Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Baryla

Forumowicz
  • Ilość treści

    142
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

11 Neutral

1 obserwujący

O Baryla

  • Ranga
    Średnio obeznany
  • Urodziny 1979.11.26

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa-Targowek / Zamosc

Kontakt

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    VC z19dth

Ostatnio na profilu byli

1 044 wyświetleń profilu
  1. Pytanie do tych co juz wymieniali kostke na ta z zestawu naprawczego ASO - o jakiej srednicy przekroj nalezy zastosowac z tych dostepnych w paczce? 0,35mm i 0,50mm juz na oko wygladaja mi na zbyt cienkie. Sklaniam sie w kierunku 2,50mm, chociaz 1,00mm tez wyglada juz solidnie. Czy zbyt duza srednica moze byc problemem?
  2. JarekS - dzieki za porade. Mnie co prawda dopadla bolaczka ze sterowaniem obiema strefami na raz, ale jak widac z dyskusji i tu tez moze sie przydac ta porada.
  3. Jesli w angliku raczka do otwierania haka znajduje sie po tej samej stronie (czyli po lewej) to nie powinno byc z tym problemow. Co do sprawy papierkowej to ja zrobilem to dopiero przy okazji przegladu technicznego. Na stacji dostajesz papier do wydzialu komunikacji, ze jest hak i przeszedl poprawnie badania. W WK wbijaja Ci pieczatke HAK do dowodu osobistego i z takim wpisem wracasz do tej samej stacji po pieczatke z waznoscia badania. Pamietaj, ze to musi byc ta sama stacja na ktorej wykonales badanie - inaczej zaplacisz drugi raz za badanie...
  4. Do kombi to standardowo powinni dawac wzmacniane... Na poczatku troche plomby bola w zebach przy 'spiacych policjantach' ale szybko czlowiek sie przyzwyczaja. No i samochod 'trzyma poziom'
  5. EGR sie zablokowal. Mialem tak jakis czas temu i w ASO udalo sie rozbujac elektromagnes Tech'em. Objawy byly identyczne. Wyjac, wyczyscic, zalozyc i jezdzic
  6. Wersja

    11 pobrań

    Zanabylem sobie ostatnio manetke do tempomatu. Troche nabrala mocy prawnej w kuchni pod stolem i trzeba bylo ja w koncu zalozyc. Sam szukalem porad jak to bezproblemowo przeprowadzic, ale w koncu nic nie znalazlem i robilem na wyczucie. W sumie nie ma wielkich komplikacji ale moze komus sie przyda gdyby byl bardziej wystraszony ode mnie Na poczatek zdejmujemy oslone kierownicy (fotek z tego nie zamieszczam, bo pelno na forum). Generalnie dwie sruby od przodu za zaslepkami i trzy od dolu. Efekt - obudowa odkrecona i mozna zdjac Sama manetka wyglada tak: Po rozkreceniu obudowy przy kierownicy naszym oczom ukazuje sie mniej wiecej taki widok: Wyciagamy manetke na zewnatrz (nalezy odchylic taki plastik zabezpieczajacy na gorze) A tu juz wysunieta manetka (tu mamy 2 zabezpieczenia - jedno zaznaczone strzalka, a drugie jest od dolu - identyczna zasada) Na ponizszych zdjeciach zaznaczone sa miejsca na manetce o ktore zaczepiaja te zabezpieczenia: Pozostalo jeszcze wypiac manetke z kostki i mamy juz polowe roboty za nami W ta wtyczke mamy wpiac kabelek z manetki (po zdjeciu tej zaslepki z niebieskim czyms): No i wsunac spowrotem wszystko na swoje miejsce: A tak wyglada efekt koncowy: To co zauwazylem: Tempomat wlacza sie dopiero przy predkosci wiekszej niz 30km/h
  7. Ja mialem identyczny przypadek u siebie - podczas jazdy w ulewie jedna wycieraczka zostala w pozycji pionowej i skonczyla sie beztroska jazda. Za ~120-150pln kupilem caly mechanizm i wymienilem. Nie ma sensu bawic sie w podmiane tego plastikowego elementu bo nie wiesz za ile padnie CI kolejny. U mnie dodatkowo zgielo sie to ramie, wiec nie bylo sensu bawic sie w detale.
  8. Smiga, smiga - ostatnio robilem przeglad i wbijalem hak do dowodu wiec potwierdzam wypowiedz Piotrka. Sprezyny wzmacniane tez sie przydaja - na poczatku troche twardo sie wydaje, ale z czasem mozna sie przyzwyczaic...
  9. Hm... Ja mam tak samo u siebie - dymi sie ropa ktora jest spalana do podgrzewania silnika. Efekt moze nie jest porywajacy szczegolnie na skrzyzowaniu jak ludze pokazuja Ci palcami, ze sie dymi, ale ja sie przyzwyczailem. Mozliwe ze ta swieczka/palnik sie juz konczy ale dopoki mi podgrzewa szybciej silnik, dopoty nie zawracam sobie tym glowy. Dymienie moze byc tez dlatego, ze spaliny po prostu nie maja gdzie uciec. No i na zewnatrz troche wilgotno... Dogrzewanie nie wylaczy sie automatycznie z chwila przekrecenia kluczyka
  10. Pisza, pisza... 10. Operating System Windows CE 6.0 operating system
  11. Koniec koncow stanelo na wyborze Allianz. Mam u nich ubezpieczone juz mieszkanie wiec mialem dodatkowa znizke. Przy moich -50% na OC i -30% na AC wyszlo ~2,2k z rozszerzonym Assistance, zniesionym udzialem wlasnym, utrzymaniem wartosci samochodu na tym samym poziomie przez okres ubezpieczenia, pakiet szyby, NNW za VC z 2005r w wersji Elegance 2.
  12. Zbliza mi sie wielkimi krokami koniec obecnego ubezpieczenia. Czy ktos z forumowiczy moze podpowiedziec gdzie teraz najlepiej ubezpieczyc samochod? Zalezy mi na jakims normalnym Towarzystwie Ubezpieczniowym (odpadaja mBank, Link4 i im podobne). Ubezpieczenie OC + AC. Moze na forum jest jakis przedstawiciel ubezpieczeniowy z Warszawy?
  13. Mialem te oponki u siebie w VB ale w rozmiarze 205/50/17 - fajnie sie prowadzily, moze troszeczke glosniejsze niz sie spodziewalem.
  14. Mam Larka 50.2 od pol roku i nie narzekam. Mapy dzialaja dosyc zadowalajaco i to jest w zasadzie tyle co wymagam od takiego typu urzadzen. Minusem jest dluuuugi czas lapania fixa - okolo 30sek. Tez dopiero po zakupie doczytalem o tym i gdybym mogl wybrac ponownie to pewnie kupilbym Mio Moov 400 (czy jak to sie tam to ustrojstwo nazywa)
  15. Co do spalania, to komputer na wyswietlaczu pokazuje Ci 'prognozowany' dystans jaki mozesz przejechac na podstawie ostatnich bodajze 100km czyli jesli przed dolewka dawalas mu ostro po gazie, to teraz komputer moze myslec, ze Twoj styl jazdy zbytnio sie nie zmienil i te 20litrow zaraz spalisz. Druga sprawa to pytanie ile miales jeszcze w baku paliwa - jak 1 lub 2 litry to rezerwa i tak Ci sie zapali przy ok 8 litrach. Co do termostatu to ja mialem podobnie - silnik nagrzewal mi sie do ok 75, max 80 stopni po ok 15km w miescie, wiec troche dlugo. Po wymianie u Dr Pi - lokalnego znachora i konowala, tfu cudotworcy - temperatura 85stopni pojawia sie po ok 5km w miescie (w ukrytym menu temperatura poczatkowa przy odpalania jest na poziomie 3-4stopni u mnie w garazu, przed jazda czekam az mi sie podniesie do ok 25stopni). Musisz tez wziac pod uwage, ze na zimnym silniku bedziesz mial wieksze spalanie (jak masz nagrzewnice pomocnicza to na bank bedzie Ci wiecej palil). Proponuje wymienic termostat - wydatek w miare przystepny dla kieszeni a juz na pewno bardziej laskawy dla silnika.
×
×
  • Utwórz nowe...