Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

disaster

Forumowicz
  • Content Count

    172
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutral

About disaster

  • Rank
    Średnio obeznany

Dodatkowe pola

  • Województwo
    łódzkie
  • Auto
    Vectra B 1,6 16V CD

Kontakt

Recent Profile Visitors

290 profile views
  1. Może masz za słaby alternator, może coś ze wzbudzaniem, może regulator, może styki, może się pasek ślizga. Przyczyn może być wiele. Efekt jest taki, że masz za mało prądu.
  2. Znaczy to, że masz ujemny bilans energii. Alternator daje mniej prądu niż wymagają urządzenia,
  3. Tak - ta osłona tak ma Ja upchałem wełnę mineralną
  4. Podepnij Opcoma lub coś w ten deseń i porównaj wartość zadaną i rzeczywistą położenia zaworu EGR. Wtedy będziesz wiedział czy to zawór czy co innego.
  5. Do mierzenia napięcia na aku wystarczy w zupełności. Do mierzenia różnicy napięcia na zaciskach alternatora i aku wypadałoby użyć czegoś lepszego. W końcu mamy do czynienia z prądem wyprostowanym, a nie stałym Inna sprawa, że jedne miernik marketowy pokaże 14,4, drugi 14,6 i nie ma co dogmatycznie udowadniać, że pierwsze jest dobre, a drugie be.
  6. No i tutaj pojawia się problem - ja swojego czasu do konwertera usb-com, do którego był podpinany interface do Lanosa szukałem sterów kilka dni. Generalnie zaczynasz od sprawdzenia w menedżerze urządzeń VID i PID urządzenia. Potem szukasz na stronie producenta chipu. Zazwyczaj idze znaleźć.
  7. Musisz znaleźć sterowniki do interace'u a konkretniej do modułu USB-COM, które umożlwią Ci ustawienie takiej prędkości.
  8. Podstawowe pytanie czym mierzysz. Jeśli mierzysz multimetrem z marketu za 15zł, to sobie ten pomiar można... Co do różnic napięcia na zaciskach aku i alternatora - różnica jest o spadek napięcia na przewodach/zaciskach. Jeśli różnica wynosi 1V bez obciążenia to styki są do d... Prawdopodobnie problem z umasowieniem. Co ciekawe przy problemach z połączeniem aku - altek, a nieuszkodzonym uzwojeniem wzbudzania - problem lubi się pogłębiać. Im niższe napięcie na aku, tym większy prąd wzbudzania i tym wyższe napięcie na altku.
  9. Ja obstawiam pierdołę. Miałem ostatnio bardzo podobny problem. Pomiędzy 2 a 2,5 tysiąca szarpała gadzina jak głupia, a po wciśnięciu sprzęgła gasła. Sparciały był wężyk od map sensora, który pękł. Po wymianie wężyka wszystko wróciło do normy.
  10. Kupujesz grube rękawice i suchy lód (zestalony CO2). Jeśli nie ma "dziobów" w blasze, to przykładając kawałki suchego lodu (im cieplej na zewnątrz tym lepiej), masz szansę w sposób w miarę bezśladowy to wyciągnąć.
  11. No tak, nawiasem mówiąc niezły syf w tym złączu. Spinam na krótko i zobaczymy. BTW jaka jest żywotność takiej sondy?
  12. Kat też siedzi na swoim miejscu i jest w miarę świeży. Rok 1997.
  13. Poza tym jakie napięcie masz na aku przy włączonym i wyłączonym silniku?
×
×
  • Create New...