Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

VectraIII

Forumowicz
  • Content Count

    54
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About VectraIII

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 09/07/1984

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    WN

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    Vectra C Sedan 1.8

Recent Profile Visitors

373 profile views
  1. Sąd w tym momencie sprawdza tylko i wyłącznie słuszność nałożenia mandatu - tutaj słuszność będzie miał policjant. Oczywiście są to rozważania czysto prawno-teoretyczne.
  2. Korzystasz ze świateł niezgodnie z jego przeznaczeniem, jeśli na kloszu nie ma homologacji DRL lub RL korzystasz ze świateł przeciwmgielnych jako dziennych, a więc błędnie i mandat się należy. Druga sprawa - czy jest określony sposób włączania tych świateł... z tego co na szybko przejrzałem to nie widziałem, więc podstaw do zatrzymania dowodu nie ma.
  3. Myślisz, że nie było? Ja myślę, że była - a niestety halogeny w zderzaku są przystosowane do oświetlania niewielkiego obszaru przed samochodem i nie będą to takie DRL z prawdziwego zdarzenia. Ja bym pokombinował z czymś w stylu tego: https://sklephadron.pl/lampy-dzienne-drl/2927-swiatla-dzienne-drl-przeciwmglowe-maxled-duolight-okragle.html Nie najtańsze i trzeba by sprawdzić jak się to wpasowuje w zderzak Vectry, ale za to bardzo estetyczne. EDIT: https://allegro.pl/oferta/opel-astra-g-h-opc-swiatla-dzienne-led-halogeny-7534235924
  4. A jest na halogenach wybite DRL lub RL żeby mogły służyć jako dzienne? Czy może w tej opcji mogła być inna wiązka i żarówka z dwoma włóknami typu H15?
  5. I teraz nie wiem czy stara pompa padała, czy odpięcie aku do ładowania (nie był rozładowany do 0) zresetowały mapy, czy nowa pompa daje dopiero odpowiednie ciśnienie paliwa, ale pracuje teraz lepiej i równo na wolnych obrotach - ciekawe. Będę obserwował.
  6. No to Vectra jeździ. Żywot zakończyła pompa paliwa. Wymieniona na mrozie - uważam że sukces. Dla potomnych - przekaźnik sterowany jest czasowo - tzn. jest włączony przez pewien czas po włączeniu stacyjki, a nie aż nabije odpowiednie ciśnienie. Sprawdzić przekaźnik można zastępując go tym od ogrzewania tylnej szyby, rozpiska styków jest taka sama.
  7. Brak błędów, jedynie odnośnie grzałki drugiej sondy lambda, ale powiedzmy, że z tym jeździ od roku. Rozrusznik kręci, aku był sprawny (teraz niestety zdechł co dodatkowo mi utrudni sprawę), z tego co stwierdziłem nie dochodzi zasilanie do pompy. Teraz muszę sprawdzić czy dochodzi na przekaźnik (mam rozpiskę pinów teraz, więc skorzystam) i jeśli tam dochodzi, to sprawdzę czy faktycznie sterowanie przekaźnikiem nie jest czasowe (w sensie jakiś czas po włączeniu zapłonu), a nie reaguje na odpowiednie ciśnienie (co wydaje mi się logiczniejsze?).
  8. U mnie też był problem z dokładnym alarmem i już go nie ma.
  9. To ciekawe, że mam podobny problem, to może sprawdzę u siebie. Ale u mnie CIM czy komunikacja to zero błędów.
  10. Ja w tej sytuacji wymieniłem taśmę, dokładająć oryginalną do lusterka światłoczułego, i samo lusterko.
  11. A próbowałeś ten przekaźnik wymienić? Albo podmienić?
  12. Hejka, Jeśli ma to znaczenie to silnik to Z18XE '03. Samochód rzucił palenie, z tego co sprawdziłem to: * Bezpiecznik cały, napięcie do niego dochodzi * Podmieniłem przekaźnik na ten od ogrzewania tylnej szyby (rozpiska pinów wskazuje, że to to samo) * Zamierzyłem napięcie w kostce pompy, na grubych kanałach nie ma, masa ma przejście do masy, jest napięcie między masa a jednym z cienkich przewodów, 5V więc spodziewam się że to do wskaźnika poziomu paliwa I z tym ostatnim punktem mam teraz problem. Ponieważ wyczytałem, że przekaźnik jest sterowany czasowo tzn. jest uruchamiany na pewien czas po włączeniu zapłonu, mi się natomiast wydawało że powinien być uruchomiony do nabicia odpowiedniego ciśnienia? Co w przypadku odpięcia kostki nigdy nie nastapi więc zasilanie powinno być cały czas? Dodatkowi ma ktoś może rozpiskę pinów przekaźnika pompy? Pytam o te rzeczy bo tych dokładnie informacji nie znalazłem w szukajce, a zimno jest więc sprawdzanie wszystkiego na żywo jest utrudnione. Z góry dzięki!
  13. Sprawdziłeś przekaźnik, który był sugerowany? Bo jeśli tak i nie pomogło, to faktycznie może coś dziać się z REC'iem lub instalacją w około niego.
  14. A nie będzie problemu z homologacją? Nie jest wybita na kloszu?
×
×
  • Create New...