Jump to content

W dniu dzisiejszym została dodana do menu forum wyszukiwarka google 

Link google

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

aviko

Forumowicz
  • Content Count

    241
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

aviko last won the day on September 16 2012

aviko had the most liked content!

Community Reputation

23 Neutral

About aviko

  • Rank
    Średnio obeznany
  • Birthday 10/23/1978

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Poznań
  • Zainteresowania
    regeneruję przepalone żarówki i naprawiam zepsutą żywność

Dodatkowe pola

  • Województwo
    wielkopolskie
  • Auto
    VC '07 kombi Z19DTL

Kontakt

Recent Profile Visitors

2295 profile views
  1. ech, czlowiek sie cale zycie uczy. a ja durny zawsze browara pod fotel chowalem
  2. moze nie do konca wtyczka ale jest jakies pokretlo po lewej stronie schowka i jak przekrecam to sie otwiera dziurka idzie od tego gumowa rurka gdzies w strone nagrzewnicy
  3. nikt nie sugerowal ze jestes leszczem, po prostu nieznajomych traktuje z pewna doza nieufnosci. wnioskuje po tym ze masz watpliwosci co do dpf ze wczesniej miales zafire bez dpfa. u mnie przy ruchu miejskim wypala sie mniej wiecej raz na bak. dobrym sposobem jest po zauwazeniu wypalenia dpfa jest skasowanie bc, np bc2 zaraz po zakonczeniu wypalania. pomoze to przy ewentualnym sprawdzaniu ile km przejechales od ostatniego wypalania. jesli wypalanie przebieglo prawidlowo i zostalo ukonczone to nie ma prawa przy sprawnym silniku przybyc oleju, warto dla pewnosci przed zgaszeniem silnika zawsze sprawdzic chwilowe spalanie czy przypadkiem nie wypala sie wlasnie. oczywiscie interfejs jak najbardziej sie przyda przy sprawdzaniu stanu dpf. tez na poczatku jezdzilem z laptopem w aucie ale po roku mi przeszlo
  4. taaa... juz to widze jak forumowiczowi z dwutygodniowym stazem i 3 postami sie ktos podlozy jedzie mi tu czolg? kup se na focalprice albo dealextreme i nie zawracaj chlopie ludziom d***.
  5. a przeczytales co napisalem o 22:00 ?
  6. nie wiem, moze to ja dzis zmeczony jestem, czego nie ogarniam, napierw piszesz o cimie, teraz masz ten sam problem z centralnym. zdecyduj sie chlopie o co ci chodzi.... czas oczekiwania musi zejsc sam... na wlaczonym zaplonie i najlepiej podlaczonym prostowniku jesli jest liczony w godzinach bo ci padnie bateryjka... czekac i nic nie dotykac, kazdorazowe wylaczenie zaplonu - prawdopodobnie czas liczy od nowa ale nie wiem, nigdy nie doprowadzilem do takiej sytuacji
  7. no to za niewylogowanego bez pinu powinien zaplacic mniej
  8. jesli to dziala tak samo jak z immo to (z manuala): The security wait time is also important, because when a wrong security code has been entered, the system will lock up itself, for some time. In that case, you have to wait, and try again only, if the Security Wait Time is inactive here. Possible values can be anything from 10 seconds, to 21 hours! If you somehow managed to create a long Security wait time, please connect a battery charger to the car, and leave the ignition on. Possible Security Wait Times intervals: (hh:mm:ss) 00:00:10, 00:10:00, 00:20:00, 00:40:00 01:20:00, 02:40:00, 05:20:00, 10:40:00 21:20:00 (Yes! 21 hours, 20 minutes can be the longest one here ) Napisz do kolegi Wlodarski1 to ci temat ogarnie
  9. nie szkoda czujnika i sterownika poduszek? najprosciej wystrzelic poduszke podajac zasilanie na zlacze idace do zapalnika, radze uzyc dlugiego przewodu i osobnego zrodla zasilania i odpalic to z bezpiecznej odleglosci, wyprowadzajac kabel na zewnatrz auta i zamknac samochod tak aby nikogo nie bylo w srodku jak widac wystarczy bateria 9V
  10. U mnie tez czuc taki specyficzny gryzacy odor jakby topionego czy wrecz palonego plastiku w spalinach. Tez sie nad tym zastanawialem.
  11. Czyli działało i przestało nagle działać? Czy nie działało od samego początku jak posiadasz auto?
  12. no jak czerwona dioda power nie swieci to jak ma dzialac? albo cos z gniazdem usb albo z kablem, albo moze poszli do lasu? a jak wpinasz fejsa do gniazda w aucie to dioda sie zapala?
  13. mam to samo od jakiegoś czasu, sprężyna jest przy pedale sprzęgła:
  14. dobra, widze ze nie masz pojecia o czym napisalem, pogooglaj co to jest OTG zamulony z rana jestem, chodzilo o otg a nie otp http://allegro.pl/przejsciowka-adapter-mini-usb-b-usb-a-host-otg-i2734997676.html to jest tylko przejsciowka sama w sobie, urzadzenie musi obslugiwac taka funkcje jak host otg chodzi o to ze np tablet czy telefon jest urzadzeniem usb (jak myszka, klawiatura, skaner, pendrajw itp) a nie hostem (jak komputer do ktorego podlaczamy urzadzeniami usb jak myszka, klawiatura, skaner, pendrajw)
×
×
  • Create New...