Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

mtomek1

Forumowicz
  • Content Count

    31
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About mtomek1

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 03/06/1975

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    lubelskie
  • Auto
    Vectra B 2,0 kombi DTI 16V

Kontakt

  • GG
    21485969
  1. Klima sprawdzona lampą UV i płynem Ludwig i nic nie widać (brak wycieków), znaczy chyba że dobrze.
  2. Witam. Piszecie o naprawie TID`a, nie świecących pikseli, a co z guzikami które znajdują się nad wyświetlaczem służącymi do ustawiania zegara. Czy na to też jest jakaś rada? U mnie oprócz brakujących pikseli nie działają również te guziki i nie mogę ustawić zegara. Żeby przestawić zegar np z czasu zimowego na letni i na odwrót, muszę odłączyć akumulator żeby się zresetował i ustawił z RDS.
  3. Dzięki za podpowiedzi. Wczoraj, jak sugerowano sprawdziłem bezpieczniki i przekaźniki i wszystko ok tak jak myślałem bo inaczej chyba nie chodziłby również nawiew, a ten działał bez zarzutów. Podjechałem na warsztat i tam po podłączeniu maszyny do układu klimy, urządzenie odzyskało jedynie 60 g czynnika, dodam że w lipcu 2010 klima była nabijana. potem cały układ napełniony został azotem do ciśnienia 20 bar i ciśnienie w układzie klimy utrzymywało się tak przez 25 min. Po czym przeprowadzono cały proces nabijania układu klimy - próżniowanie, kontrast, olej i czynnik. Czy jest jakiś wyciek jeszcze nie wiem, bo wczoraj nie było czasu na sprawdzenie, jadę tam dziś i się okażę. Mam jednak nadzieje że będzie wszystko ok. Co do ilości czynnika to jak napisał WOOCASH w DTL 900 gram, a DTI - 750 gram. Zresztą jest na naklejce znamionowej od klimy na przedniej belce pod maską nad lampą po stronie kierowcy. "pietreksz" może u ciebie też uciekło w tajemniczy sposób ale nie na tyle żeby sprężarka przestała chodzić, bo u mnie właśnie tak było, i stąd ta wyższa temp w układzie.
  4. (...) jeśli mimo włączenia przycisku ECO nie ma spadku obrotów to prawdopodobnie sprężarka albo niesprawna albo nie ma napięcia albo błahostka wtyczka zaśniedziała lub też bezpiecznik / przekaźnik. przyjmując że oczywiście czynnik jest w układzie. Mam właśnie podobny problem z klimą. Po włączeniu/wyłączeniu przycisku ECO nie ma spadku obrotów i klima nie działa. W zeszłym roku było wszystko ok, klima była sprawdzana, odgrzybiana i nabijana. Mam nadzieje że to właśnie ta błahostka o której piszesz, tylko jak byś mógł podpowiedzieć gdzie szukać owej wtyczki (rys., foto). Jeśli chodzi o bezpiecznik to nie wpadłem na to, zacznę od tego właśnie ale mimo wszystko proszę o wskazówki dotyczące wtyczki.
  5. mtomek1

    Bagażnik

    Witam Zdaje się że mam ten sam problem, też mi się zaciął bagażnik. Mam tylko pytanie: jak otworzyć awaryjnie bagażnik? Z resztą może jakoś sobie poradzę bo już raz naprawiałem wkładkę.
  6. Dzięki za wskazówki. Pasek owszem był sprawdzany ale już jakiś czas temu i być może tam tkwi problem. Wstawiam niedługo auto do lakierni bo miałem niewielką stłuczkę (wjechał we mnie chińczyk) i zlecę sprawdzenie paska i napinacza oraz innych elementów związanych z ewentualną usterką.
  7. Witam, miałem ten sam problem. Rozwiązanie jest proste, po rozebraniu boczku drzwi i zerwaniu części folii należy wyregulować mechanizm podnoszenia szyb - śruba w tylnej części drzwi, przesmarować tylną prowadnicę szyby najlepiej silikonem w sprayu (jak pisali Koledzy wcześniej) i wszystkie elementy krzyżaka mechanizmu które widać. W celu posmarowania przedniej prowadnicy, która jest głównym powodem przechylania się szyby do przodu podczas podnoszenia, nie trzeba rozwiercać żadnych nitów i wyciągać tego czarnego trójkąta (czujnik poduszek bocznych) tylko odkręcić głośnik i naszym oczom ukaże się przednia prowadnica, którą również należy dokładnie przesmarować silikonem. Po przeprowadzeniu tego zabiegu szybka lata w górę i w dół jak z fabryki. Dla tych co rozbierali drzwi robota na ok 15 min + 1 piwo, dla pozostałych 30 min + 2 piwa. Pozdrawiam
  8. Mam to samo, też nie wiem w czym tkwi problem.
  9. Witam. Sprawa dotyczy wspomagania. Generalnie działa bez zarzutów ale wystarczy że popada deszczyk i zrobi się parę kałuż, a wspomaganie się zacina. Objawia się to w następujący sposób: w czasie jazdy w deszczu wspomaganie zacina się w momencie ostrego skręcania (parkowanie, ostre zakręty lewo, prawo), po czym słychać przez chwilkę charakterystyczny pisk paska klinowego, a następnie objawy znikają, pasek nie piszczy a wspomaganie działa jak nowe. Kiedy kontynuuje jazdę wspomaganie nie zacina się więcej ale wystarczy że zaparkują samochód na jakiś czas i znowu to samo (oczywiście tylko wtedy jak jest mokro). Gdzie tkwi problem? Czy pasek klinowy ma coś wspólnego ze wspomaganiem, i czy jest on samonapinający się? Jeśli tak to dlaczego piszczy? Zaznaczę że sam pasek klinowy jest dobry. Z góry dzięki za porady.
  10. Polecam Hanesco w Parchatce, niedawno wymieniałem szybę w tym zakładzie (podobno jeden z najlepszych w tych okolicach) cena za szybkę przyciemnianą z pasem z wymianą zdaje się że 360zł. Ja zapłaciłem jeszcze po starej cenie 320zł. wymiana praktycznie od ręki 2-2,5h tylko trzeba się wcześniej umówić na konkretną godzinkę i po sprawie. Telefon kontaktowy do firmy: 081 882 85 00; 0 505 177 087
  11. Dzięki wszystkim za porady. Znalazłem już manetkę do kupienia i ją wymienię, a ze starą się pobawię i rozbiorę żeby zobaczyć co i jak może kiedyś się przyda. pzdr. Temat można zamknąć.
  12. Dzięki za info. Może ktoś ma jakiś schemat tej manetki albo jak to wygląda w środku żeby można było to później poskładać jak się te elementy rozlecą.
  13. Witam. Proszę o podpowiedz, czy manetka kierunkowskazów jest rozbieralna i czy da się naprawić, czy też pozostaje tylko wymiana? Zaczęło się bowiem psuć. Niby kierunki działają ale manetka dostała luzu i nie odbija dokładnie (zwłaszcza po włączeniu lewego kierunku). Proszę o poradę czy da się to naprawić czy nie. Z góry dzięki. Sprawa dotyczy Vectry B (troszkę się pomyliłem sorki)
  14. Sorki ale miałem mały problem z kompem i przez jakiś czas byłem odcięty od neta. Postaram się to nadrobić. Dopinam foto W zaznaczonym miejscu jest podłączona linka o której wspominałem, jest ona z tyłu siedzenia
  15. Witam. Mam ten sam problem. Pękła mi szybka na samym środku na dole. Pęknięcie wylazło spod uszczelki i zupełnie nie wiem dlaczego, nic nie uderzone ani żaden kamień, ot tak sobie pękło. Teraz ryska ma jakieś 15 cm. Wybieram się właśnie na wymianę szybki mam nadzieje że więcej się nie będzie to działo. Operacja wymiana 320 PLN. Pzdr.
×
×
  • Create New...