Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

rafałczarny

Forumowicz
  • Ilość treści

    689
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    3

rafałczarny wygrał w ostatnim dniu 23 Czerwiec 2013

rafałczarny ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

27 Best

O rafałczarny

  • Ranga
    Obeznany
  • Urodziny 1979.04.22

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Namysłów i Bierutów

Kontakt

Dodatkowe pola

  • Województwo
    opolskie
  • Auto
    VB Sport Caravan X20XEV LPG

Ostatnio na profilu byli

1 324 wyświetleń profilu
  1. To ja przy 40tys zaglądam bo zazwyczaj juz napinacz jest na granicy swojej pracy.
  2. Powinny być c16nz w obu.jedynie może być różnica w osprzrcie typu koła pasowe Powinny być c16nz w obu.jedynie może być różnica w osprzecie typu koła pasowe altka
  3. no opisu dla tej funkcji nie ma, jest tylko okienko Execute! w parametrach pisze tak: O2S Integrator 111st... O2S BML Idle 112 st.. O2S BLM Partial Load 179st.. Witam. BLM skasowany dziś odpalił rano odrazu. Narazie jeździ na benzynie. Potem ponowna regulacja gazu czeka. Dzięki za pomoc. Radosc nie trawała długo znów na benie nie odpala
  4. przewód idzie koła czujnika wałak rozrządu i wału korbowego
  5. Panowie znalazłem te wartości wblokach pomiarowych są różne 112, 178. Teraz kolejne pytanie w funkcjach specjalnych które są jedynie dostępne nie ma wejścia do programowania nie ma nic o BLM . jeśli na ktoś możliwość to sprawdzić i siebie w co dalej wejsc. Natomiast w opelscanerże w funkcjach znalazłem takie coś jak " reset initial coding" co to jest
  6. Aby go uszczelnić musisz zdjasc dolnĄ miskę. Wysunąć to zabezpieczenie tu od góry i wyjdzie w dół. Dajesz nowy oring i po problemie. Lub wymienisz górna miskę na taką bez otworu na czujnik.
  7. Ok sprawdzę to.potem jazda na pb żeby mapy zebral
  8. Panowie podłącze sie pod temat bo za szwgrem w jego aucie( x20xev )mamy podobnie . nie można odpalic na benzynie , po awaryjnym odpaleniu na gazie juz odpala potem . Piszecie o tych rozjechanych mapach. Jak skasować te mapy benzynowe? mam opcom i opelscanera i program do gazu stag 300. Proszę o dokładniejsze informacje.
  9. te czarny element to jest zawór ogrzewania wewnętrznego. podciśnienie powoduje jego otwarcie i puszczenie wody na nagrzewnice
  10. Witam. Osobiście dwa razy zmieniałem u siebie termostat na markowe bo też sie to niepokoiło a dalej mi oscyluje w granicach 82-85 a w miescie 90-95 i po tych zmianach nie było róznicy we wskazaniach na desce. Z tego co sie orientuje to vectry mają mało dokładny wskaźnik. czujniki tez zmianiałem do wskazania na deske. Podłanczając sie kompem pokazuje z ecu srednio o 3 stopinie wiecej .
  11. sprawdź jeszcze wężyk od podciśnienia co idzie od reduktora do kolektora nie idzie czasem gaz . wtedy tez zalewa przy opalaniu . ja tak miałem poszła membrana w reduktorze i gaz szedł do kolektora i musiałem długo kręcić żeby zaplił
  12. wymień ten czujnik i tyle ,tylko na oryginał nie zamiennik bo dlugo sie nie nacieszysz
  13. rafałczarny

    2.0T, ESGI 2

    polecam tu poczytać http://lpg-forum.pl/
  14. rafałczarny

    2.0T, ESGI 2

    ja mam taki sterownik i nie ma szału, Stag jest lepszy bo ma wiecej opcji w programie.
  15. tylko nie kładz na całe auto od razu , tylko elementami ...
×
×
  • Utwórz nowe...