Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

pazdi3

Forumowicz
  • Content Count

    66
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About pazdi3

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 06/25/1978

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Dębica

Kontakt

Dodatkowe pola

  • Województwo
    podkarpackie
  • Auto
    Opel Vectra B 2.0 16V Irmscher
  1. Kierownica podejdzie bez problemu Zmieniałem u siebie w takiej opcji o jaka pytasz (4 ramienna na 3) i wszystko gra
  2. Listwa jest tylko na zatrzaskach Ciągniesz w dół i powinna wyskoczyć Trzeba ją trochę wygiąć, żeby wyszła z osłon słupków ale jest elastyczna więc nie ma obawy, że się złamie Podsufitka powinna lekko opaść A potem trochę gimnastyki i odkręcasz wspomnianą przez Ciebie nakrętkę Trzeba tylko uważać żeby nie pobrudzić za bardzo podsufitki
  3. muszę sprawdzić bo ja mam przedliftowe :-)
  4. jak tam testy Adek? Panowie Nikt na forum nie ma Sonarów? Kto nam pomoże?
  5. kierownica nie musi byc taka sama Ja zakładałem kierownicę sport i taśma pozostała ta sama Ważne, żeby tylko była pod sterowanie lub bez sterowania radiem (a żeby było śmieszniej, to ja mam taśmę poskładaną z 2: podstawa i taśma oryginał, góra z astry II - jest większa średnica krążka, ale po obróbce papierem ściernym wszystko pasuje)
  6. Panowie na sto procent macie uszkodzoną taśmę Obstawiam fakt, że ułamał się wam zaznaczony przeze mnie element Miałem to samo Jak zdjąłem kierownicę i taśmę, to wysypały się odłamki, które w zależności od ułożenia klinowały kierownicę Beny_ns zauważ, że twoja taśma nie siedzi dobrze na dolnych zaczepach (obudowa taśmy nie jest równoległa na całej płaszczyźnie w stosunku do kierownicy) Jak dociśniesz ją i obrócisz kierownicą, to zapewne napotkasz na opór i usłyszysz trzask :-)
  7. dokleję się do tematu Też mam Sonary i silniczki Valeo przedliftowe Jakoś udało mi się to poskładać, ale bolczyki są za krótkie i lampy świecą strasznie nisko :-( Ja bym stawiał na Carello ale nie mam takich i nie mogę sprawdzić
  8. Ja mam w swoim 2.0 kolektor z 1.8 więc są zamienne Musisz tylko zwrócić uwagę na wyjście na zawór EGR
  9. ja też nie widzę tu niczego niezwykłego Popatrz na linię progu Według mnie idzie rownolegle do podłoża na całej długości, więc auto trzyma poziom
  10. a czy te progi są zamienne między poszczególnymi wersjami nadwozia Konkretnie czy do kombi pasują np. z sedana? czy muszą być z kombi?
  11. No ale i tak wszyscy z Vectry zginęli a z Mesia ocalała dziewczynka siedząca z tyłu
  12. Kolejna Vectra http://polskalokalna.pl/galerie/galeria/wy...ie/duze,1141566
  13. jak to mozliwe, że rozpadła się na pół? Coś podejrzanego
  14. po prostu masz spalone żarówki Na VKP masz poradę odnośnie wymiany zarówek w przyciskach http://www.vectraklub.pl/index.php/advices/pokaz/53
  15. Bo w przycisku jest tylko dioda od podświetlenia a działanie przycisku czyli wyłączenie TC sygnalizowane jest na desce rozdzielczej Zresztą w przycisku poliftowym nie ma już "szkiełka" na diodkę sygnalizującą działanie
×
×
  • Create New...