Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

maniutek111

Forumowicz
  • Ilość treści

    168
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

5 Neutral

O maniutek111

  • Ranga
    Średnio obeznany

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Wyszków / Opole

Dodatkowe pola

  • Województwo
    opolskie
  • Auto
    Vectra B 97' 2.0Di 16V X20DTL
  1. Witam. Odświeżę stary temat ale zarazem dla mnie ważny. Urwała mi się właśnie wspomniana śruba od napinacza. Kupiłem nowy napinacz wyciągnąłem łapę wykrętakiem wykręciłem pozostałość śruby zamontowałem nowy napinacz, poskładałem wszystko. Zdążyłem wyjechać z garażu i urwało się koło od napinacza!!! Ok wkręciłem stary napinacz tamten zareklamowałem. Na starym napinaczy przejechałem 13 km i po raz drugi w ten sam sposób urwało mi śrubę!!! Co może być tego powodem? Sprawdzałem wszystkie koła czy luźno się kręcą i nie mają luzu to mam zastrzeżenia tylko do pompy wody bo chodzi ciężko koło, reszta wydaje się ok. Nie wiem czy to może być to czy koło pasowe również. Trzeci raz nie uśmiecha mi się wyciągać łapy i rozwiercać od nowa....
  2. Dzięki. Nie wiem co się stało ale zaczęło samo działać..
  3. Stukałem i nadal to samo raz działa raz nie. Być może coś zruszyłem zobaczę co będzie po wymianie komputera.
  4. Nie. Nic nie świeci. Dziś podczas jazdy raz zaczął działać a jak się zatrzymałem i ruszyłem to znów zadziałał.
  5. Witam. Mam problem. Tak więc od początku. Otóż podczas szukania komputera zaglądałem w różne miejsca np. w okolice bezpieczników. Sterownik znalazłem w podszybiu. Chcąc go wymontować odłączyłem od niego kable (kostkę) i ponownie podpiąłem. Problem teraz w tym, że nie działa mi prędkościomierz. Reszta działa ok ale nie pokazuje prędkości i nie idą kilometry. Czy problem tkwi w komputerze (programowanie) czy może naruszyłem jakiś kabel przy bezpiecznikach? Proszę o odpowiedzi.
  6. a w tym aucie co jest napisane. ale dla przypomnienia X20DTL
  7. Witam. a ja zapytam gdzie szukać sterownika silnika bo chcę go wymienić a nie wiem gdzie się znajduje. Proszę o pomoc
  8. Witam. To może i ja się wtrącę w temat... U mnie wygląda to tak., że niema wycieku płynu hamulcowego ale sprzęgło ma mały luz. tzn. bierze gdzieś od połowy. Kiedy auto jest zimne strasznie szarpie, kiedy się rozgrzeje chodzi ładnie... Czy to może się kończyć tarcza sprzęgła, czy może się gdzieś zapowietrzył układ od pompki?
  9. Witam wszystkich forumowiczów. Przedstawiam swój problem. Otóż miałem problem z pompą wtryskową w swojej vectrze 2.0 DTL. Wymieniłem pompę na regenerowaną i po wymianie zaczęły się problemy..... Mechanik wymienił mi pompę oddał auto które paliło w miarę normalnie. Po nocy stania pod chmurka w temperaturze ok. 5C samochód kręcił rozrusznikiem z 15 razy zanim zapalił. Po pierwszym odpaleniu, przy następnym palił dużo lepiej jednak nie tak jak trzeba bo miałem wrażenie, że delikatnie się zapowietrza. Szukając przyczyny (na odpalonym silniku) znalazłem lejącą się ropę z metalowych węży wychodzących od pompy... Niestety musiałem poprawić robotę po mechaniku i dokręcić te przewody. Różnica była przy pierwszym odpalaniu bo palił dużo lepiej, jednak to nie jest to co powinno być ponieważ jestem przekonany, że się nadal zapowietrza bo to słychać przy odpalaniu. Wymieniłem przelewy na nowe ale to nic nie dało... czytałem szukałem na forum w internecie i nie bardzo wiem gdzie czego szukać. Wszystkie przewody są suche wymieniony filtr paliwa (był czarny) Nie wiem czy jest zły kąt wtrysku ustawiony? Jeżeli ktoś jest w stanie podpowiedzieć gdzie szukać usterki proszę o odpowiedź.
  10. Witam wszystkich. U mnie jest podobny problem. Ostatnio przy rozwijaniu psa z prawej strony z tyłu ( vb kombi) zauważyłem że jest on mokry po wcześniejszych opadach deszczu. Dzisiaj po deszczu pas był suchy jednak może teraz zaczęło przeciekać bo jak auto stoi to już nie sprawdzałem. Gdzie mam szukać przyczyny? Na pierwszy rzut oka nie widać miejsca z którego leciała by woda.
  11. weź suwmiarkę i zmierz średnicę, długość itd.....
  12. trzeba szukać ostatnio było.... rozwiązaniem problemu jest brud który się nazbierał na pasach. Trzeba rozebrać umyć ładnie pasy i będzie po kłopocie. Jednak do tej operacji czas zimy się nie nadaje
  13. ja też mam kilka połamanych i jakoś się tym nie przejmuję
  14. patrząc od przodu, od silnika klima potem normalna chłodnica.
×
×
  • Utwórz nowe...