Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

rafałczarny

Forumowicz
  • Content Count

    689
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

rafałczarny last won the day on June 23 2013

rafałczarny had the most liked content!

Community Reputation

27 Best

About rafałczarny

  • Rank
    Obeznany Vectrowicz
  • Birthday 04/22/1979

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Namysłów i Bierutów

Dodatkowe pola

  • Województwo
    opolskie
  • Auto
    VB Sport Caravan X20XEV LPG

Kontakt

Recent Profile Visitors

1359 profile views
  1. To ja przy 40tys zaglądam bo zazwyczaj juz napinacz jest na granicy swojej pracy.
  2. Powinny być c16nz w obu.jedynie może być różnica w osprzrcie typu koła pasowe Powinny być c16nz w obu.jedynie może być różnica w osprzecie typu koła pasowe altka
  3. no opisu dla tej funkcji nie ma, jest tylko okienko Execute! w parametrach pisze tak: O2S Integrator 111st... O2S BML Idle 112 st.. O2S BLM Partial Load 179st.. Witam. BLM skasowany dziś odpalił rano odrazu. Narazie jeździ na benzynie. Potem ponowna regulacja gazu czeka. Dzięki za pomoc. Radosc nie trawała długo znów na benie nie odpala
  4. przewód idzie koła czujnika wałak rozrządu i wału korbowego
  5. Panowie znalazłem te wartości wblokach pomiarowych są różne 112, 178. Teraz kolejne pytanie w funkcjach specjalnych które są jedynie dostępne nie ma wejścia do programowania nie ma nic o BLM . jeśli na ktoś możliwość to sprawdzić i siebie w co dalej wejsc. Natomiast w opelscanerże w funkcjach znalazłem takie coś jak " reset initial coding" co to jest
  6. Aby go uszczelnić musisz zdjasc dolnĄ miskę. Wysunąć to zabezpieczenie tu od góry i wyjdzie w dół. Dajesz nowy oring i po problemie. Lub wymienisz górna miskę na taką bez otworu na czujnik.
  7. Ok sprawdzę to.potem jazda na pb żeby mapy zebral
  8. Panowie podłącze sie pod temat bo za szwgrem w jego aucie( x20xev )mamy podobnie . nie można odpalic na benzynie , po awaryjnym odpaleniu na gazie juz odpala potem . Piszecie o tych rozjechanych mapach. Jak skasować te mapy benzynowe? mam opcom i opelscanera i program do gazu stag 300. Proszę o dokładniejsze informacje.
  9. te czarny element to jest zawór ogrzewania wewnętrznego. podciśnienie powoduje jego otwarcie i puszczenie wody na nagrzewnice
  10. Witam. Osobiście dwa razy zmieniałem u siebie termostat na markowe bo też sie to niepokoiło a dalej mi oscyluje w granicach 82-85 a w miescie 90-95 i po tych zmianach nie było róznicy we wskazaniach na desce. Z tego co sie orientuje to vectry mają mało dokładny wskaźnik. czujniki tez zmianiałem do wskazania na deske. Podłanczając sie kompem pokazuje z ecu srednio o 3 stopinie wiecej .
  11. sprawdź jeszcze wężyk od podciśnienia co idzie od reduktora do kolektora nie idzie czasem gaz . wtedy tez zalewa przy opalaniu . ja tak miałem poszła membrana w reduktorze i gaz szedł do kolektora i musiałem długo kręcić żeby zaplił
  12. wymień ten czujnik i tyle ,tylko na oryginał nie zamiennik bo dlugo sie nie nacieszysz
  13. rafałczarny

    2.0T, ESGI 2

    polecam tu poczytać http://lpg-forum.pl/
  14. rafałczarny

    2.0T, ESGI 2

    ja mam taki sterownik i nie ma szału, Stag jest lepszy bo ma wiecej opcji w programie.
  15. rafałczarny

    Wosk

    tylko nie kładz na całe auto od razu , tylko elementami ...
×
×
  • Create New...