wbrew opiniom da się wymienić pompę wody bez demontażu turbo i kata, mi się udało, potrzeba dużo cierpliwosci i troche kluczy, przedłużek, przegubów itd. Odkręcasz, rurę turbo, obudowę termostatu, rure wodną i da sie wszystkie śróbki odkręcić przy pompie. Powodzenia i cierpliwości heh.
  10. Oki dzięki. Teraz tylko list do mikołaja i czekać😁
  11. Czyli kupować wylogowanego Cida z ramką z przejsciówki, panel klimy i opkiem ogarne wszystko tak?
  12. Witam. Mam pytanie odnośnie, czy CID przedpift zadziała sam bez radia, tylko z rolkami na kierownicy? Już wyjaśniam: mam Siga 2003 z radiem ncdc 2013, wstawiłem radio Pioneera z bluetooth, żeby działał stary Cid musiałem rozebrać radio i samą płytkę ukryć, dzięki temu zabiegowi dziala bc i mozna tym sterować przyciskami na kierownicy. Teraz chce zmienic kiere( już mam z polifta wraz z poduchą),moj Cim (DL) obsługuje rolki tak że git. Chce założyć CIDa polifta i z kiery go wysterować plus moduł pod radio Pioneer aby rolki go obsłużyły. Wiem że trzeba panel klimatronic i kostki fakra tylko pytanie co jeszcze? Jak to ogarnąć? Pozdrawiam Andrzej
  13. Hej ,niestety nie bo ich nie wymieniałem na nowe, posmarowałem smarem silikonowym i założyłem ,do tej pory trzyma.
  14. U siebie nie wymieniałem, w sumie nowy i stary łańcuch były tej samej długości to i koła zębate się trzymały tylko plastik nie wytrzymał próby czasu
  15. Witam. Tak podejdzie. Polecam wejść w kontakt z kolegą "Pałasz" może zaoszczedzisz parę "groszy".
×
×
  • Create New...